Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:19

Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Op vakantie met de Porsche: welke koffers in welke Porsche? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Gouden tip John, is een uitstekende site om dat soort spullekes te kopen.
Ik weet dat je het er al eens elders over gehad hebt, maar ik was het al vergeten he :roll:

17 feb 2005 12:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hm, ik kan toch niet dezelfde koffertjes vinden. Moeten 56cm lang en 36cm breed zijn. Zal eens een mailtje doen naar die leverancier.

17 feb 2005 12:58
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Sjonnie schreef:
Gouden tip John, is een uitstekende site om dat soort spullekes te kopen.
Ik weet dat je het er al eens elders over gehad hebt, maar ik was het al vergeten he :roll:

ja,

Zolang Eric (onze wandelende Hard Drive) nog niet on-line is moet ik de honneurs waar nemen, met linkjes posten.

En idd, gewoon in je luie stoel een koffertje bestellen is makkelijk, en das een van je hobby heh, laat je vrouw het maar niet horen dat je weer on-line zit te winkelen.

Ze is nog niet over de schok (en je buren ook) heen, van je speakertjes (maatje VW bus) die je in de States had gekocht :lol: .

17 feb 2005 12:58
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Prijspeil april 2004 :lol:

17 feb 2005 14:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Sjonnie schreef:

Citaat:
om voor 2 personen 8 dagen bagage mee te nemen

Sjonnie, je bent toch geen meid!!!

Ik reis regelmatig de wereld rond, meestal voor een gelijke periode, maar ook wel eens langer. Ik neem altijd en alleen maar handbagage mee voor begrijpelijke redenen. IK heb altijd elke dage schone en andere kleren aan (nou geen flauwe grappen) en toch heb ik alleen maar zo'n typisch hand trollietje. Daar kan heel veel in, als je een beetje goed pakt en het grote geheim..niet al te veel schoenen meenemen want dat zijn ondingen om te pakken. Mijn kleren komen er ook nog eens in ongekreukte staat uit daar ik zakelijk gezien toch wel een beetje representatief moet overkomen.

Dus in die Porsche van je kan makkelijk twee van dergelijke koffertjes op de achterbank, liggen ze nog strak ook. Heb je nog de gehel kofferruimte voor andere onzin....

17 feb 2005 14:53
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Marcel schreef:

Ik reis regelmatig de wereld rond, meestal voor een gelijke periode, maar ook wel eens langer. Ik neem altijd en alleen maar handbagage mee voor begrijpelijke redenen.

Dus in die Porsche van je kan makkelijk twee van dergelijke koffertjes op de achterbank, liggen ze nog strak ook. Heb je nog de gehel kofferruimte voor andere onzin....

Vergeet je er nog bij te zeggen dat jij nog wel een kostuum (of 2) meeneemt en Sjonnie daarintegen alleen maar wat T-shirts en korte broeken nodig heeft, daar in Espanja :wink:

IMHO .... mensen die minder (vaak) reizen zijn ook minder gewend (en minder handig met inpakken) 8)

17 feb 2005 15:08
Profiel WWW Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
we weten allebei hoe het is .....

Licht reizen is een genot, altijd hetzelfde dilemma thuis als we op vakantie gaan, maar het wordt beter.
Laatst met de familie naar Dubai, een GROTE weekendtas op de heenreis. Terugreis was een ander verhaal... het was DSF (=Dubai Shopping Festival)....

17 feb 2005 15:11
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Marcel schreef:
Sjonnie schreef:

Citaat:

Ik reis regelmatig de wereld rond, meestal voor een gelijke periode, maar ook wel eens langer. Ik neem altijd en alleen maar handbagage mee voor begrijpelijke redenen. IK heb altijd elke dage schone en andere kleren aan (nou geen flauwe grappen) en toch heb ik alleen maar zo'n typisch hand trollietje. Daar kan heel veel in, als je een beetje goed pakt en het grote geheim..niet al te veel schoenen meenemen want dat zijn ondingen om te pakken. Mijn kleren komen er ook nog eens in ongekreukte staat uit daar ik zakelijk gezien toch wel een beetje representatief moet overkomen.

Marcel,

Misschien wil jij eens een PF technische avond organiseren, met als thema hoe krijg ik zo efficient mogelijk, zoveel mogelijk mee in mijn Porsche... :wink:

Rob-die-ook-gaat-kamperen-met-de-911-en-2-A4-tjes-spullen-ingeladen-weet-te-krijgen-964

17 feb 2005 15:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Marcel schreef:
Sjonnie schreef:

Citaat:

Inderdaad, die schoenen, wat een ellende die dingen. Heb er gelukkig niet zo veel :wink:

het geheim is, zoals marcel al schrijft, het inpakken. Oefening baart kunst :lol:

17 feb 2005 16:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Oefening baart kunst :lol:

"oefening" baart van alles, ik heb al zo'n 3 voorbeelden rondlopen op deze aardkloot :mrgreen:

17 feb 2005 19:31
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Horn to the rescue: als je nou echt makkelijk je koffertje wil inpakken, kijk dan hier. En echt, het werkt :arrow: probeer maar!

En wat die alu Porsche koffers betreft: de $ staat laag.... klik op de koffertjes :wink:

Afbeelding

17 feb 2005 20:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Heel erg bedankt Horn!

17 feb 2005 21:07
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2