|
Op vakantie met de Porsche: welke koffers in welke Porsche?
Auteur |
Bericht |
Sjonnie
|
Gouden tip John, is een uitstekende site om dat soort spullekes te kopen.
Ik weet dat je het er al eens elders over gehad hebt, maar ik was het al vergeten he
|
17 feb 2005 12:35 |
|
|
Sjonnie
|
Hm, ik kan toch niet dezelfde koffertjes vinden. Moeten 56cm lang en 36cm breed zijn. Zal eens een mailtje doen naar die leverancier.
|
17 feb 2005 12:58 |
|
|
John
Cayenne
|
ja,
Zolang Eric (onze wandelende Hard Drive) nog niet on-line is moet ik de honneurs waar nemen, met linkjes posten.
En idd, gewoon in je luie stoel een koffertje bestellen is makkelijk, en das een van je hobby heh, laat je vrouw het maar niet horen dat je weer on-line zit te winkelen.
Ze is nog niet over de schok (en je buren ook) heen, van je speakertjes (maatje VW bus) die je in de States had gekocht .
|
17 feb 2005 12:58 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 feb 2005 14:41 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Sjonnie schreef:
Sjonnie, je bent toch geen meid!!!
Ik reis regelmatig de wereld rond, meestal voor een gelijke periode, maar ook wel eens langer. Ik neem altijd en alleen maar handbagage mee voor begrijpelijke redenen. IK heb altijd elke dage schone en andere kleren aan (nou geen flauwe grappen) en toch heb ik alleen maar zo'n typisch hand trollietje. Daar kan heel veel in, als je een beetje goed pakt en het grote geheim..niet al te veel schoenen meenemen want dat zijn ondingen om te pakken. Mijn kleren komen er ook nog eens in ongekreukte staat uit daar ik zakelijk gezien toch wel een beetje representatief moet overkomen.
Dus in die Porsche van je kan makkelijk twee van dergelijke koffertjes op de achterbank, liggen ze nog strak ook. Heb je nog de gehel kofferruimte voor andere onzin....
|
17 feb 2005 14:53 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Vergeet je er nog bij te zeggen dat jij nog wel een kostuum (of 2) meeneemt en Sjonnie daarintegen alleen maar wat T-shirts en korte broeken nodig heeft, daar in Espanja
IMHO .... mensen die minder (vaak) reizen zijn ook minder gewend (en minder handig met inpakken)
|
17 feb 2005 15:08 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
we weten allebei hoe het is .....
Licht reizen is een genot, altijd hetzelfde dilemma thuis als we op vakantie gaan, maar het wordt beter.
Laatst met de familie naar Dubai, een GROTE weekendtas op de heenreis. Terugreis was een ander verhaal... het was DSF (=Dubai Shopping Festival)....
|
17 feb 2005 15:11 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Marcel,
Misschien wil jij eens een PF technische avond organiseren, met als thema hoe krijg ik zo efficient mogelijk, zoveel mogelijk mee in mijn Porsche...
Rob- die-ook-gaat-kamperen-met-de-911-en-2-A4-tjes-spullen-ingeladen-weet-te-krijgen-964
|
17 feb 2005 15:58 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Inderdaad, die schoenen, wat een ellende die dingen. Heb er gelukkig niet zo veel
het geheim is, zoals marcel al schrijft, het inpakken. Oefening baart kunst
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
17 feb 2005 16:09 |
|
|
Sjonnie
|
"oefening" baart van alles, ik heb al zo'n 3 voorbeelden rondlopen op deze aardkloot
|
17 feb 2005 19:31 |
|
|
horn
PF #57
|
Horn to the rescue: als je nou echt makkelijk je koffertje wil inpakken, kijk dan hier. En echt, het werkt probeer maar!
En wat die alu Porsche koffers betreft: de $ staat laag.... klik op de koffertjes
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 feb 2005 20:09 |
|
|
Sjonnie
|
Heel erg bedankt Horn!
|
17 feb 2005 21:07 |
|
|