Auteur |
Bericht |
Henk
PF # 136
|
Lekker off-topic maar door deze quote te plaatsen, hebben we alle Baldies in 1 berichtje
En nee ik ga NIET moonen
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
10 jul 2006 20:14 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik denk dat zowel Rob als Erwin daar wel gek genoeg voor zijn...
Maar een foto van "moonende" baldies zou ik zelf iedere keer moeten vegen... dit ter bescherming van andere forummers...
Nu maar weer verder met Porsches...
Laatst bijgewerkt door Jurgen op 10 jul 2006 20:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jul 2006 20:24 |
|
|
Lydia
|
|
10 jul 2006 20:25 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Ik had voor de chauffeur mijn adres opgeschreven, maar geloof niet dat hij het kan vinden....
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
10 jul 2006 20:27 |
|
|
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Graag gedaan.
Je had aan een half woord al genoeg om een paar mooie panning foto's te schieten. Blijf oefenen en je zal zien dat het steeds makkelijker gaat worden.
_________________________________________ Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
|
10 jul 2006 21:21 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
Niels 3.2:
Dit is je auto op de parkeerplaats (!?) van Zandvoort. Of nie?
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
10 jul 2006 21:37 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
ja hoor
dit is alleen een andere smile
je auto is het wel
ik moet nog even door de fotos heen
dat wordt morgen voordat ik die kan posten
en via het 944 forum kwam ik uit op dit verslag uit. Brengt het verhaal dat ik hoorde in het paddock even in een misschien wat genuanceerder daglicht.
Zonder te weten om wie het ging, kreeg ik dit voorval als volgt te halen.
GT3RS bestuurder ziet de vlag niet,
wil een 944 links voorbij
die 944 laat langzaam zijn auto naar links 'drijven'
Dus de GT3RS wijkt uit naar rechts om zo in te halen
Waarop die 944 ook naar rechts gaat en "moedwillig" de auto
in de achterflank van de RS drukt.
(Dit is de verkorte versie dan he, zonder volzinnen)
de rest volgt morgen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
10 jul 2006 21:42 |
|
|
Niels 3.2
Eindhoven
|
Yep, dat is hem. Mooie foto !
We zijn met een aantal mensen (ER, 2000GTV, Robbie en Valentijn) gewoon brutaal geweest en simpelweg de paddock op gereden. Vandaar dat we daar stonden.
|
10 jul 2006 22:23 |
|
|
Valentijn
911/964 Carera 2 BJ 1992
|
Niels er staan ook nog wat mooie foto's van jouw bolide in album meetings Zandvoort 2004/2006
_________________________________________ Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992
|
10 jul 2006 22:47 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
Ik mocht, na euro 7,- betaald te hebben, ook zo het paddock op rijden. Ik herkende een aantal auto's van "gezicht" !
Veel foto's gemaakt op zondag....
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
10 jul 2006 23:57 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Olaf,
Voel me aangesproken , verklaar je nader
Bezit 1 911 hoor
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
11 jul 2006 7:37 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
ja hoor dit is alleen een andere smile [/quote]
Ja hoor! De mijne dus. En die is er nog lang op gebleven.
Heb een leuke dag gehad die s'ochtends al goed begon toen ik bij Amersfoort bij Jurgen en Henkc2c aanhaakte. Het heeft wel wat om
met drie pikzwarte 911'jes dicht achter elkaar over de snelweg te bulderen.
Daar aangekomen was het parkeerbeleid idd een beetje een domper maar daar is al genoeg over geschreven hier. Het was in ieder geval leuk om de grote groep forummers weer te zien. Vind dat we een gezellig clubje bijelkaar hebben inmiddels. Frank en Jurgen, nog bedankt voor de koffie en de drankjes. Bij de volgende gelegenheid is het eerste rondje voor mij
Ook wil ik Erwin(Renntech) en Ed Lauwerens bedanken dat ik met hen
mee mocht rijden. Met Ed ging het niet helemaal naar wens maar de bedoelingen waren goed Het ritje met Erwin daarentegen zal ik niet gauw vergeten. Het is een machtig gevoel als je hard kunt rijden
terwijl je volledige kontrole over je auto houdt en je hem kunt laten driften en schuiven wanneer je maar wilt zonder dat je in de gevarenzone komt! Ik heb wel redelijk wat kart ervaring maar dit smaakt wel naar meer moet ik zeggen Misschien
toch maar eens een cursus volgen of zelfs eens aan een licentie gaan denken?
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 11 jul 2006 14:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 jul 2006 9:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
11 jul 2006 9:48 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nu begrijp ik het
Woon in Haarlemmerliede en de sloperijen zijn in "De Liede", dit is bij Zwanenburg
Er komen dagelijks mensen om de weg te vragen en heb al een plattegrondje klaarliggen hoe ze moeten rijden
Ook zit daar een Porsche sloperij, als je daar komt op al die sloperijen waan je je in het buitenland of de zwarte markt in Beverwijk
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
11 jul 2006 10:00 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Ik ben zondag naar de ADPZD gewees, en heb meegereden.
Het was een geweldig leuke dag, en ik ga zekler vaker rijden op zandvoort.
TIjdens het rijden zijn er af en toe door meerdere mensen foto's gemaakt, weet iemand waar je foto's kan vinden van de zondag 9 juli??
De man van www.racefotos.nl is alleen zaterdag geweest.
trouwens: wel gisteren maar even de remvloeistof vervangen, die was bij heftig remmen gaan koken, ik had toen ene kwartier geen remmen meer (dampbelvorming).
Paul
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
11 jul 2006 10:08 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Buitengewoon mooie prenten Niels!
Ik ben benieuwd naar het resultaat wanneer je 'ervaren' bent...
|
11 jul 2006 14:43 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Mooie foto's !
Wat is dit ? Een 996 turbo/GT2 in 997 look ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
11 jul 2006 15:30 |
|
|
Jelle Dijk
P911 2.7 Targa model 1974Den Helder
|
Foto's Zantvoort
In mijn album staan 20 foto's van de zondag op Zantvoort
Jelle
|
11 jul 2006 18:02 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Foto's Zantvoort
Snap niet waarom er zoveel PF'ers hun eigen album voor evenementen foto's gebruiken - terwijl er een apart album voor is
|
11 jul 2006 18:05 |
|
|
Jelle Dijk
P911 2.7 Targa model 1974Den Helder
|
Album
Bedankt voor de link Olaf, ze staan er nu in.
Jelle
|
11 jul 2006 20:06 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe dat nou af zou lopen......
Wanneer je dat netjes in maat en getal uitdrukt, en om nadrukkelijke uitleg verzoekt wáárom juist deze drempel zo afwijkend van de rest in NL is gefabriceerd, waar weinig tot géén auto's met een lage (laten we zeggen fiets-snelheid, 15 km/uur) over kunnen rijden zónder dat bodemplaat of bumper de grond raakt (en schade kan optreden aan essentiële onderdelen, wat weer de verkeersveiligheid in gevaar kan brengen).
Dit natuurlijk gedocumenteerd door een aantal recente schade-gevallen en aangeklaagd door een deftig advocatenkantoor.
Ken je mede-lotgenoten Lydia?
|
11 jul 2006 20:27 |
|
|
Lydia
|
Nee, ken helaas geen mede-lotgenoten. Echter; de gemeente heeft een grote fout gemaakt. Zij hebben mijn claim afgewezen op 2 punten.
1. ik zou veel te hard hebben gereden
2. mijn schokbrekers zouden stuk zijn
Beide redenen kan ik weerleggen. Ik heb ze dan ook uitgenodigd om mijn auto door een erkend bedrijf de schokbrekers te laten controleren. En om met mij de wijk in en uit te rijden met een snelheid van een paar kilometer. Zij zullen dan moeten constateren dat je ook dàn blijft hangen met je auto. Ook heb ik hen verweten de situatie niet goed bekeken te hebben, want dan zouden ze wel hebben gezien dat de hele drempel vol met schaafkrassen van bodemplaten en bumpers zit. Natuurlijk is mijn auto wel erg laag, maar niet abnormaal. Bovendien schaaft mijn bodemplaat niet, maar is gewoon de achterbumper vast blijven hangen.
Omdat ik all-risk verzekerd ben, zit er een rechtsbijstand in de verkeersverzekering. En mocht men daar niet mee wegkomen, dan heb ik ook nog een normale rechtsbijstandverzekering. Intussen heeft de verzekering uitgekeerd, dus volgende week moet hij maar eens gerepareerd worden. Maar ik probeer natuurlijk de gemeente zover te krijgen dat zij betalen. En ik geef niet zomaar op Ik houd jullie op de hoogte!!!
|
11 jul 2006 20:40 |
|
|
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Mijn foto's komen zo snel mogelijk online, maar heb wat ruzie met mijn hosting bedrijf over de schijfruimte op het moment.
Met welk nummer heb je gereden?
Klik hier voor het foto overzicht van vrijdag!!
_________________________________________ Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
|
11 jul 2006 20:42 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
zo de meeste fotos zijn inmiddels ook geupload
wat een werk is dat toch elke keer
Tja over de entree, tja toen ik opmerkte eindelijk na 3 jaar een porsche te bezitten en men prompt de parkeerregels wijzigt. Kijkt de jongen nog een keer naar mijn auto, tja tis een porsche ja. Deze heeft dan geen audi motor of wel
Nou ja verder genoeg over gezegd.
We waren er rond 10 uur en hadden al snel de nodige oude bekende
en nieuwe bekende getroffen. De leukste bekende was voor mij die ochtend Erwin. Ik was nog geen half uur op het circuit of ik scheurde met hem door de tarzanbocht. Ik had nog nooit op een circuit mogen meerijden. Super ervaring
Ook leuk om eens te ervaren hoe het circuit nou eens helemaal loopt.
Helaas mocht erwin niet meer driften van de marshalls, hij was de eerste sessie al van de baan gehaald. Begrijpelijk dus dat hij het qua driften het rustiger aan deed. In totaal een 5 tot 6 ronden mee mogen rijden, paar autos ingehaald en volop genoten en uitgestap met een schone broek
Hier nog zon ondeugende jongen
(volledige drift, zie album)
deze
en deze
waren toch wel mijn favorieten
Hij hoeft niet mooit te zijn om lol te hebben
Heel stoer hoe deze 964 acherover leunt op weg richting tarzan
en ed als je 273 was dan heb ik je wel
maar tegen de tijd dat ik je scherp had, was je al weg
Ook kennis mogen maken met Do,
leuk gepraat en het was best beried om lein ook nog een rondje
mee te nemen in zijn blikkie
Maar de dag werd voor ons wat te lang voordat Do weer ging rijden.
@Do we hebben ons afgemeld bij wietse, ik hoop ie het heeft doorgegeven. Mogen we em onthouden als tegoedbon.
oja naast autos waren er ook nog mensen
Kortom weer een leuke dag, die volgend jaar alleen nog maar beter kan worden. Voor de mensen op zoek naar fotos van hun eigen of willen geposte fotos in betere kwaliteit. PB is voldoende
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
11 jul 2006 21:18 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Dominicus (wit overhemd) ..........................................................en Wietse (rode overall) hier op de foto
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 jul 2006 22:09 |
|
|