Auteur |
Bericht |
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Voor de liefhebbers zijn er weer wat foto's geschoten. Het was de slechtste foto dag ooit op Zandvoort, dus ze zijn zeker niet van een super kwaliteit. Maar misschien dat ik toch nog wat mensen blij kan maken met een foto van hun auto op het natte, gladde, koude, grijze Zandvoort.
Klik hier voor de foto's
Is echt klote voor Jurgen. Ik heb foto's gemaakt maar zet ze uit respect niet online. Sterkte met de afhandeling.
_________________________________________ Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
|
27 dec 2006 18:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
27 dec 2006 18:29 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Hoi Kamiklaasie ze zijn weer prachtig, hoe kom ik eraan?
nr 1635 en 1824?
|
27 dec 2006 18:29 |
|
|
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Een PB doet wonderen.
Daarbij een mail adres waar je wat grotere bestanden op kan ontvangen....
Gemiddelde is 4 MB per foto.
Foto's in de nabestelling geef ik meestal nog even wat extra aandacht zodat ze van de best mogelijke kwaliteit zijn. En dat allemaal nog steeds GRATIS......donatie mag altijd natuurlijk....
_________________________________________ Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
|
27 dec 2006 18:37 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
@ Kamiklaasie: echte mooie foto's . Je hebt een Canon digital, merk ik.
Wat is de hoogste mogelijk resolutie? En hoe veel van zo'n grote foto's in de geheugen passen?
_________________________________________ crazy italian........
|
27 dec 2006 19:22 |
|
|
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Dankje.
Canon 400D met als hoogste resolutie 3888x2592 pixels (10MP) Ik schiet in RAW en dan kunnen er 100 foto's op een 1 GB kaartje.
Maar voordat we weer belanden in een soort foto topic, dit soort vragen even dumpen in het speciale autosportfotografie topic:
Autosportfotografie
|
27 dec 2006 19:44 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Helaas kwam ik tijd te kort om weer even te komen buurten alhoewel ik dicht in de buurt was. Zo te horen weer een top dag geweest.
Wat verschrikkelijk jammer voor Jurgen. Dat zijn inderdaad momenten die je snel wilt vergeten. Het geeft maar weer aan hoe snel zoiets ook met een ervaren rijder kan gebeuren.
Jurgen veel sterkte en ik hoop dat de schade nog een beetje mee valt.
Wel goed te lezen dat er een echte saamhorigheid is en dat mensen allemaal de handen uit de mouwen steken als een ander in de problemen zit. Zo hoort het
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
27 dec 2006 20:22 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
Ik dacht dat hier niet gescholden mocht worden.? foei,en dat voor een moderator
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
27 dec 2006 21:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Sorry. Achterlijke h*fter. (bedoel ik jou niet mee trouwens )
Hoewel de niet-schelden regel meer 'persoonlijk bedoeld' is, heb ik mijn post even aangepast. Ik zou je niet willen krenken.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 dec 2006 21:12 |
|
|
GP
911 SC 1980
Boxster S 2006Muiderberg
|
Rob, dat klopt wel, maar jullie reden dermate rustig en aan de rechterkant na uitkomen vd hunzerug dat ik verwachte dat jullie rechts zouden blijven. Toen ik merkte dat jullie toch de lijn aanhielden zat ik er al dik naast. Maar gelukkig was er ruimte genoeg op het gras en schrok Regine kennelijk niet van mij. Ik denk alleen dat ze me helemaal niet zag aankomen en het is toch wel verstandig zo nu en dan in de spiegel te kijken. Maar dat komt wel...
|
27 dec 2006 21:20 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Bedankt Klaas, ik ben er weer blij mee!
|
29 dec 2006 1:10 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
ziet er ook mooi uit!
Je moet mij toch eens vertellen waar je die kentekenplaten vandaan haalt in effen geel....
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
29 dec 2006 1:12 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 dec 2006 13:50 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ach joh, alles is relatief, kon daar best (en Lein kon het ook )
|
29 dec 2006 17:30 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
net ook even de moeite genomen wat up te loaden
ik heb ze maar even in het zandvoort album gezet
met de ruf nog in actie
Hey Kami, we stonden blijkbaar tegelijkertijd in de bocht
Ik heb je wel gezien, ik wist alleen niet dat jij dus Kamiklaasie was
Naar mij zwaaien ze trouwens niet
jullie hadden toch nieuwe schokbrekers
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
29 dec 2006 18:56 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Kooi erin en dormstrebe vooraan
|
29 dec 2006 19:09 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
En iets grotere banden
|
29 dec 2006 19:24 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
M'n videoregistratie (37.1 MB download) van deze dag heb ik hier neergezet. Veel kijkplezier. Hoop ik.
En paSCal bedankt weer voor het plaatsen op http://www.porscheforum.org/movies/. :thumright:
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
29 dec 2006 19:28 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... zit al even in de planning .....
.... helaas 'n beetje tijdgebrek
|
29 dec 2006 19:30 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Komt wel goed Olaf
|
29 dec 2006 19:32 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Leuk filmpje Harley. Geeft ondanks dat ik er niet bij kon zijn volgens mij een goed beeld van een waanzinnige dag.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
29 dec 2006 20:24 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Super filmpje!
Vooral die RS van Paul, wat een machtig mooi geluid zeg. Dat geluid doet me denken aan de film Le Mans, vooral dat opschakelen klinkt geweldig.(fragmenten 8:50-8:55, 9:48-9:53, 10:20-10:30).
Mag ik volgend jaar ook een rondje mee?
|
29 dec 2006 21:06 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Stephan, mooi hoor. Genoten. Had ik je mijn tape maar ook meegegeven,
had je wat kunnen toevoegen/mixen. Ik ben er niet zo sterk in...
Wat een heerlijk bruut geluid, bij Paul aan boord...
|
29 dec 2006 21:15 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Inderdaad, goed filmpje, alleen jammer dat ik wél een Carrera GT HOORDE maar niet ZAG..of heb je stiekem de soundfile gebruikt van Porsche.de om de boel een beetje op te fleuren
_________________________________________ DENK HELDER
|
29 dec 2006 21:16 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Stuur maar op, maak ik gewoon een nieuwe. ...audio- en video nabewerking zijn het geheim van de smid en maken het geheel wat leuker... er 'klopt' wel meer niet als je goed kijkt/luistert
Met helm op hoor je daar niet veel van helaas.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
29 dec 2006 21:32 |
|
|