Auteur |
Bericht |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Even een korte update:
Zet 5 oktober 18.00 - 18.30 maar in de agenda. Dan zal zoals het er nu naar uit ziet de uitzending Gek Op Wielen op RTL7 plaats vinden met daarin een 13 minuten durende special over de Porsche 11 Stedentocht. Met name de verrichtingen van de Porsche Master tractor zijn gevolgd op 7 september maar het schijnt een leuke impressie van de dag te zijn.
Dan kan ik inmiddels ook melden dat de notaris bekend heeft gemaakt dat er onder jullie als deelnemers Eur. 599,10 is opgehaald door Jean-Jacques voor Warchild en de Benjamin Foundation. Geen slechte score lijkt me zo en namens bovengenoemden wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor de gulle giften.
Ik heb zojuist bovengenoemde informatie een een eerste sneak preview van wat deelnemer fotos op de 911steden site geplaatst.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 sep 2008 23:18 |
|
 |
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
5 oktober staat in de agenda, leuke serie foto's op de site, geeft al een aardige impressie van de dag 
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
24 sep 2008 23:31 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Wacht maar tot de rest van de fotos komt 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 sep 2008 23:38 |
|
 |
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Net naar Gek op wielen zitten kijken; de reportage over de trekker was op zich wel aardig, maar de reportagemakers hebben wel erg hun best gedaan om de rest van de 11stedentocht zoveel mogelijk te negeren  Ze hadden wel wat meer Porsches kunnen laten zien. Nu heb ik -in afwachting van de reportage- naar allerlei totaal oninteressante auto's zitten kijken. Gek op wielen is toch een autoprogramma voor autoliefhebbers?? Wat een deceptie..... 
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
05 okt 2008 19:23 |
|
 |
Lydia
|
Inderdaad erg weinig Porsches of "11 Stedentochtsfeer" gezien. Maar goed, het was dan ook een hele prestatie van de mannen op de tractor.
Bij de weg: vond je de nieuwe KA niet interessant dan??? 
|
05 okt 2008 19:30 |
|
 |
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Topding, ik ga haar morgen direct bestellen! 
|
05 okt 2008 19:36 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
In het voorstuk voor de echte aflevering begon zeiden ze dat het van de Nederlandse Porsche Club was  Voor de rest inderdaad erg veel over de trekker, die inderdaad een hele prestatie geleverd hadden, maar ze vertelden helemaal niets over de 'specials'
Normaal kijk ik Gek op wielen ook nooit, want ik vind die Bavo maar een kwal 
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
05 okt 2008 19:38 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ik kan anders niet klagen, zat er meer dan 2x in 
_________________________________________ DENK HELDER
|
05 okt 2008 19:53 |
|
 |
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
vond hem ook erg tegen vallen, maar ik denk dat je het in het juiste perspectief moet zien, het ging ook om de trekker en niet om de tocht.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
05 okt 2008 20:18 |
|
 |
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
De aankondiging leek te gaan over de 11 stedentocht van de "Nederlandse Porsche Club". Hoewel ik de prestatie van de tractor erg goed vond was dat eigenlijk ook het enige waar deze reportage over ging. Dat vond ik inderdaad wat tegenvallen. En Frost..... ik heb je inderdaad gezien, maar je moest wel erg goed klijken. Om nou te zeggen dat met die beelden en die van andere Porsches een goed beeld van de Elf stedentocht werd gegeven, nee.
_________________________________________ Black is beautiful
|
05 okt 2008 22:26 |
|
 |
anderefoto
|
kan ik het nog ergens zien?
was bij de A1...
_________________________________________ www.AndereFoto.nl www.RacePhoto.nl www.PoloPhoto.nl
www.Autosport-evenementen.nl www.CanvasArtXL.nl
|
06 okt 2008 10:02 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
Het komt op de 911 stedentocht-site te staan 
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
06 okt 2008 21:12 |
|
 |
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
dvd 
|
15 okt 2008 11:07 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Heb het daarnet ff teruggekeken en sta er een paar keer duidelijk op  , krijg alleen niet alles vloeiend binnen, kort stukje video en dan als fotoos totdat je op dat punt nog eens op het tijdbalkje klikt en dan loopt'ie weer ff 
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
16 okt 2008 15:40 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
het is zo kort omdat ze alleen het 2de stuk van de reportage online hebben gezet 
_________________________________________ DENK HELDER
|
17 okt 2008 7:49 |
|
 |
968mint
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986Friesland
|
 nakomertje
toch nog 2 fototjes gevonden die de sfeer (weer) weergeven
Dacht dat ik een matig dakje had......
hem toch maar even een pluutje geleend
|
26 nov 2008 23:56 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Geweldig.
Afgelopen dagen met de fotografen hard gewerkt aan het fotoboek. Zit nu in de laatste fase en een proefdruk zal volgende week gemaakt worden. Ziet er echt geweldig uit.
|
27 nov 2008 0:07 |
|
 |
anderefoto
|
hoe weet jij dat nu weer
ga der zo mee verder. ben weer wakker en hoef niet vroeg op 
_________________________________________ www.AndereFoto.nl www.RacePhoto.nl www.PoloPhoto.nl
|
27 nov 2008 0:08 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Beetje promotie voor julie werk maken 
|
27 nov 2008 0:09 |
|
 |
anderefoto
|
HEHE, "verkoopt" het zichzelf niet??
zal ik een sneak preview doen?? nee, moet maar niet.
geen tijd voor.... 
|
27 nov 2008 0:11 |
|
 |
Appie64
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
|
Mannen,
Is 't fotoboek en de DVD al onderweg naar wie een bestelling geplaatst heeft?
Zou niet gek zijn om het onder de boom te hebben liggen....
Groet,
Albert
_________________________________________ Banden - Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit. http://www.bandenenautoserviceassen.nl
|
19 dec 2008 0:43 |
|
 |
anderefoto
|
je wil niet wat er vanavond ingepakt is....
na eerst 3 boeken te hebben moeten weggooien die door de kwijl aan elkaar geplakt zaten zijn we ge3en de hele avond aan het inpakken en adres labelen geweest....
morgen worden de boeken naar het verzendstation gebracht om waarschijnlijk zaterdag bij de meesten in de bus te vallen!!
is dat niet een mooi kerstkadootje? 
|
19 dec 2008 0:56 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Yep ook weer thuis van de inpak actie
Mark en Serge hebben absoluut zeer fraai werk afgeleverd en alle hulde ook aan deze twee fotografen die onze hoge eisen en ideeën in werkelijkheid hebben kunnen vertalen.
Het is een enorme hoeveelheid werk geweest om deze boeken samen te stellen en voor de kerst bij jullie te krijgen maar zoals Serge al aangeeft, ze zijn nu ingepakt en gaan morgen op weg.
En natuurlijk alle boeken met een leuk kerst presentje van de organisatie achterin.
De DVD vind de laatste bewerking op plaats en die wordt getracht komende maandag ook op weg naar alle gelukkigen te krijgen.
Dus heb nog een paar nachtjes geduld en je zult niet weten wat je onder de kerstboom gaat vinden 
|
19 dec 2008 1:41 |
|
 |
anderefoto
|
een boom die geen water meer nodig is...
leaselaarzen aan tijdens het lezen [haha]
nee, wij zijn wel blij met het resultaat...
als jullie dat nu ook gaan zijn, zijn we allemaal blij
|
19 dec 2008 1:44 |
|
 |
Appie64
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
|
Mannen (en vrouwen?) van de organisatie en de fotograaf(en),
Vanmorgen 11-steden fotoboek in de bus gehad!!
Man wat een mooi boek jullie hebben in het fotoboek super de sfeer van die dag weergegeven, tjongejonge wat een super foto's staan er in.
Nogmaals bedankt!
Groet,
Albert
_________________________________________ Banden - Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit. http://www.bandenenautoserviceassen.nl
|
20 dec 2008 15:01 |
|
|