Re: Porsche Lentemeeting #7 - Zondag 15 April 2012
haha de forrest RUM was heerlijk! echt premium kwaliteit
Je hebt inderdaad wat gemist Steef!
@Master Ken: thx voor het compliment! Zo'n V8 klinkt met sportuitlaat inderdaad fantastisch. Je had bij de start moeten staan van de special stage, dan had je een Tena nodig gehad...
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
Laatst bijgewerkt door Remmel op 15 apr 2012 20:35, in totaal 1 keer bewerkt.
15 apr 2012 20:33
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Leuke foto's edwin. Ben benieuwd naar het filmpje.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
15 apr 2012 20:34
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
goed georganiseerd en een hele leuke dag gehad. top!!!!!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
15 apr 2012 20:58
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Leander en marc, plus de rest van de organisatie, bedankt voor deze leuke dag
15 apr 2012 21:13
felix bahama 912
Porscheloos...
Almkerk
Heren van de organisatie: Ook namens mijn Libanese klant en (2007 Porsche 997 carrera 4s) rijder, BEDANKT!! Het was top!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
15 apr 2012 21:20
JeroenSC
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Hartelijk dank voor de organisatie van deze dag! Een zonnetje erbij was lekker geweest voor de cabriorijders, maar zowel ikzelf als mijn zoontje van 6 hebben zich uitstekend vermaakt. Terugweg nog even opgereden met Harley tot Amersfoort
15 apr 2012 21:25
Apolo2
Boxster Spyder '10
Remmel schreef:
De forrest-rum bijna 2x gereden @Noël: was ik te snel op de terugweg? D
Het werd me langzamerhand geel voor de ogen Nee, naast 2x die rum heb ik het stuk naar oosterhout ook deels dubbel gedaan vanwege die 964 pech dus ik had mijn tank nagenoeg leeg, had geen zin in nog een tankstop en kwam 10km te kort volgens het computertje...ik heb me dus netjes aan de snelheid gehouden en ben thuis gekomen
Marc en Leander bedankt, goed georganiseerd en jammer dat de temperatuur niet mee wilde werken.
15 apr 2012 21:31
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Leander, Marc, de Seterse Hoeve en de rest van de organisatie: bedankt! Goed geregeld, op Dinslaken na nog nooit zoveel Porsches bij elkaar gezien! Was een drukke dag wat toerritten betreft: 356 club, citroen club, zunndap/kreidler club, nog meer?
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
15 apr 2012 21:36
Jous
987 Boxster S
070
Jaco schreef:
Was een drukke dag wat toerritten betreft: 356 club, citroen club, zunndap/kreidler club, nog meer?
Ja! De Lotus Seven / Caterham / Donkervoort club
15 apr 2012 21:44
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Een waanzinnige dag gehad en respect voor de organisatie Geen probleem om een hele dag te vullen op deze manier!! Volgend jaar zijn we er weer bij
Edwin, Snel die film op Youtube...kan iedereen zien hoe je een stage moet rijden.....met geweld!! haha
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
15 apr 2012 21:45
mark986
ex boxster 986 - ex 996 4s - boxster 987 S 2007
mooie dag. Eerste meeting sind enkele jaren. De eerste kennismaking terug met de boxster. Super. Super mooie wagens, super bijeenkomst. Enkele oud bekenden terug gezien en enkele van het forum maar geen tijd voor een babbeltje.... oa richard stond schuin over me (ik stond naast de zwarte boxster spyder). De boxster van Ber ook opgemerkt....Mooi!!!! Zeker volgende keer weer!
Laatst bijgewerkt door mark986 op 15 apr 2012 22:12, in totaal 1 keer bewerkt.
15 apr 2012 21:51
Blijco
997 Carrera S 3.8
Ede
Leuke dag gehad, hoop bekenden weer gezien. Treintje vanuit Houten was weer geinig
@ Ber, filmpje vanaf 7.50 kom jij nog in beeld en geluid
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
15 apr 2012 21:53
mark986
ex boxster 986 - ex 996 4s - boxster 987 S 2007
ik zit op 6.17min de wagen voor mij heeft wel een stukje van zijn koppeling erdoor gehaald op het rechte stuk...raampje moeten dichtdoen
15 apr 2012 22:12
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classic
Arnhem
Leuk de You Tube film. Ook af en toe de reactie
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
15 apr 2012 22:26
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
Jullie allemaal bedankt voor jullie enthousiasme! Volgend jaar volgt er sowieso weer een Lentemeeting
Alleen jammer van de harde wind, waardoor de gevoelstemperatuur erg laag was.
Uiteindelijk kwamen we vandaag met ca. 220 Porsches bij elkaar. Mooi en tegelijkertijd frustrerend omdat we ruim 100 meer inschrijvingen hadden. Zal met het koude weer te maken hebben gehad. Positief punt aan dat alles is dat we volgend jaar de 300 Porsches kunnen halen.
Alhoewel.... Volgend jaar?
Bedankt!
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
15 apr 2012 22:28
Blijco
997 Carrera S 3.8
Ede
Marc, Wellicht wel gewoon de 300 stuks gehaald, ik heb me niet aangemeld voor dat boekie en was er wel. Zeker 5 bekenden van me hadden ook dat boekie niet opgehaald.
_________________________________________ The difference between men and boys.....
15 apr 2012 22:31
Bas Henneman
Porsche 944 N/A '87
Heemskerk
Leander en Marc, bedankt voor de organisatie!
Was echt een topdag zolang je in de auto bleef, het was veeeeeeeeeeels te koud. Forest run was top! Nog een tijd samen met een nieuwe 911 Carrera opgereden (ik reed in de grijze 944) waarvan we nog dachten dat hij de verkeerde afslag had genomen, bleek dat hij toch nog even naar huis ging! Later nog de special stage gereden, was echt leuk, alleen heb de volgende keer wel andere banden nodig, dit was echt een drama zo weinig grip.. Maar het driften maakte veel goed! Zal even kijken of ik vanavond nog een filmpje kan uploaden.
Ben ook erg benieuwd naar de filmpjes van de jongen met de 968 met de GoPro, 1 keer op me zijruit geplakt en en keer op het voorscherm achter me voorwiel. Wil ze graag terug zien!!
Tot de volgende keer!
(en nu het mindere nieuws, toen ik thuis kwam kwam ik er achter dan me koppakking lek was en me oliekoelerpakking ook. Ondertussen ligt alles al uit elkaar, deze week kop laten vlakken en nieuwe pakkingen halen. Dus over 2 weken weer aan het rijden, gelukkig..)
_________________________________________ Porsche 944 N/A '87 in revisie, loads to be done..
15 apr 2012 22:36
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
mark986 schreef:
mooie dag. Eerste meeting sind enkele jaren. De eerste kennismaking terug met de boxster. Super. Super mooie wagens, super bijeenkomst. Enkele oud bekenden terug gezien en enkele van het forum maar geen tijd voor een babbeltje.... oa richard stond schuin over me (ik stond naast de zwarte boxster spyder). De boxster van Ber ook opgemerkt....Mooi!!!! Zeker volgende keer weer!
Bedankt voor het compliment
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
15 apr 2012 22:41
Blijco
997 Carrera S 3.8
Ede
@ Bas, Jammer man , sorry dat ik niet langer met je kon beppen. Heb daarna nog even gekeken of ik je ergens zag lopen maar helaas. Ik zag toen ook dat je bolide al weg was.
15 apr 2012 22:43
Pascal
‘64 Kever
Marc schreef:
Uiteindelijk kwamen we vandaag met ca. 220 Porsches bij elkaar. Mooi en tegelijkertijd frustrerend omdat we ruim 100 meer inschrijvingen hadden. Zal met het koude weer te maken hebben gehad.
Whoh! Da's wel heel veel zeg... Zowel auto's, aanmeldingen als "no-shows"... Wel jammer dat er dan inderdaad relatief veel mensen niet op komen dagen. Qua weer was het goed te doen, als de olie eenmaal liep (hier bokte ie vanochtend toch wel een beetje )
Citaat:
Positief punt aan dat alles is dat we volgend jaar de 300 Porsches kunnen halen.
Kijk, da's de instelling, zal ik zorgen dat de 356 club gewoon aansluit, in plaats van een eigen rit te hebben vandaag (kan en wil niets garanderen overigens)...
15 apr 2012 22:44
Bas Henneman
Porsche 944 N/A '87
Heemskerk
Blijco schreef:
@ Bas, Jammer man , sorry dat ik niet langer met je kon beppen. Heb daarna nog even gekeken of ik je ergens zag lopen maar helaas. Ik zag toen ook dat je bolide al weg was.
Ach ja, gelukkig ben ik ondertussen erg handig geworden met de 944 en kan ik bijna met m'n ogen dicht de kop demonteren.. Alleen een beetje jammer dat het nodig is, had het natuurlijk liever niet gedaan..
_________________________________________ Porsche 944 N/A '87 in revisie, loads to be done..
15 apr 2012 22:46
weisseteufel
3.2 coupé 1985
Zuid-Holland
Nou mannen, het was geweldig vandaag. Op de temperatuur na hadden jullie het uitstekend voor elkaar! Menig duur betaald evenement kan hier niet tegenop. Prima idee om 4 verschillende routes uit te zetten. We hebben genoten van het mooie Brabant en het vele moois op de weg. Tot volgend jaar!!
_________________________________________ Live your life!
15 apr 2012 22:47
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
Iedereen van de organisatie en vrijwilligers bedankt voor de leuke dag. Moet je toch wel een kick geven wetende dat jullie ooit met een beperkt aantal vrienden en auto"s zijn begonnen.
Ook leuk om weer div mensen te spreken en te kijken naar zoveel verschillende Porsches.
gr en tot volgend jaar Jurie
@ richard..... leuke filmpjes. tx.
15 apr 2012 23:05
gts driver
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Robbierob schreef:
Hoi Jos (GTS-driver), maar goed dat we geen treintje vanuit Venlo gedaan hebben, want ik had je Scharlaken Rode bolide nooit kunnen bij benen
Tuurlijk wel , makkelijk , ik hou mij altijd aan de snelheid
Terugweg netjes aan de snelheid gehouden( reed een politiewagen voor me)
Daarbijheb ik mijn quotum voor dit komend jaar al gehaald bij het C.I.J.B.. En in Duitsland ook al .
Volgende keer dus wel graag een treintje ( als er een volgende keer komt natuurlijk). Was voor herhaling vatbaar.
15 apr 2012 23:35
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
Erg leuke meeting, wel een verschil met een paar jaar geleden op het parkeerterreintje zo'n opkomst! Weer een kort praatje gehouden met wat oude bekenden, altijd leuk. Treintje vanuit Houten ook gezellig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum