Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: HET TRACKDAY-TOPIC
Lekker is dat he, hele tijd gesleuteld en dan loon naar werken. Sowieso is circuitrijden 90% van de tijd sleutelen en voorbereiding en 10% van de tijd rijden. Rare hobby eigenlijk
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 jun 2016 20:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
This net sex
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 jun 2016 20:50 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Moet je maar geen Alfa gaan rijden.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
10 jun 2016 20:56 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Lees jij Hans zn belevenissen nog maar eens door
|
10 jun 2016 21:20 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik noem bewust jou als voorbeeld. Anders gaat de grap ook niet op. Helaas ben ik bekend met Hans ellende. Heb wel de indruk dat Hans enige voldoening uit het zelf sleutelen haalt. Goed te horen dat hij nu lekker (kilo)meters kan maken. Maar ja, ik ben zelf dan ook geen sleutelaar. Ik ga voor 90% rijden en 10% garage. Afkloppen ...
|
10 jun 2016 22:13 |
|
|
RC Power
Hoogvliet
|
Wie waren er vandaag op Zandvoort aanwezig tijdens Vrijrijden?
Ik heb o.a. een mooie rode 944(R?) gezien, een oudere 911, een 996 Carrera en een hele mooie zwarte circuit 993.
|
10 jun 2016 22:45 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
2.10.155
|
12 jun 2016 22:00 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Netjes Paul. Maar dat ga ik met mijn huidige setup niet snel verbeteren. Mooi doel voor je om volgende keer onder de 2.10 uit te komen ...
|
12 jun 2016 22:32 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Dat gaat wel lukken. Set-up is voor slicks, zitten nu Toyos onder, die worden veuls te heet, keer gespind in de Mastersbocht. Kostte maar 1 plaatsje, ondanks dat de motor afsloeg. Gedeelde prijs want ik reed met mn broer. We hadden veel geluk omdat het begon te regenen vlak voor onze race. Iedereen naar regenbanden, maar die hebben wij niet, dus op de Toyos met ongewijzigde afstelling naar de grid. Het droogde echter supersnel op, dus wij waren erg in het voordeel met de banden. Broer werd 6de, daardoor stond ik op de 6de startplaats in race 2. Goede start, als 4de de Tarzan in. Het was nu echter helemaal droog en iedereen stond op (semi-)slicks daardoor een paar snelle mannen voor moeten laten gaan. Alfaatje liep als een trein, de bak is echter prut, zoals altijd bij die dingen. Uiteindelijk 8ste geworden, maar door het slechte resultaat in race 1 van veel toppers in de eindstand 4de
|
12 jun 2016 22:53 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Gaaf man! Dat is het echte werk.
|
12 jun 2016 23:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Vrijdag a.s. Harc dag, gaan er nog forummers heen Reed afgelopen vrijdag wat rondjes met de airco aan, was pittig warm Haal jullie tijden lang niet, maar het gaat iedere keer beter. Ga na de Hunzerug al aardig sneller maar kom dan flink hard aan bij het Scheivlak. Neem dan vaak de binnenbocht en kom dan beter bij de volgende bochten aan, kom daar ook steeds rapper doorheen. Cu
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 jun 2016 0:49 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Airco Persoonlijk vind ik hoe lichter hoe beter. De Alfas zitten rond de 1000kg en dat rijdt zo heerlijk lichtvoetig, van richting veranderen gaat zo snel, dan telt iedere kg. Wel na iedere race je brandvrije ondergoed te drogen hangen
|
13 jun 2016 9:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wil hem best wat lichter maken maar probeer eerst wat beter de lijnen te rijden Denk dat onze BMW loei zwaar is, zie bij andere rijders wat ze er allemaal hebben uit gehaald Maar als ik hem op de aanhanger zet geniet ik al, net als van de rondjes op Zandvoort, heerlijk. Reed meest met de 911 en zat dan met geknepen billen en zeg nu van "kom maar" Ook rem ik al ruim voor de bochten en dat kan véél later maar dan krijgt alles wat meer op zn donder Vrijdag stonden een paar Belgen naast me met een 2 zitter racewagen met een Subaru motor erin. Ze waren de hele middag aan het klooien en geen meter gereden en bij het oprijden van de aanhanger schoot hij er naast. Waren vader en zoon en zag vader even naar lucht happen, tja dat kan je ook gebeuren
|
13 jun 2016 10:50 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Gefeliciteerd. Een 4e plek, lijkt me niet verkeerd.
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
13 jun 2016 10:57 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
ja echt gaaf, maar alles zat ook mee deze keer. Denk dat we normaal voor plaats 8-10 rijden @ Molen; zo zijn wij ook begonnen, maar loopt altijd uit de hand. Als je eenmaal een paar keer lekker hebt gereden en een leuke tijd neer gezet, wil je vervolgens sneller... Gewicht eruit slopen is de goedkoopste tuning, en levert ook echt veel op
|
13 jun 2016 11:08 |
|
|
Pw250
964
|
Mooie uitslag Paul Aircootje in de Bimmer ben ik toch ook wel blij mee hoor Vooral met de warmte, helm, etc. Maar verder is alles er uit. Zit denk ik ook (nog?) wel op 10% werkplaats en 90% rijden gelukkig! Eens kijken of ik voor 11-07 (s'avonds) nog een keer wat in kan plannen, maar op dit moment druk met een terras-overkapping-berging-prieel bouwwerk...
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 jun 2016 10:50 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Met 90/10 bedoel ik (gelukkig) niet alleen sleutelen, maar alles om het rijden heen. Zondag moesten we om half 5 op om om 9 uur de eerste circuit meters te kunnen maken Savonds om 8 uur weer in Breda. Zaterdag een halve dag bezig geweest met spullen in laden, banden wisselen, autos op de trailer, tanken, boodschappen doen, pinnen etc etc. Maandag autos weer afladen, gereedschap, krik etc weer op zn plek terug leggen, weer een halve dag verder. In totaal 2 dagen in de weer om 4 sessies te kunnen rijden Maar is de moeite waard hoor, heb er veel voldoening aan. En dan moet er inderdaad ook nog wel gesleuteld worden aan de Alfaatjes, stammen uiteindelijk ook uit 1972 (techniek) dus er valt altijd wel wat te verbeteren/repareren.
|
14 jun 2016 11:51 |
|
|
Pw250
964
|
Ja zo, al die tijd klopt wel inderdaad. Maar, ook leuk. Ik zoek trouwens nog een (2 mag ook ) Toyo R888 GG 215/45-17 Nieuw/ZGAN/Of gewoon een goede band nog. Iemand?!
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 jun 2016 15:20 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
| | | | molen934 schreef: Vrijdag a.s. Harc dag, gaan er nog forummers heen Reed afgelopen vrijdag wat rondjes met de airco aan, was pittig warm Haal jullie tijden lang niet, maar het gaat iedere keer beter. Ga na de Hunzerug al aardig sneller maar kom dan flink hard aan bij het Scheivlak. Neem dan vaak de binnenbocht en kom dan beter bij de volgende bochten aan, kom daar ook steeds rapper doorheen. Cu | | | | |
Hans, ik kom vrijdag.....gaan we dan eindelijk eens samen koffie drinken?
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
|
14 jun 2016 16:45 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Was gzg en prachtig weer, heerlijk die korte box aan Audi netjes thuis gekomen Hans? Heb met Jaap maar een paar frisjes genomen bij Mickey en thuis een biertje. Heerlijk met de BMW mn rondjes gereden en kreeg nog wat inschrijfgeld terug, ze had een foutje gemaakt melde ze, kan gebeuren Jongens wat is dat genieten zonder je zorgen te maken over de auto, dan maar een deukje erbij
|
18 jun 2016 10:43 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ja lekker he. Ook fijn om zo dicht bij het circuit te wonen. Helaas is van de plannen om een circuit te bouwen bij Moerdijk nooit iets terecht gekomen.
|
18 jun 2016 11:34 |
|
|
Ibexx
|
Afgelopen dinsdag een dagje Zandvoort gereden met DFTrackdays. Het is wat duurder, maar vond de open pitlane geweldig. Ze vaak en veel rijden als je wilt en zelf kiezen waanner je gaat. Was de eerste keer met de 997. M'n beste rondje meekijken: https://youtu.be/6tUkbRi-s1EEr zit nog wat meer in, ook omdat ik opgehouden werd door die MX5. Ben toch niet ontevreden met de 2:07
Laatst bijgewerkt door Ibexx op 19 jun 2016 17:14, in totaal 2 keer bewerkt.
|
18 jun 2016 12:35 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Mooie beelden en goed gereden.
|
18 jun 2016 12:50 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb je zien rijden in de middag, liep een rondje buitenom met de hond. Wat vond je van die 2 groene GT3' s, zoooooo strak door de bochten
|
18 jun 2016 14:05 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
De audi is op de ambulance thuis gekomen en staat inmiddels bij de dokter.....gat in een zuiger.....maandag demontage kop en verder onderzoek...
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
|
18 jun 2016 22:42 |
|
|