_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
23 mei 2012 19:03
Pacoloco
Re: 100 Miles Road Challenge, Porsche Edition
Ik ga me vanavond proberen in te schrijven. Hoop dat het nog lukt.
Pak de avond ervoor een hotelletje. Anders rijd ik me compleet suf die dag als ik 's morgens vanaf Heerlen moet komen Zijn er nog anderen die dit doen? Wellicht leuk om 's avonds nog even het glas te heffen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
24 mei 2012 14:27
Pacoloco
Ik kom vanaf R'dam, maar zal het in 1 dag moeten doen helaas.
Straks de Porsche maar eens even een goede poetsbeurt geven. Vanavond naar het Hotel in Ommen, kunnen we nog lekker een pintje pakken en van een goede nachtrust genieten. Beter dan morgenvroeg om 7.00 al achter het stuur te kruipen.
Heb er zin in
27 mei 2012 8:08
Jan911
Midden-oosten
Ik ben er morgen.
27 mei 2012 21:23
Pacoloco
Citaat:
Beter dan morgenvroeg om 7.00 al achter het stuur te kruipen.
Zo...hier de auto gewassen en gepoetst voor morgen.
Geef Assen morgen toch nog een kans, kom even kijken maar doe niet mee met de toertocht wegens s'morgen andere fam verplichtingen. vond het vorig jaar een ietwat tegen vallen (het weer werkte toen ook niet helemaal mee).
We zullen het meemaken! Ik hoop in iedergeval dat ik nog wat bekende gezichten/mensen tegenkom.
Wij gaan vanaf Dordrecht gewoon 's ochtends sturen. Ik kan me slechtere dingen voorstellen in de vroege ochtend.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
27 mei 2012 22:41
Pacoloco
topdag achter de rug.
heel de dag lekker het weer zat ook mee natuurlijk. Mn eerste bolletje pijltje rit, heb dus geen vergelijkingsmateriaal maar we hebben het erg naar ons zin gehad. had wel het idee dat er nog wat ruimte voor verbetering was mbt de beschijvingen. aan het einde van de dag nog een paar rondjes over TT gereden, was niet helemaal mijn ding. Na 4-5 rondjes de pitlane maar ingedoken. Voor alle coureurs die me hebben ingehaald
Heb helaas niet zoveel foto/filmmateriaal. zal kijken of ik later iets heb om te posten.
was zeker een leuke dag! de rit tot de lunch was heel mooi. daarna waren veel mensen het helemaal kwijt maar alles is goed gekomen.
gr anton964
28 mei 2012 21:50
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Was een super dag. De route was niet altijd even goed aangegeven en in de middag achter iemand aan gereden die volgens mij naar huis ging. Helemaal de weg kwijt. Ochtend was echter super. Lunch was perfect en de middag focup was geheel aan ons zelf te wijten. Het circuit en de BBQ heeft dat ruimschoots goed gemaakt.
Top dag.
29 mei 2012 0:25
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
als het zo doorgaat kom ik dus gewoon tijd te kort, Delnoy mooie foto`s en ik probeer daar volgend jaar eindelijk eens bij te zijn
_________________________________________ Picasa album
29 mei 2012 0:35
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Zeker de moeite. Moet je doen.
Leuke dag gehad. Her en der wat consternatie over de route maar een dag met 80 Porsche-equipes en mooi weer in een prachtige omgeving is het recept voor een geslaagde dag.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
29 mei 2012 7:15
concor
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
Onaangepast shaky cam 27 minuten circuit rijden van gister:
Leuk filmpje, lekker afwisselend! Mooi dat je alles bij elkaar hebt gegooid, foto's, dash cam, losse cam, verschillende muziekjes, zonder muziek. Leuk!
29 mei 2012 18:47
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ja, gisteren avond snel in elkaar geflanst met MovieMaker. Dashcam is overigens gewoon een iPhone in de houder. Andere camere heb ik niet. Hoop dat het enigzins meevalt met je schokbrekers. Tot de volgende tour Was een leuke trip gisteren en ik kijk uit naar de foto's van je.
Gaaf gemaakt! Verslag is bijna klaar en komt met veel foto's online
30 mei 2012 13:53
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Altijd goed, verslagen en foto's zijn we dol op hier
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum