Auteur |
Bericht |
Box53
Boxster S gen2 2009
|
Re: Treintje naar Best vanuit midden des lands
Als het mag sluit ik voor het eerst aan bij jullie. Leuk Gaaf Spannend. Het word toch geen scheuren hoop ik Er zijn morgen controles voorspeld Nou één bonnetje per jaar mag toch wel
_________________________________________ http://www.atelier3.nl
|
27 apr 2013 19:44 |
|
|
Chaos
996 C2 2000
/EX 986 2000
/Ex 986 1998
/Ex 986 1997Lisse
|
Neem voor wel een krant voor je mee, kan je probleemloos en boeteloos scheuren .
|
27 apr 2013 20:01 |
|
|
e_930_T
|
Tot straks allen, de koffie zit in de kannen.
|
28 apr 2013 7:46 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Was een geweldig treintje en leuk jullie te ontmoeten. ps en niet te vergeten dank voor de Koffie.
|
28 apr 2013 20:10 |
|
|
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
|
Hartelijk dank voor de koffie, de stroopwafel en de gezelligheid. Weer wat nieuwe enthousiastelingen ontmoet, altijd goed. Hoop dat de fanmail uit Leeuwarden (CJIB) wegblijft trouwens, vond persoonlijk dat er stevig gasgegeven werd. Ik reed op het begin achteraan (van het 1e treintje), heb je volgens mij altijd het idee dat je flink moet 'planken' om bij te blijven (Rob, geen grappen over die 4 cylinder van mij ajb
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
|
28 apr 2013 20:23 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
was leuk om aan te haken vanuit Friesland bij Houten bedankt voor de Koffie
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
28 apr 2013 20:44 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Erik heb je het niet koud gehad het dijkje over met 150+ en de 997 in de cabrio stand?
|
28 apr 2013 20:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Het ging ook hard vooraan hoor Tom. Als Piet gas geeft rijdt hij iedereen zoek. Dan ga ik altijd even netjes aan de kant, als ik hem zie aankomen in mijn spiegel. Zelf ben ik even de 180 gepasseerd en verder gemiddeld rond de 140-150 gebleven. Dus voor mij zit een blauwe envelop er wel in. Maar ja, de snelheid was mogelijk met een zo goed als lege snelweg. En het risico neem ik dan. Wil niet zeggen dat een ander dit moet doen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 apr 2013 21:11 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
nee kacheltje aan op 32 grd top dag en rit gehad
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
28 apr 2013 21:13 |
|
|
Box53
Boxster S gen2 2009
|
Ja, dat was een leuke ontmoeting in Houten. Bijna leuker dan de 1000 porsches zonder gezicht erbij. Gelukkig remden de twee aubergine porsches voor mij, goed af bij de flitser Toen ik terug reed zag ik een rode flatnose op een hoge dijk bij een viaduct staan ik keek achterom en zag twee bekende mensen in het gras liggen relaxen op de dijk Was dat het koffieteam ?
|
28 apr 2013 21:44 |
|
|
robvanvliet911
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91
ex Carrera 4 cabrio 2001
ex Cayenne Turbo 2006
ex 944 1987 ex 944 1982
ex Porsche 911 T 1973Noord-Holland
|
Was een leuke dag vandaag lekkere koffie en koek. Mooi weer ,leuke mensen,mooie wagens .dito locatie. Snelheidscontrole gemist (flitsmaister gaf niets aan ) Tom in de tunnel ging ik niet te snel even geen vertrouwen in de wagen (maar ging sneller dan een 968 )
_________________________________________ Als je het niet zelf kan , vraag het een ander.
|
28 apr 2013 21:46 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
| | | | Box53 schreef: Ja, dat was een leuke ontmoeting in Houten. Bijna leuker dan de 1000 porsches zonder gezicht erbij. Gelukkig remden de twee aubergine porsches voor mij, goed af bij de flitser Toen ik terug reed zag ik een rode flatnose op een hoge dijk bij een viaduct staan ik keek achterom en zag twee bekende mensen in het gras liggen relaxen op de dijk Was dat het koffieteam ? | | | | |
Yep dat waren ze. laat ze ook maar even na genieten, hij is meestal alleen.
_________________________________________ Picasa album
|
28 apr 2013 22:13 |
|
|
e_930_T
|
Allen, geen dank voor de koffie en koeken, we hebben het heel graag gedaan! Was weer heel leuk om in houten wat bekende en ook nieuwe forumleden te zien en spreken. Enne het koffie team was inderdaad even lekker aan het nagenieten op dat dijkje
|
28 apr 2013 22:19 |
|
|
Box53
Boxster S gen2 2009
|
Tja dat heb je als je een onopvallende rode Porsche met platte neus rijd waar er maar één van is in Nederland ha ha Van de GELE 964 cabrio stond een copie op het parkeerterrein langs de weg Was die nou mooier ? Nog dank aan het seinen met remmen tbv de flitser aan het 964 Aubergine team
|
28 apr 2013 22:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Jammer dat ik vooraan reed.........was meteen de .....
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 apr 2013 22:49 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Zoals eerdere keren was het vandaag ook weer super leuk om treintje te maken in Houten op de carpool. Gezellig, Heerlijke koffie, kortom een mooie start van een Top dag.
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
28 apr 2013 22:59 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Nogmaals geen enkele dank verschuldigd hoor!! We zijn er immers om elkaar ook te helpen. Wij hebben een leuk ritje gehad zo met zijn allen in het rijtje!! Blijft wel een hele opvallende kleur zo'n gele 964. Ook wij hebben een top dag gehad en weer genoeg moois gezien.
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
28 apr 2013 23:07 |
|
|