Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:48

Antwoord op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Vet Cool Man 2013........ 22 juni 2013 ! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Bericht Re: Vet Cool Man 2013........ 22 juni 2013 !
Hoewel mijn eerste VCM rit uitstekend verliep met een net opgevoed en enthousiast mannetje naast mij begrijp ik je verhaal wel Jan. Ook ik zag dat er kleine kinderen zonder verhoger in auto's werden gezet. Deze konden alleen door het trekken van een lange nek nog wat van de buitenwereld zien, juridische aspect nog daargelaten.
Het gaat niet om de waardering naar ons toe maar je gedragen in de auto van een ander en een bedankje in de vorm van een blij gezicht en een handje van zowel passagier als ouder(s) geeft je na afloop wel het gevoel dat het je ingezette tijd en materiaal waard was.

Hopelijk spoelt de rit van zondag as je nare nasmaak een beetje weg. Tot zondag!

25 jun 2013 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5
Noord-Brabant
VCM 2013: Prima dag, goed georganiseerd! Passagier heeft zich prima vermaakt + gedragen.
De enige die niet meewerkte was Bruce Springsteen, maar ja hou De Baas maar eens tegen... :mrgreen:

25 jun 2013 16:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Wat betreft de zitverhogers, ik heb vorig jaar voor de zekerheid zelf een zitverhoger meegenomen.
Beter mee verlegen dan om verlegen.
Voor de forummers die geen (kleine) kinderen (meer) hebben wordt dit natuurlijk lastiger.
Ik heb ook in de andere jaren geen lastige kinderen mee gehad maar dat moet je natuurlijk een beetje treffen.
Als ik volgend jaar kan doe ik gewoon weer mee. :drive:

25 jun 2013 16:42
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
DOC schreef:
De enige die niet meewerkte was Bruce Springsteen, maar ja hou De Baas maar eens tegen... :mrgreen:

Ik was ook zo slim om de navi te volgen en kwam lekker vast te zitten vlak voor nijmegen, ipv 16.00u aankomst was ik er pas om 17.15u.
Organisatie en ouders hadden ons al gebeld waar we zaten haha. Heb me wel kostelijk geamuseerd met mijn 9jarige passagier. :thumleft:

25 jun 2013 16:50
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 (90) ex 997 S (08), 996 C2C (01)
München
Nou ik weet niet of ik in de Sjefke Huppelkei file zat maar ik heb er voor mijn gevoel even lang over gedaan om van Lelystad in Nijmegen te komen als vervolgens in Nijmegen om van de A15 tot bij het ziekenhuis te komen. Volgend jaar rijd ik gewoon over Valburg helemaal om de stad heen tot aan de A73 en ga daar de stad weer in...

Oh ja, ik ben er dus ook weer gewoon bij volgend jaar inshallah

25 jun 2013 17:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Vond het een topdag! Mijn bijrijder was enthousiast en soms ietwat ongeleid (maar dat hoort een beetje bij Down syndroom). Ouders waren erg gezellig en hadden een stoelverhoger :cheers: Het wachten op de bus was het verschil tussen HD Traffic in de 968 en een standaardroute door de file. Daardoor nog hand- en spandiensten geleverd tijdens het bezoek aan de :flush:

Het plezier was groot en de :flush: deed mij eraan herinneren dat ik blij ben dat mijn eigen kinderen zindelijk zijn...

26 jun 2013 18:36
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Dit was mijn 1e V.C. , als het volgend jaar weer gaat regenen .......................
neem ik een regenjas mee . :idea:

Als ik het vooraf goed begrepen heb , is dit een dag voor zieke kinderen , toch :?:
Voor mij is Porsche rijden gewoon , maar voor andere mensen niet .
En zeker niet voor kinderen . Voor hun is het een droom om eens mee te rijden , in een Porsche .
Op de heenweg naar Lelystad , ben ik wel wat ondeugend geweest , maar had een lege weg voor me . :drive:
Op de kom bij het R.D.W. heb ik mij aan de regels gehouden . d.w.z. ik ben achter mijn voorganger aan gereden . :D

Wij vonden het wachten op de foto's wat TE lang duren , dat wil ik volgend jaar anders . :popcorn:
Op het binnenterrein kunnen de ouders ook foto's maken . :idea:
Ik heb verder niet aan te merken op de orginasatie , die was super . :cheers:

Ik heb (na wat reacties gelezen te hebben ) wel veel heel veel geluk gehad met mijn kinderen , maar ook die ouders waren echt super lief . :res:
Mijn kinderen , en ouders hadden een top dag gehad :!: :drive:
Dat was mijn doel , dus ik ben tevreden , en zie uit naar MIJN 2e V.C.

Orginasatie , R.D.W. Porsche deelneemers , Melle , Lars , Marcel en Tine Maas BEDANKT .

26 jun 2013 21:53
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 307 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13