Auteur |
Bericht |
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Re: Voorstelling Programma Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni 2
@ your service Altijd leuk om te horen dat het nieuwere spul stevig moet doortrappen om de oude dame bij te houden
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
13 jun 2010 1:47 |
|
|
maddict
911S 2.7 1977Antwerpen
|
Oef, eindelijk de tijd gehad mijn foto's op te laden. Check mijn album op Facebook. Cheers, Matt Rufie's Leipzig Experience
|
13 jun 2010 13:51 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Leuke foto's Matt !
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
13 jun 2010 14:02 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Denk ik veel meer aan Goodwood (Was bij Paradis 2009: )
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
13 jun 2010 14:07 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik weet het Paul. Maar ga zelf Paradis nog wel een keer uitproberen. Goodwood Festival of Speed is al over 3 weken.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
13 jun 2010 14:46 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Ik denk dat na de succesvolle ritten die Alain & Katja hebben georganiseerd, het ook voor hun zal kriebelen om op termijn weer een schitterende rit/evenement te organiseren. Laat ze eerst maar genieten van hun verdiende rust Maar als het zo ver komt houden wij ons uiteraard graag aanbevolen.
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
13 jun 2010 15:54 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Alain en Katja vinden dit volgens mij veel te leuk om te organiseren Maar inderdaad, een welverdiende rustpauze is op z'n plaats en er gaat vanzelf weer wat nieuws borrelen. Wij houden ons van harte aanbevolen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
13 jun 2010 22:04 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
De film is klaar: Rufie's Leipzig Experience 2010 Mocht er interesse zijn voor DVD kwaliteit dan wil ik tegen een kleine vergoeding van € 5 een DVD maken met label in een verzorgd dvd doosje ook met label natuurlijk en die opsturen. De film op tv bekijken is toch wel veel leuker. Stuur even een email dan neem ik contact met je op. Veel kijkplezier, Annelies Maurice, kijk nog eens goed naar de afwisselend links en rechts knipperende leds
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
21 jul 2010 16:36 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Da's een hele leuke film. Complimenten!!! Was erg leuk in Leipzig
|
21 jul 2010 22:09 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Gaaf filmpje.... Brings back memories! Mooi gemaakt, hoor! Alleen dat muziekje (ik heb het filmpje uiteindelijk maar zonder geluid gekeken ) Ik weet, je kunt het niet iedereen naar z'n zin maken... Gelukkig ben ik visueel ingesteld, dus het filmpje zonder geluid 'did it for me'
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
21 jul 2010 22:38 |
|
|
mkt
993 S '97 - NPC #1239Amsterdam
|
Annelies, Ik denk dat je met die achterlichten ook even terug naar de dealer moet. Misschien los contactje Gr. Maurice
_________________________________________ 'IDENTITY IS A CHOICE'
|
22 jul 2010 14:16 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ooh yeah, bring back the good memories. Dank je wel voor deze mooie film.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
22 jul 2010 14:56 |
|
|
fastboss
|
Super gemaakt en gemonteerd Annelies. Rufie wanneer gaan we weer?.........
_________________________________________ The fastest boss there is - NPC 1287
|
22 jul 2010 16:07 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Op een gegeven moment zie je in het filmpje een zilverkleurige 993 in beeld die wel heel vaak op het rempedaal drukt... Die van Gijs was dat in ieder geval niet, want toen reed ik (op de terugweg van de 'Sektfabriek') en wij hebben een eigen route gereden.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
22 jul 2010 16:30 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Zo, heb ik een mooie foto als souvernir uit Duitsland. Op de terugweg hebben ze vlak bij Göttingen een prachtig plaatje van de 996 gemaakt. Jammer dat het zwart/wit is, slechts 4x5 cm meet en 30 euro kost Is me al de tweede keer gebeurd nu daar in de omgeving dat er zo'n flitspaal in een binnenbocht staat op een afrit naar een provinciale weg. Ik zal hem inlijsten en bij de foto's uit Leipzig hangen
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
04 aug 2010 0:52 |
|
|
fastboss
|
Jij hebt ook altijd mazzel, Maurice.
_________________________________________ The fastest boss there is - NPC 1287
|
04 aug 2010 8:08 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
30 euro ? Is toch een mooi souvenir voor die prijs
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
04 aug 2010 8:39 |
|
|
Paul II
|
|
04 aug 2010 9:15 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Paul, het misterie is opgelost. De LED verlichting van de 997 wordt niet met gelijkstroom maar met een pulsfrequentie aangestuurd. Met de scanfrequentie van de camera treed dan een interferentie op die dit effect veroorzaakt. Zo ver waren we eigenlijk al maar de vraag voor mij is waarom de LED's niet gewoon met gelijkstroom worden aangestuurd. Standaard aanwezig en dan zou heel dat effect niet optreden. Nog grappiger is als je het met een iPhone opneemt. Die scant in tegenstelling tot alle andere camera's het beeld van links naar rechts, pixel voor pixel. Krijg je de vreemdste effecten bij een snel rijdende en remmende auto Maar dan even de 'adaptive brake lights'. Die worden nu standaard op de nieuwe generatie 997 geleverd. De Panamera en Cayenne kenden we al. En de nieuwe GT3 was de eerste 997 hiermee uitgevoerd maar ook de 997 Turbo kent het nu in combinatie met de oranje waarschuwingslichten zoals we die ook van VW kennen. De optiecode moet ik nog steeds krijgen maar de werkplaats hier houdt vol dat je iedere andere 997 MKII hier mee kunt uitvoeren. Overigens zal de 'adaptive brake lights' voor de US niet als optie beschikbaar zijn. Is daar bij wet verboden.
|
06 aug 2010 12:04 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Paul, probleem met de flikkerende achterlichtjes is opgehelderd. Je hebt geen adaptive braking lights Het is de contrastregeling van de camera. Veel camera's tegenwoordig regelen softwarematig het contrast niet over het hele beeld maar pixel gerelateerd. De fel oplichtende rode achterlichten kan de camera niet mee omgaan. Vorige week eenzelfde effect gezien toen we wat filmopnamen van de nieuwe Pagani maakten. De camera van een kennis gaf ook die flikkerende remlichten terwijl de professionele camera nergens last van had. Overigens kwam dit verschijnsel ook nog voorbij in een recente test over Pocketcamcorders.
|
04 jan 2011 23:29 |
|
|