Ik ben pas net ingestapt en luister muziek bovendien liever via mijn audio installatie i.p.v. speakers aan mijn pc, dus
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
02 nov 2009 23:31
Sigrid
964 C2
Re: PF Disco Night 2010
Sommige dingen zijn sowieso niet om aan te horen, dus zou ook zeker niet terug gaan lezen/luisteren...maar je dames staan er volgens mij nog niet tussen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
02 nov 2009 23:38
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Nou dan kan ik ook niet wegblijven toch?? Er moet toch iemand zijn die jullie een beetje intoom houd
Zet mij ook maar op de lijst.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
03 nov 2009 0:19
amandus
Timeless
Sigrid schreef:
Sommige dingen zijn sowieso niet om aan te horen, dus zou ook zeker niet terug gaan lezen/luisteren...maar je dames staan er volgens mij nog niet tussen
Sommige andere dingen zijn ook niet om aan te horen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum