|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Hey Marcel,
ken ik jouw avatar niet ergens van ? Is hiervoor al copyright betaald ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
08 jun 2005 9:00 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
de vraag is natuurlijk maar wie het copyright toekomt, de maker of "het model", bedankt voor de leuke foto....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
08 jun 2005 9:24 |
|
|
boxi
997 GT3 Mk1
|
Zo te horen is het een geslaagd evenement geweest!
Was er graag bij geweest, kon niet vanwege werk. Kijk trouwens regelmatig op het forum. Ben zelf in het bezit van een Boxster in Articsilber sinds begin van dit jaar. Anyway, zie jullie allemaal graag een volgende keer op een volgende ontmoeting!.
Grtz. Max
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
08 jun 2005 13:56 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Welkom Max!
En tot op de volgende meeting (waar ik niet bij zal zijn), of de daaropvolgende
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
08 jun 2005 14:39 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Erwin bedankt voor de organisatie & Joyman voor het filmpje
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 jun 2005 14:44 |
|
|