Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
 Re: Waar rijden we vandaag op een mooie zonnige zondag
 |  |  |  | sarsrich schreef: Nee, Jeanne wilde wandelen, dus: Even in de garage kijken. Even de sleutel langzaam in het gleufje steken ( jullie mannen weten hoe dit voelt). Even starten. Even luisteren naar de grom! Even de benzine damp hard opsnuiven door wijd open gesperde neusgaten. Even genieten en kijken. Even wachten. Even doet het zeer als ik de sleutel omdraai en hem bijna bruusk er weer uit trek. Ik sluip weer terug naar binnen en doe alsof ik de krant lees maar ondertussen denk " wanneer en waar naar toe"!  |  |  |  |  |
Ik heb altijd geleerd dat dat voor het blokje niet best is ivm condens. Anders zou ik het ook doen. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
06 feb 2012 20:39 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
 |  |  |  | sarsrich schreef: Nee, Jeanne wilde wandelen, dus: Even in de garage kijken. Even de sleutel langzaam in het gleufje steken ( jullie mannen weten hoe dit voelt). Even starten. Even luisteren naar de grom! Even de benzine damp hard opsnuiven door wijd open gesperde neusgaten. Even genieten en kijken. Even wachten. Even doet het zeer als ik de sleutel omdraai en hem bijna bruusk er weer uit trek. Ik sluip weer terug naar binnen en doe alsof ik de krant lees maar ondertussen denk " wanneer en waar naar toe"!  |  |  |  |  |
Na dit gevoel schreeuwend wakker worden en dan staat alsnog de afwas te wachten 
_________________________________________ Picasa album
|
06 feb 2012 21:23 |
|
 |
William k
|
helemaal mee eens ! druppellader zelfs aangesloten, voor de zekerheid. voorjaar: laat maar komen ! wel camping geboekt omgeving Tiel, elk wekend mooi ritje vanaf April ! nu dagelijks: VW Transporter, ook bijna 200pk gr William
|
07 feb 2012 12:56 |
|
 |
leander
Brabant - Westland
|
PFFFF inderdaad zeg, het zonnetje schijnt hard maar nog niet echt lekker warm weer om naar evenementen te gaan. Jammer voor de schaatsers maar van mij mag het al lente worden.
't Is altijd lente in de ogen.....
Grtjs Leander
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
11 feb 2012 10:03 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Gisteren een heerlijke rit gemaakt naar Loenen aan de Vecht en Oud Loosdrecht. Even gestunteld op schaatsen en toen een heerlijke bak soep met een glaasje wijn Pekel? Niet gezien! https://picasaweb.google.com/RichardSar ... 1871115506
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
11 feb 2012 10:09 |
|
 |
horn
PF #57
|
album niet te vinden. ga nu schaatsen bij Loenen. Maak mijn eigen foto's wel.  
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 feb 2012 10:49 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Zo ook schaatsen! Beter dan dit (qua weer) wordt het niet denk ik 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
11 feb 2012 11:35 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Ja prachtig weer !! om te schaatsen /wandelen, maar porsche blijft in de garage. Mij te veel pekel nog op de weg. Als ik zie hoe mijn dd er nu uit ziet pffff
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
11 feb 2012 11:52 |
|
 |
William k
|
P nog steeds in garage. sterker nog: trof vanochtend de wasmand  aan op de achterspoiler/lucht inlaat !!!!! auto wel ingepakt in hoes met verhuisdekens erover. ben ik helderziend missch....... daarna pittig gesprek gehad met me wederhelft..........  moet niet gekker worden hier........ 
|
12 feb 2012 23:48 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
@Horn ; mijn ouders wonen aan de loosdrechtse plassen (kant breukelen) maar het was afgelopen weekend gekkenhuis bij hun op de dijk... ben er daarom dit weekend maar niet heen geweest (verkeersregelaars en al  ) ... voor de schaatsliefhebbers natuurlijk top! @Sarsrisch ; bij mij ook niets te zien... geen album oid. @William ; je moet ze toch echt beter opvoeden hoor!!! Dit kan echt niet... Porsche mishandeling 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 feb 2012 0:58 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Album was niet publiekelijk toegankelijk. Nu wel. Waarschijnlijk zie ik dan wel een foto maar jullie niet.
|
13 feb 2012 1:48 |
|
 |
horn
PF #57
|
Gisterenmiddag nog even twee uur op de scheendijk geschaatst. zaterdag schijnt het idd een gekkenhuis te zijn geweest (hele weilanden vol geparkeerde auto's). Gisterenmiddag viel het erg mee.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 feb 2012 8:21 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Dacht even dat ik je in Eindhoven gespot had 
_________________________________________ "There is no substitude"
|
13 feb 2012 10:23 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Plek zat onder aan de scheendijk 
|
13 feb 2012 20:21 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
En nu maar wachten tot iemand er een taxi bord op zet. 
_________________________________________ Picasa album
|
13 feb 2012 21:26 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahahaha blij dat dat in iedergeval NIET de scheendijk is  die ziet er toch wel iets anders uit....  Foto is van google en genomen vanaf de boszijde 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
14 feb 2012 0:12 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Op de fiets naar het dorp..... 
_________________________________________ "There is no substitude"
|
19 feb 2012 11:59 |
|
 |
horn
PF #57
|
grappenmakers  mijn benz is minder decent...  Vandaag auto wassen en met de hond het bos in bij Lage Vuursche.
|
19 feb 2012 12:14 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
en toen een bak hagel op je knar gehad denk ik 
|
19 feb 2012 12:58 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Die hagel landt nu in de Betuwe. Zojuist terug met de hond. 
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
19 feb 2012 13:09 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Nou hier in de haagsche regio nu ook hoor.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
19 feb 2012 14:14 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
en in het zuiden schijnt natuurlijk gewoon de zon 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
19 feb 2012 14:16 |
|
 |
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Zon, waaarrrrrrrrrr  , nee helaas flink aant sneeuwen hierr.
|
19 feb 2012 14:19 |
|
 |
Buco
Boxster-S 2007Bergen op Zoom
|
Na 3 weken vanochtend eindelijk weer eens een lekker stukkie Zeeland (A58) in getourd. Zonnetje er bij, was prima te doen!! 
|
19 feb 2012 15:05 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
|
Hier, Heeze, regen, natte sneeuwstormen en knallende hagelbuien!
|
19 feb 2012 15:09 |
|
|