Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 4:21

Antwoord op onderwerp  [ 837 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
HOEKSCHE WAARD PORSCHERIT 23 APRIL 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ha Paul,

Dat wordt ietwat lastig. Het gaat echt om mensen die vegetarisch zijn, anders zijn er natuurlijk ook weer mensen die geen salami of cervelaat lusten en wordt de coördinatie met 86 personen wel erg lastig.

Ik heb in ieder geval wel begrip voor de mensen die de overtuiging hebben om vegetarisch te eten.

29 maart 2006 16:50
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Marcel B schreef:
Ik heb in ieder geval wel begrip voor de mensen die de overtuiging hebben om vegetarisch te eten.

Dat heb ik ook, ben wel altijd benieuwd wat de overtuiging is.

Als er mensen zijn, die geen cervelaat of salami lusten, dan hebben ze de verkeerde gekocht :lol: :lol: was trouwens een grapje.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

29 maart 2006 16:54
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ppp 356 schreef:
Marcel B schreef:

Dat heb ik ook, ben wel altijd benieuwd of ze wel vleestomaten eten......... :mrgreen: :lol: :wink:

29 maart 2006 17:05
Profiel WWW
Bericht 
Ja paul.

Dat is een andere overtuiging dan graag salami eten in plaats van ham.

Dan moet je overigens wel achteraan gaan rijden met je open 356, want dan vergaan we van knoflookgeur in onze schone Hoeksche Waard.

Toch maar ham dan :bang:

29 maart 2006 17:12
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Marcel B schreef:
Dan moet je overigens wel achteraan gaan rijden met je open 356, want dan vergaan we van knoflookgeur in onze schone Hoeksche Waard.

Beetje lookgeur vind ik niets mis mee, nog altijd beter dan een bakje dat al enkele weken geen tandpasta meer gezien heeft :roll: :roll:

Wat de Speedster betreft, ik weet niet of het mij gaat lukken, om alles in orde te krijgen. De wagen moet nog ingevoerd worden, en daarna naar de technische controle om dan de nummerplaat aan te vragen, wat bij een gepersonaliseerde ook altijd wat langer duurt.
Dat wil zeggen dat ik 3x bij de Belgische overheidsdiensten moet zijn, en dat zou wel eens even kunnen duren :roll: :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

29 maart 2006 17:34
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Rob Herfst schreef:
ppp 356 schreef:
Marcel B schreef:

Dat heb ik ook, ben wel altijd benieuwd of ze wel vleestomaten eten......... :mrgreen: :lol: :wink:

Of bloed-sinaasappels :twisted:

Laatste update 22/10/2013

29 maart 2006 17:34
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Mag een teentje knoflook wel?

29 maart 2006 17:36
Profiel WWW
Bericht 
Zou wel erg jammer zijn. Ik had me de primeur al toegedicht. Maar ja de formele zaken kosten nu eenmaal tijd.

Nou, dan moeten we het maar doen met de GT (of misschien de dichte 356). Ook geen verkeerde auto's natuurlijk.

29 maart 2006 17:37
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Marcel B. schreef:
Zou wel erg jammer zijn. Ik had me de primeur al toegedicht. Maar ja de formele zaken kosten nu eenmaal tijd.

Nou, dan moeten we het maar doen met de GT (of misschien de dichte 356). Ook geen verkeerde auto's natuurlijk.

Inderdaad, zou één van de hoogtepunten van de rit kunnen zijn. We blijven hopen.

29 maart 2006 17:40
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
WdePundert schreef:
Marcel B. schreef:

Inderdaad, zou één van de hoogtepunten van de rit kunnen zijn. We blijven hopen.

vlak die rode 997 niet uit; wat een beest op dat plaatje :twisted: 8) :wink:

29 maart 2006 19:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Zie Paul al voor me die elke ochtend voor zijn sleutelkastje 'iene miene mutte' staat te zingen.....
Man wat een stress!! :lol: :lol:

29 maart 2006 19:35
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
marknineoneone schreef:
Zie Paul al voor me die elke ochtend voor zijn sleutelkastje 'iene miene mutte' staat te zingen.....
Man wat een stress!! :lol: :lol:

Van zulke problemen wil ik er ook wel een paar 8)

29 maart 2006 19:54
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Marcel B. schreef:
Zoals beloofd volgt hier de routebeschrijving naar het vertrekpunt aan de Edisonstraat 6 te Strijen.

Deze beschrijving zal elke week op het topic worden gezet, zodat iedereen voldoende tijd heeft om er kennis van te nemen:

Komende via de A16 (Rotterdam - Dordrecht / Breda); neem ten zuiden van Dordrecht de afslag ''s-Gravendeel' (toltunnel, 2,- euro tol!). Na de tunnel, ongeveer 4,3 kilometer de N217 volgen richting Oud-Beijerland. De (in totaal vanaf de tunnel) 3e rotonde ¾ nemen richting Strijen. Na 4 kilometer rotonde ¾ nemen. Na 100 meter rechts is de parkeerplaats van Reedijk Wonen en de garage van Car-Man.

Komende via de A29 (Rotterdam - Zierikzee / Roosendaal); neem ten zuiden van de "Heinenoordtunnel" de afslag ''s-Gravendeel / Oud-Beijerland'. Volg richting 's-Gravendeel, via N217. Na ongeveer 6,5 kilometer (in totaal vanaf de tunnel) de 2e rotonde ¼ nemen. Na 4 kilometer rotonde ¾ nemen. Na 100 meter rechts is de parkeerplaats van Reedijk Wonen en de garage van Car-Man.

Nou kan niet missen Marcel, ik zet lekker mn gpsje aan vanuit Vianen, komt het helemaal goed!!
:thumright:

29 maart 2006 21:57
Profiel
Bericht 
Ruud 964 benaderde mij met het volgende voorstel, met name gericht op het herkennen van de namen van het porscheforum en de gezichten/Porsches die er bij horen.

Wat vinden jullie er van om tijdens de lunchstop een (nick)name plaatje op het dashboard van de auto te leggen om elkaar te (her)kennen.

Ik spreek uit ervaring dat het erg leuk is om gezichten en/of Porsche bij de PF-naam te zien.

Wat vinden jullie van dit idee?

29 maart 2006 22:23
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ik zal het op mijn hempie prikken, ben namelijk niet van plan om gans de dag in de wagen te blijven zitten :wink:

29 maart 2006 22:26
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Marcel,

Is goed hoor, ik leg wel iets met een HD-logo achter het raampje... of een t-shirt...

Afbeelding

29 maart 2006 22:36
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Van die bezoekerskaartje (zoals in bedrijven) met je wagen als achtergrond en je forumnaam erop.
Dat kan je dan op je jas of blouse spelden en kan iedereen je steeds herkennen. Anders is het wat lastig zoals Paul zegt , want niet bij de wagen is nog steeds raden.
Ik denk dat ik zo iets ga maken voor de deelnemers bij de volgende herfstrit.
Nu hadden we die papiertjes voor in de wagen.

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 29 maart 2006 22:44, in totaal 1 keer bewerkt.

29 maart 2006 22:39
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
Marcel B. schreef:
Ruud 964 benaderde mij met het volgende voorstel, met name gericht op het herkennen van de namen van het porscheforum en de gezichten/Porsches die er bij horen.

Wat vinden jullie er van om tijdens de lunchstop een (nick)name plaatje op het dashboard van de auto te leggen om elkaar te (her)kennen.

Ik spreek uit ervaring dat het erg leuk is om gezichten en/of Porsche bij de PF-naam te zien.

Wat vinden jullie van dit idee?

He Marcel,

Heb ik het met Marcel ff over gehad omdat ik hem nu al een paar keer mis gelopen ben, maar het is denk ik een erg goed idee, er zijn namelijk ook forummers die nog niet zo lang online zijn, die willen wel eens weten wie al die belangrijke en populaire mensen zijn achter die nickname :mrgreen:

29 maart 2006 22:40
Profiel
Bericht 
OK, als ik de eerste reacties goed vertaal, is dat er liever een nickname op de blouse of trui gedaan wordt.

Eens kijken of de overige reacties ook zo zijn, want dan gaan we daar iets aan doen...

29 maart 2006 22:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911 964 c2
munnekeburen
Bericht 
Marcel B. schreef:
OK, als ik de eerste reacties goed vertaal, is dat er liever een nickname op de blouse of trui gedaan wordt.

Eens kijken of de overige reacties ook zo zijn, want dan gaan we daar iets aan doen...

lijkt mij ook het beste want dan hoef je niet de hele dag in je auto te blijven,,,ik wil nl die bolletjes ham niet missen :wink:

Willem.

29 maart 2006 22:56
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Marcel B. schreef:

We kunnen het ook combineren :wink:

29 maart 2006 22:59
Profiel WWW
Papendrecht
Bericht 
Mijn naambordje ligt al een tijdje klaar. Eerder was ik ook al op het idee gekomen. Ruud964 is me nu voor geweest. :twisted:

30 maart 2006 16:55
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Ik heb tot nu toe nog op al m'n auto's een nummerplaathouder aan de achterzijde met "DOUBLE G" erop gehad. En het werkt, want zo herkende Rob mij bij de slalom ook :lol:

30 maart 2006 20:05
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Prima idee met die naambordjes! Praat en zoekt een stuk makkelijker. Ik vind het een goed idee voor iedere meeting. :idea:

30 maart 2006 21:08
Profiel
Bericht 
De (internationale) contacten zijn gelegd...

30 maart 2006 21:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 837 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende