Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:00

Antwoord op onderwerp  [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 43  Volgende
Toerrit Porsche en Ferrari - 30 maart 2008! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
ik ook mailtje gehad...

...nog 85 beriggies ;-)

25 feb 2008 17:17
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Josh,de auto van Chritijan ziet er schitterend uit zeg!Heeft hij die Turbo ook nog dat je weet?

Josh schrijft :
Citaat:
De zwarte 911 Turbo heeft hij ingeleverd, en heeft twee Carrera GT's gekocht. Eéntje daarvan is alweer doorverkocht aan een vriend oid. Enkel staat degene die hij heeft gehouden op kenteken uit Bonaire geloof ik.

25 feb 2008 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Vleuten
Bericht 
Dus er kunnen geen Porsches meer mee?

25 feb 2008 18:28
Profiel
Westervoort
Bericht 
Hoevaak wil je 't nog horen... 8)

25 feb 2008 18:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Vleuten
Bericht 
Jurgen schreef:
Hoevaak wil je 't nog horen... 8)

Ik had geen zin het hele topic te lezen ;)

25 feb 2008 18:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
(edit door paSCal: HOOFDLETTERS worden vaak gezien als schreeuwen, en dat hoeft hier echt niet!)

Goed initiatief mannen.

Meerkerk is voor mij een thuiswedstrijd, dat is maar 3 km. Maar ik zie dat het event al vol is ??
Ik mag aannemen dat men toch wel welkom is voor een bakkie koffie, ook al komt men dan wel even langs een 997 Carrera Black(S)??

Ik hoor het wel!

25 feb 2008 21:04
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Carel, als je de moeite neemt om je CAPSLOCK uit te zetten, en even het topic doorleest (tja, wel 15 pagina's, maar da's niet mijn schuld ;) ), dan vind je alle antwoorden op je vragen ;)

25 feb 2008 21:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Oke heb de mail gehad, zal er zijn met het beest,
:evil:

997 turbo

Kom uit de omgeving Arnhem zijn er meerdere die vanuit hier vertrekken :?:

Ik hoor het graag.

26 feb 2008 10:13
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
Bericht 
Ik vertrek vanuit Bemmel, dus aan het begin van de A15 :lol:

26 feb 2008 13:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Blijft de route geheim tot de start? Ik zou die hele stoet exclusieve auto's wel voorbij willen zien komen om mooie plaatjes te schieten, maar dan moeten jullie wel ergens bij Amsterdam rijden :P

26 feb 2008 13:50
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
993 targa, 1997
Limburg
Bericht Porsche-Ferrari meeting
Ik kan aansluiten bij Valburg of bijvoorbeeld de carpool plaats bij afrit Zetten. Ik hoor of zie eventueel wel een tijdstip en een plaats.

26 feb 2008 15:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Frederik,de route blijft inderdaad geheim tot de start.We zouden niet graag hebben dat er mensen van justitie,politie of andere personen de juiste rijrichting al zouden weten.
We zullen natuurlijk toch goed op moeten letten de 30ste,want het zal moeilijk zijn en blijven om je aan de juiste snelheid te houden vrees ik.
Op de routemap die je bij de start krijgt zal het gsmnummer van Niels komen.Mocht er iemand onderweg flitsers of wat dan ook zien,dan heb ik graag dat ze dit doorbellen.Niels kan dan de overigen zoveel als dat nog kan waarschuwen.

Laatst bijgewerkt door Arie Timmermans op 27 feb 2008 18:40, in totaal 1 keer bewerkt.

26 feb 2008 17:49
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
William,er komen ook al verscheidene deelnemers op zondagmorgen de 30ste naar mij toe.We rijden dan met een groep naar Meerkerk.Ik woon in Veen,boven in Noord-Brabant.Mocht je zin hebben dan ben je van harte welkom, en anderen natuurlijk ook,om vanuit hier te vertrekken.
We hebben dan al een begin van de Porsche/Ferraririt.

Ik kan je de gegevens in een privemail doorgeven.

26 feb 2008 17:52
Profiel Facebook 
Westervoort
Bericht 
997turbo schreef:
Kom uit de omgeving Arnhem zijn er meerdere die vanuit hier vertrekken :?:

Ik hoor het graag.

Ik moet wel via Arnhem, omdat dat nu eenmaal in de weg ligt naar de A 15 toe vanaf Westervoort... :wink:

We kunnen idd mss wel met een paar auto's oprijden... ; 10 uur bij de pomp halverwege de A 325 (Arnhem-Nijmegen) ?

26 feb 2008 18:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Carpool-plaats bij Zetten lijkt mij het beste, is d8 ik boven aan de afslag naar links even de snelweg over.

Wel leuk om met een paar man er aan te komen. Tijd hoor ik wel, plaats lijkt mij dit het beste.

:D

26 feb 2008 20:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Verzamelen , Klinkt goed mannen, maar een tip van iemand die uit ervaring spreekt en de hele A15 wel kan dromen.
Pas op !! Op de A15 richting Rotterdam ter hoogte van Rumpt, daar staan vaak van die KK bakkers met zo kastje achter een zuiltje of pilaar.
Yep, Ik erger me daar ook dood aan.

Ik kom jullie wel even bezoeken in Meerkerk, dat is zeker.
Jammer dat ik zelf te laat ben om mij op tijd aan te melden voor dit event, maar no worry;s , ik haal de black(s) deze dag toch even van stal en kom langs.

Carel

26 feb 2008 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
911 991.2 Carrera 2018 Ex. 911 991 Carrera 4S Coupe PDK 2013 Ex. Cayenne 3.0 V6 diesel 2012 Ex. 911 (996) 3,4 C2 1998 Ex. Boxster 2.5 1997
Leerdam
Bericht 
Ook een bevestigingsmailtje gehad... En ik zal er zeker zijn...

Heeft iemand een stoeltje over in een P...?? Mijn vrouw en mijn broertje vechten om de enige plaats naast mij... Graag een PB'tje als iemand wat weet... Tnx...!!! :)

Zin in...!!!!

27 feb 2008 11:08
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera Coupé
De Heurne ( Achterhoek )
Bericht 
Ik kom uit De Heurne / Achterhoek en kom vanaf Autobahn Rees-Arnhem.
Idee om aan te sluiten ter hoogte van Velperbroek Esso-station Velp of ter hoogte van Mercure-hotel / afslag Arnhem eindje verderop?
Laat a.u.b. weten, de rit er naartoe vind ik ook al super :wink:

27 feb 2008 16:35
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Frederik,de route blijft inderdaad geheim tot de start.We zouden niet graag hebben dat er mensen van justitie,politie of andere personen de juiste rijrichting al zouden weten.
We zullen natuurlijk toch goed op moeten letten de 30ste,want het zal moeilijk zijn en blijven om je aan de juiste snelheid te houden vrees ik.
Op de routemap die je bij de start krijgt zal mijn gsmnummer komen.Mocht er iemand onderweg flitsers of wat dan ook zien,dan heb ik graag dat ze dit doorbellen.Ik kan dan de overigen zoveel als dat nog kan waarschuwen.

Dat zijn inderdaad wel de berichten die ik als (mede) organisator op internet zou zetten............. :roll:

27 feb 2008 17:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht 
moet er nog betaald worden? :?

27 feb 2008 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Jopie,er hoeft niets betaald te worden.Eten,drinken etc.kan iedereen op eigen kosten en tijdstip bij het AC restaurant of MacDonalds.Organisatie,papierwerk etc.zijn voor rekening van de organisatie.

27 feb 2008 22:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht 
goede service :ba: :ba:

het wordt een heeeeeeeeeeeeeeele mooie/goedkope meeting

brood trommeltje mee :wink: :wink: :wink:

27 feb 2008 22:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Mag ieder voor zichzelf uitmaken.Bedoeling is een mooi vrij toegankelijk gebeuren zonder strakke regels. Wel zou ik het op prijs stellen als je de inspirator van dit evenement, Niels (Niels89), tijdens de meeting zou bedanken voor alle moeite die hij er al ingestoken heeft tot dusver.Hij is 18 jaar,student,en heeft door zijn studie en bijbaantje niet al te veel tijd over,maar weet er toch iets moois van te maken waar wij allemaal plezier aan zullen beleven.Zonder hem zouden wij hier niet aan kunnen beginnen.
Ook natuurlijk Marcel B.Die heeft al veel werk verricht voor deze meeting.

En nu maar hopen op mooi weer!

28 feb 2008 16:08
Profiel Facebook 
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Helaas, helaas, mijn 911 is waarschijnlijk niet op tijd klaar. Ik haak af en hoop dat het dusdanig goed bevalt dat er nog een vervolg kom. Ik heb Niels inmiddels een mailtje gestuurd dat hij iemand op de reservelijst blij kan maken. :cry:

28 feb 2008 16:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Jurrian,wat jammer man! Dat is niet zo mooi natuurlijk.We kunnen natuurlijk altijd tussendoor nog eens afspreken.Kunnen we toch een Ferrari/Porsche rit maken.

Succes met de Porsche.

28 feb 2008 16:33
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 43  Volgende