Auteur |
Bericht |
Pacoloco
|
Re: PFT hunt 77 - opgelost door Ewout....nu nog zoeken!!
Wat een leuke Hunt!! well done Sigrid! PFH regels zijn er blijkbaar niet voor niets..
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
16 jan 2013 12:21 |
|
|
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Heeft niemand vandaag de moeite genomen om de trofee op te halen???? En het was nog wel zulk mooi weer, zeker voor degenen met honden had het een leuke wandeling geweest, had de hond nog kunnen helpen met graven..... (Hier vandaag zonder auto gezeten en zowel vanavond als morgen een afspraak de andere richtinguit )Wie zorgt voor een mooie afsluiting van dit topic (wel graag met graaf foto's )
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
16 jan 2013 19:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Da's onderdeel van het geheel, Syl
|
16 jan 2013 19:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Iedereen is wat huiverig denk ik voor het graafwerk en het ligt niet direct aan de weg, dus je moet er ook nog wat voor doen ...........of er ligt al lang een pot pindakaas
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 jan 2013 19:39 |
|
|
Pacoloco
|
Wel grappig als iemand dat ding vind zonder iets te weten van het PF. komt ''snuffel de hond'' ineens met zo'n koker aanlopen.
|
16 jan 2013 20:14 |
|
|
Olaf
|
.. zit vast en zeker een briefje in met Sigrid haar telefoonnummer Mss leuk om 'ns PFT Hunt 16 door te nemen ... vonden zowel de uitzetter als de opgraver iets wat van een ander spel was
|
16 jan 2013 20:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Toen het ding de grond in ging, heb ik wel even om me heen gekeken. Meestal verstop je hem toch een beetje uit het zicht. Het is nl een vreemde grijze regenpijp, door Horn ooit gemaakt. Mensen kunnen er van alles bij gaan denken. De volgende dag las ik op teletekst dat er elders op een strand een oude bom was gevonden........ De waarde is nihil, ook van de trofee die er in zit, maar het zou jammer zijn als hij onrechtmatig verdwijnt. En nee, mijn telefoonnummer staat niet op de begeleidende brieven en laten die paar PF'ers het ook niet in hun hoofd halen om dat ooit op het forum neer te zetten Wel m'n email en dat van vele anderen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 jan 2013 21:37 |
|
|
Pacoloco
|
haha, geweldig!! Wij zijn dus niet de enige malloten die dit soort spelletjes spelen.. Dat is ook wel weer geruststellend.. de explosieve opruimingsdienst heeft half scheveingen afgezet omdat er een verdacht pakketje was gevonden in de duinen. Het pakketje, een soort van primitief in elkaar geknutselde staafbom, is onschadelijk gemaakt.. Zou wel een goeie grap zijn..
|
17 jan 2013 10:08 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Gelukkig had ze haar mailadres bijgevoegd, weten ze gelijk waar ze de financiële schade kunnen verhalen
|
17 jan 2013 17:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Na een gecontroleerde ontploffing zal mijn mailadres waarschijnlijk wel onvindbaar zijn. Vingerafdrukken worden ook wat lastig. Probleem doet zich alleen voor bij ontmanteling
|
17 jan 2013 18:43 |
|
|
hilmp2
|
Found it. Kwestie van de tijd en te weinig geduld hebben. Zat eigenlijk te wachten wie de PFT ging ophalen. Duurde te lang Dus op een gegeven moment maar de geocache kit uit de kast, mobiel met fotootjes mee en hup de auto in. Slippend en glijdend het laatste stuk van De Savornin Lohmanlaan gedaan. Niet gestrooid en veel ruimte was er niet naar geparkeerde auto's toe. Een net achteruit parkerend oud echtpaar de stuipen op het lijf gejaagd door er zelf achter te parkeren. Op zich een mooie gecontroleerde manoeuvre … Glibberend het besneeuwde duinpad omhoog, links en rechts sleeërs en kartonglijers ontwijkend en uitkijkend voor rondlopende Galloways. Het laatste stuk op een stuk karton met een rotgang naar beneden, net een botsing met de paaltjes van de "rijwielstalling" voorkomend door naar opzij de sneeuw in te rollen. Hier en daar wegzakkend en wat gele sneeuw vermijdend, de betonnen constructie bereikt. Daar met min zes mezelf warm scheppend op zoek naar de PFT in de grote hoeveelheden sneeuw en zand … Maar een beetje aangedikt anders was bovenstaande een stuk korter en saaier Het Westduinpark was bij mij sterk in beeld sinds de hint over de kerkscheuring en de Savornin Lohman icm met zand. Ik ken de omgeving daar en was dus vrij vlot bovenop de duin. Uitzicht was er vandaag ook weer top. Klein stukkie naar beneden en bij de betonnen muur vlak naast/onder het raam zoals op de foto, een paar keer scheppen en daar was die vreemde grijze regenpijp. Ging nog gewoon open … geen bommetje Met dank aan alle andere forummers voor het oplossen Voor het uitzetten van de volgende hunt de leden van het oude puzzelritcommittee maar eens bijeen roepen. It giet oan
|
17 jan 2013 20:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
TOP Was er niet van uitgegaan dat er voorlopig iemand ging zoeken en graven. Stuur mij even een mail met je adres, dan kan ik je vindersbeloning opsturen
|
17 jan 2013 20:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Re: PFT hunt 77 - opgegraven en dus gevonden door hilmp2!!!!
Inderdaad prachtig daar.
|
17 jan 2013 20:42 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Wat een verrassend slot Heel leuk om te zien dat er nog pft hunters zijn met een onbedwingbare kokerlust Hilmp2, gefeliciteerd Leuk verslag,..... dat belooft nog wat Sigrid: bedankt weer voor het in gang houden van een bijna decennia oud porscheforumritueel
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
17 jan 2013 20:44 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Wanneer gaat 78 van start ? Nu verstoppen langs een slootkant, kan de zoektocht verlengen tot een nieuwe vorstperiode ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
17 jan 2013 21:01 |
|
|
hilmp2
|
Hi SIgrid, Ga ik doen. Vandaag: Gr. Ric
|
17 jan 2013 21:39 |
|
|
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Ric, gefeliciteerd met deze eer! Na al die ontberingen is het je van harte gegund!!! Ik was al aan het twijfelen of iemand een pindakaaspotje had verstopt, omdat het zo lang stil bleef. Maar toch niet. Super dat je het doorgezet hebt! Nu wel zorgen voor een uitdagende Nr. 78 hunt, je hebt een traditie hoog te houden. Ik kijk er al naar uit (En ik hoop nu eindelijk een keer in de gelegenheid te zijn om in de auto te kunnen stappen om 'em te gaan zoeken...)
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
17 jan 2013 21:40 |
|
|
hilmp2
|
De regel is binnen drie weken opnieuw verstoppen. Hou daar maar aan vast ... ijs en weder dienende
|
17 jan 2013 21:41 |
|
|
hilmp2
|
Thx Sylvia. Ik weet het, ik weet het. Ideeen zijn er al. Nu nog de uitvoering
|
17 jan 2013 21:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als je eenmaal een idee hebt, volgt de rest vanzelf Succes met uitzetten.
|
18 jan 2013 7:47 |
|
|
Olaf
|
|
18 jan 2013 12:33 |
|
|
Ewout
|
Ah, de vinder moet de nieuwe hunt uitzetten, ik maakte me al zorgen
|
18 jan 2013 12:51 |
|
|
Olaf
|
.. kan de regeltjes wel bij schaven Over het algemeen waren de vinders geen "hit & run"-ers zoals jij
|
18 jan 2013 13:11 |
|
|
Ewout
|
Het was dan ook niet helemaal eerlijk. De voorzet was al gegeven en ik hoefde het balletje alleen nog maar in te koppen. Die regeltjes hoef je van mij niet bij te schaven..
|
18 jan 2013 14:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Jammer dat je goed kan lezen........had je wel even willen zien zweten op een hunt
|
18 jan 2013 18:13 |
|
|