Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nope ... die had een blauwe DSP polo aan ... en z'n zoontje een gele Mevr. Tupperware had daarintegen wel een witte blouse aan
Als je aan kan tonen dat je de auto al in het bezit had voordat de gemeente de drempels (of bv 30 km 'poorten') heeft geplaatst maak je een goede kans van slagen
Hier was de gemeente ook zo aardig om verkeersvertragende maatregelen te treffen echter waren deze niet als zijnde drempels, maar als 30 km poorten geplaatst ..
Drempels hebben voorgeschreven afmetingen qua hoogte, lengte, schuinte en maximale/minimale onderlinge afstand 30 kilometer-poorten (ook een soort van drempel) kunnen ze zo hoog, lang en schuin maken als ze willen
|
12 jul 2006 0:04 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 jul 2006 9:03 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
HOEVEEL FOTO's KAN DIT FORUM AAN??
Ik heb alvast een klein 30tigtal foto's geupload in het Zandvoort album.. en ik vroeg me af, aangezien ik nog een klein 60tigtal en meer te gaan heb, of ik ze ALLEMAAL kan plaatsen? Of teminste, die waar ik trots op ben? Ik wil de forummers de kans geven om te zien of hun auto er misschien tussen staan..?
_________________________________________ DENK HELDER
|
12 jul 2006 11:38 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Vast wel, ik ben benieuwd
Als het niet de bedoeling is hoor je het wel van een mod of zo
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
12 jul 2006 11:48 |
|
|
FROST
|
Alle pics van zaterdag zijn On.. Heb ze alleen in de verkeerde volgorde staan.. maar dat geeft vast nie!
|
12 jul 2006 12:25 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Laat je maar eens goed gaan Frostje
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
12 jul 2006 13:58 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Leuk Frost! als je nou nog een auto hebt gemist
Super hoor zoveel foto´s
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
12 jul 2006 21:17 |
|
|
924carreragt
911 SC(VERKOCHT); 924 turbo; 944 turbo 220pk(verkocht); 944 turbo S silver rose!!! (helaas verkocht...)Stekene; België
|
Even een bedenking: niemand heeft blijkbaar foto's genomen van onze (door ons gebouwde) RS replica???
Zonde, want dat wil ook zeggen dat niemand er interesse voor had
Dacht nu toch wel dat die ging opvallen...
|
12 jul 2006 23:23 |
|
|
FROST
|
ZEKER WEL ZIEN STAAN, en ook bewondert vanwege de kleur, maar helaas, ik heb er geen foto's van genomen aangezien die tentjes toch wel erg donker waren...
|
12 jul 2006 23:29 |
|
|
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Ik heb de helft van mijn site van de server moeten halen om ruimte te maken. Maar hier zijn ook de foto's van zondag.
@924carreragt: ik heb je vrijdag en zondag niet zien rijden.....
Voor de foto's van vrijdag klik hier!!
Voor de foto's van zondag klik hier!!
Foto's zijn niet uitgezocht, dus er kan wat rotzooi tussen zitten.
Het zijn bij elkaar ruim 330 foto's. Als je er niet bij staat, dan heb je geen geluk gehad. Volgende keer beter.
_________________________________________ Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
|
12 jul 2006 23:36 |
|
|
rufie
|
Jaaaaaa, cool Frost. Kijk eens wat een Permagrin na een rit in een 968 !!
Mooie foto's ook van die witte CGT.
Greets,
Rufie.
|
13 jul 2006 15:03 |
|
|
FROST
|
Gossie, vertel mij wat Rufie! Het was SMOOR heet in dat ding, de nattigheid liep op een gegeven moment via mijn nek omlaag in mijn kraag Dat was wat minder. Maar heb er evengoed van genoten! Dik 20 min. lang!! Had eigenlijk niet verwacht dat er zo'n power in de 968 zat!!
Heb op de zondag voor de rijder geduimt in de race, hij moest het opnemen tegen een witte 944. En dik gewonnen
Later vernam ik dat die oudere man zelf nog een 996 GT3 RS had! Daar ging ie altijd privé mee op stap..de 968 hield ie toch liever alleen voor het racen, en dat was te zien: zijn metertjes in de dashbord deden het niet eens meer allemaal!
|
13 jul 2006 16:45 |
|
|
rufie
|
Zweten hoort er bij, anders heb je geen kick gehad.
|
13 jul 2006 16:52 |
|
|
924carreragt
911 SC(VERKOCHT); 924 turbo; 944 turbo 220pk(verkocht); 944 turbo S silver rose!!! (helaas verkocht...)Stekene; België
|
We zijn pas vrijdagavond om 0u30 in Zandvoort aangekomen. We hadden enkel ons ingeschreven voor zaterdag.
|
13 jul 2006 18:33 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Een rechtsbijstand is er toch voor om jou het werk uit handen te nemen.
Je moet ze alleen zelf activeren tenzij je teruggang in de bonus/malus trede accepteerd. (denk het niet)
Foto's maken van de situatie en metingen (hoogte breedte etc) doen voordat ze de heuvel aanpassen. Je hebt dan goed bewijs en sta je sterker.
Jouw claim afketsen omdat je te hard gereden hebt en de schokbrekers versleten hebben ze zeker vanachter een bureau vastgesteld.
|
13 jul 2006 19:00 |
|
|
FROST
|
Een gedeelte van de zondagfoto's is online nu. Viel Spass beim Gucken!
|
13 jul 2006 19:34 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
hey kami
wat is dit voor een porsche
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
13 jul 2006 20:34 |
|
|
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Euhm dat is de iets minder bekende 9199. Oftewel de Cayhopper.
Die was in de Audi-S bocht op de vangrail geklapt.....
Was eigenlijk voor Babs om te laten zien dat je wel een soort van Macro foto's kon maken met de Sigma 70-300 APO Macro.
_________________________________________ Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
|
13 jul 2006 20:42 |
|
|
FROST
|
hehehe ja die had ik ook al gezien, vind het trouwens een leuke foto; mooi contrast enzo.
offtopic:Klaassie, ik had trouwens commentaar gegeven op het eos forum. Jemig wat kunnen die gasten zeiken zeg!
|
13 jul 2006 22:47 |
|
|
clubsport
928S4 CSBest
|
Gezocht, Foto van 9ff Cayman in Drift!!!
Op zondag van de Porsche dagen heeft 9ff een demo gegeven
van 5 ronden waarbij de auto flink aan het driften was.
Heeft iemand toevallig foto's hiervan gemaakt?
Alvast bedankt
|
13 jul 2006 23:16 |
|
|
Peter, Boxster
Boxster.996 cabrioLelystad
|
foto`s
Yep ik heb een aantal hele mooie plaatjes van de Gayman,
Ik zal ze spoedig op het forum zetten.
Ik was samen met mijn buurman en die was in bezit van een profesionele camera en heeft daar een par hele mooie plaatjes mee geschoten
Peter, Boxster
|
13 jul 2006 23:22 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Re: foto`s
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 jul 2006 23:24 |
|
|
Peter, Boxster
Boxster.996 cabrioLelystad
|
ja klopt kwam op het rechte eind niet boven de 185 afgelopen zaterdag, de meeste elven haalde de 200
Maar goed even doorsparen voor een 996,
|
13 jul 2006 23:30 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Niks van aantrekken Peter, je weet tenslotte wie het zegt
Kom maar weer van de kast af.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 jul 2006 23:36 |
|
|
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Re: Gezocht, Foto van 9ff Cayman in Drift!!!
Had iets meer snelheid en wat meer rook in de foto gemogen, maar het is in ieder geval iets. Ik heb dan ook niet zo'n profesionele camera.....
@Babs: ik heb het gezien op het EOS forum.
|
14 jul 2006 0:03 |
|
|