Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: PFT 66, opgelost door Renger!!!
Hmmm... m ooi ritje voor de zaterdag, zeg ik
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 nov 2009 0:28 |
|
|
barolo
3.2S010
|
De titel suggereert dat tie al opgehaald is. Ik zou dat aanpassen met Wie haalt um op?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 nov 2009 0:52 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
'k zal het doorgeven , topic starter zit beneden op de bank TV te kijken
|
21 nov 2009 1:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Oke...als de echte hunters bang zijn voor een lange pauze, zal ik de titel wel even aan passen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 nov 2009 1:18 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Re: PFT 66, opgelost door Renger! Wil iemand de PFT halen:)
was er ook vanuit gegaan dat Renger hem al had gehaald. Ben benieuwd wie er in de auto of op de fiets springt om hem te halen.
_________________________________________ mijn snapshots
|
21 nov 2009 14:38 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Ik had eigenlijk wel verwacht dat JIJ hem wel zou gaan halen. Volgens mij heeft ie nog nooit zo dicht bij je in de buurt gelegen? Ahoewel 't is ook nog 140 Km heen en 140 Km terug voor jou zie ik nu op goeglekaart
|
21 nov 2009 15:34 |
|
|
BerendB
|
tja... Ter Apel ligt overal ver vandaan. (maar zolang de kilometerheffing er nog niet door is dan is dat nog niet zo'n probleem....) Als ie blijft liggen tot half december dan kan ik nog wel een poging wagen. Ik word dan toch geacht aanwezig te zijn bij een wedstrijdje van SC Heerenveen.
|
21 nov 2009 17:25 |
|
|
BerendB
|
In hunt 18 lag ie trouwens echt lekker dichtbij. In hunt 19 lag ie nog dichterbij. Daarna heeft ie het Noordoosten nog niet weergezien
|
21 nov 2009 17:31 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Dat ding moest toch eeuwig verstopt worden
|
21 nov 2009 17:32 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Des te meer reden om hem op te gaan halen
|
21 nov 2009 18:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zullen we ergens op een terrasje afspreken
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 nov 2009 23:07 |
|
|
-T4-
|
Ik heb hem! Ik heb het topic de afgelopen weken niet gevolgd, vanwege mijn werk. Maar ik kreeg een berichtje van vriend/oud collega Rodger That, dat ie bij mij in de buurt lag. Gistermiddag op weg naar huis toch maar even gekeken. En ja hoor, hij lag er nog. Helaas geen fototoestel meegenomen, maar onderstaande foto's kloppen precies. Hij lag tussen de palen van het bord in het riet. Ik heb het een beetje te druk om een nieuwe PFT te bedenken en niet elke dag in de gelegenheid om te reageren. Als jullie het goed vinden geef ik de PFT aan Rodger That, zodat hij een nieuwe PFT uit kan gaan voeren. Dit is trouwens een prachtig onderwerp hoor, dat PFT Hunten Egbert (nog steeds Porscheliefhebber met een VW T4)
|
22 nov 2009 7:45 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: PFT 66, opgelost door Renger! Opgehaald door -T4-!!!
Rodger That & T4 gefeliciteerd Op naar de volgende hunt
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 nov 2009 10:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Gefeliciteerd, nu kunnen er een heleboel ongeruste hunters weer slapen
|
22 nov 2009 10:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Halen is hunt organiseren. Geen tijd/zin? Laten liggen dat ding.
Toch gefeliciteerd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 nov 2009 10:09 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
We krijgen T4 nog wel zo ver dat hij hem zelf uit gaat zetten Anders moet hij de bijbehorende prijs ook afstaan....
|
22 nov 2009 10:13 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
22 nov 2009 11:22 |
|
|
barolo
3.2S010
|
+1. Dit is al de 2de keer dat Roger that iemand anders stuurt om de PFT op te halen. Dat noem ik nog eens delegeren.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
22 nov 2009 11:38 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
22 nov 2009 11:48 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Maar pas de eerste keer dat het lukt! Gefelici T4 en Roger That
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
22 nov 2009 16:58 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
T4 heeft 'm gehaald - en zoals Horn al aan geeft respecteer de spelregels Als je 'm niet zelf wilt uitzetten, verstoppen en begeleiden ... breng 'm dan terug naar daar waar 'ie verstopt was .. je hebt tenslotte ook geen foto's gemaakt van de vondst Als Rodger That 'm zo graag wil verstoppen - zal hij 'm MI toch echt zelf moeten gaan halen ... foto's (als bewijs) maken op locatie ... het bijbehorende verslag van de vondst schrijven .. etc etc Mocht je niet bereid zijn de PFT te gaan verstoppen - op z'n oude, of z'n nieuwe plek - stuur 'm dan maar terug naar Sigrid ... kan zij als uitzetter en begeleider van deze hunt bepalen wat er mee gaat gebeuren ...
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
22 nov 2009 18:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goed, hier komt de "boeman" met de officiele richtlijn aangaande de hunt. Halen is zelf uitzetten, dus T4, je moet zelf gaan hunten en anders moet de PFT retour richting afzender......ikke dus. Dan komt er een nieuwe hunt 66 of 67..geen idee, daar verzinnen we wel wat op als dat nodig blijkt te zijn. En ja, dan zal ik hem weer uitzetten...bij mij in de achtertuin
|
22 nov 2009 18:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Oke, dit keer waren mijn tikaanslagen wat langzamer
|
22 nov 2009 18:31 |
|
|
-T4-
|
Ik ben net weer thuis. Sorry allemaal, het was niet mijn bedoeling om jullie geweldige PFT hunt te verstoren. Geef mij nog even de gelegenheid om na te denken om een nieuwe hunt uit te zetten of dat ding terug te sturen naar Sigrid of terug te leggen in Snits.
Egbert (Porscheliefhebber met een VW-T4).
|
22 nov 2009 18:59 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
leg je hem toch terug
|
22 nov 2009 22:01 |
|
|