Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 16:48

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Treintje naar Spa voor zondag 9 uur 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Treintje naar Spa voor zondag 9 uur
Zo weer thuis, super leuke dag gehad met heerlijk weer :cheers: :ba:

Allen die bij het verzamelen waren in knuvelkes, bedankt voor de gezelligheid :thumleft:

En de twee mooie Porsches waar ik vanaf Eindhoven mee op mocht rijden, bedankt was leuk om samen die kant op te gaan!
Hoe is het paraderondje bevallen? Ik heb daar niet aan mee gedaan.

De terugreis nog een heel stuk samen op gereden met een mooie zwarte 4S cabrio met Duits kenteken was ook leuk :drive: :thumleft:

Gr. E

19 mei 2013 17:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Was een zeer gezellig treintje vandaag vanuit Knuvelkes! We waren uiteindelijk met 9 auto's. Het weer was perfect en dat maakte het een extra mooie dag. De parade was gaaf om mee te maken alleen ging het wat te langzaam. Maar wat wil je met zo veel autos. Verder een hele hoop zeer dikke Porsches gezien en de sfeer op Spa was voor herhaling vatbaar. Topdagje dus! Tot de volgende rit!

19 mei 2013 18:05
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 C2.
Delnoy schreef:
Grrrr. Extra vroeg uit Meppen (D) vertrokken om Jessica en de kinderen op te halen. Dik 400 km gereden, 40 minuten in de file gestaan om het Circuit op te kunnen bij Francorchamps om vervolgens te zien dat ze drie auto's voor me de hekken dicht gooiden. :evil:

Man man man, wat had ik een zin om die Belg een ei uit de fitting te draaien. Als troost een mooie koffiemok gekregen van mijn schatje.

Leuk even kennis gemaakt te hebben. Ik was voor het eerst bij dit circuit, maar nu besmet.
Jammer dat het niet gelukt is om het circuit op te komen. Ik stond net voor jou maar had geluk bij de belgisch franse chaos en kwam op onduidelijke manier :? :lol: op het circuit en kon aansluiten voor een snelle ronde van 17 min 6 :D
Wel genoten , top weertje en vooral de heen en terug reis. Op A44 ging hij in de hoogste versnelling in de toerenbegrenzing :thumleft: :ba:

20 mei 2013 0:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2