Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Nou, omdat ik zoveel eer niet aankan, toch maar even een reactie
Allereerst, allemaal bedankt voor de complimenten. Zelfs voor de laatkomers waren er nog kroketten, dus Marktzicht heeft het PRIMA gedaan (ik ga alleen even huiveren voor de rekening )...
Jullie vergeten de lieftallige assistente Alice! (en HenkC2C natuurlijk ook)...
Zonder haar en Esther was het ongetwijfeld allemaal een puinzooi geworden, dusse, Alice, Esther en Henk, ook enorm bedankt!
(en nog even een bedankje voor de aardige mensen van de Harleydag, wat hebben die alles perfect geregeld zeg!)
|
21 aug 2006 9:13 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Inderdaad!!!
Henk en Alice: enorm bedankt voor jullie inzet en bijdrage aan deze mooie dag! SUPER!
|
21 aug 2006 9:28 |
|
|
mkt
993 S '97 - NPC #1239Amsterdam
|
Ik sluit mij hier graag helemaal bij aan
Het was mijn eerste ForumRit en heb het geweldig naar m'n zin gehad. Pascal en de gehele organisatie en niet te vergeten alle rijders en rijdsters Bedankt voor deze gezellige dag.
_________________________________________ 'IDENTITY IS A CHOICE'
|
21 aug 2006 9:46 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Idem....cu op de volgende bruiloft
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
21 aug 2006 9:58 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik heb ze ook proberen te vinden om eens kennis te maken , maar tussen al die mensen was het gewoon onbegonnen werk.
Zelfs anderen kwamen naar me met de vraag "Hey , ken je ons niet meer. Wij maar wuiven en geen reactie van Koen"
Ik wiilde nog zoveel mensen zien en mee praten mar het waren er gewoon echt teveel.
De tol van het succes van de jubirit
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
21 aug 2006 10:38 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
RKV en 911-Lover: ik heb net even mijn bericht gedaan in de Jubi-topic. Ook ik vond het jammer dat ik met zo weinig mensen kennis heb mogen maken, maar weer, stress en nog wat andere dingen maakten het helaas onmogelijk.. Hiervoor mijn excuses.
924( ik heb jou trouwens ook nergens gezien!!
_________________________________________ DENK HELDER
|
21 aug 2006 10:46 |
|
|
mkt
|
Marknineoneone schreef:
Absoluut, ben nu al aan het oefenen om ook zo'n mooie spin te kunnen maken.
Laatst bijgewerkt door mkt op 21 aug 2006 10:54, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 aug 2006 10:49 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Ik heb jou enkel gezien bij de start aan de bomen toen jullie wouden vertrekken, verder niet meer gezien Spijtig!
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
21 aug 2006 10:50 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
Ook namens mij en mijn bijrijder HULDE voor de orga. Tot de volgende b-p-rit!
_________________________________________ Winner of the Rubber Mac of Zurich Award
|
21 aug 2006 11:41 |
|
|
marknineoneone
|
Met jouw rijstijl!? Gaat je lukken, weet ik zeker!
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
|
21 aug 2006 12:00 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
997 Carrera S 2004Amsterdam
|
Ja Mark, ik ben nu toch wel wat nieuwsgierig geworden naar de toedracht van jouw 720 draai..
Overmatig enthousiasme in combinatie met gladde klinkertjes?
Doe es uitlegge?
|
21 aug 2006 12:08 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Heeel weinig gas in een te gladde bocht en Marcel en ik zaten ernaast Met het hart in de keel
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
21 aug 2006 12:54 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
21 aug 2006 13:13 |
|
|
marknineoneone
|
Onder aan de afrit van de A27 bij Breda stond ik als derde voor de stoplichten op de rechtse rijstrook in een treintje van medeforummers.
Het werd groen en de weg maakte direkt een bocht naar links. Volgens mij
was het spekglad in die bocht anders kan ik het niet verklaren want ik trok op en stuurde wel wat hard naar links om mijn voorgang(st)ers bij te houden en voordat ik het wist was ik in de rondte aan het spinnen en had hem niet meer onder kontrole. Ik weet dat je in dat soort situatie's het gas erop moet houden om hem terug te krijgen maar ik schoof wel hééél dicht langs de prachtige 930 van Marcel B. waar ik van weet dat hij al baalde dat zijn auto voor het eerst nat werd van de regen dat ik niet op gas durfde omdat ik bang was hem te raken. Dus bleef ik maar in de rondte spinnen om uiteindelijk op de naastgelegen busbaan tegen de richting van het verkeer in tot stilstand te komen. Was die busbaan er niet geweest had ik hem zeker om de vangrail gekruld
Nadat mijn hartslag weer enigzins normaal was en ik weer bloed in mijn hoofd terug voelde stromen durfde ik weer verder te rijden. Ik stond echter verkeerd om en moest een U turn op de rondweg maken wat moeilijk was omdat er voortdurend verkeer langs raasde. Uiteindelijk toch maar flink gas gegeven, handrem aangetrokken en omgegooid
net als in de film Vond het zelf wel een coole aktie die buiten twee
oudere dames in een Suzuki Swift die vriendelijk hoofdschuddend op hun voorhoofd wezen niemand gezien heeft.
Toen ik daar wegtrok merkte ik dat mijn auto bleef kwispelen en uitbreken en ben dus weer op die busbaan gestopt omdat ik even dacht dat ik een lekke band had of iets dergelijks. Gelukkig was alles ok en ben
ik hééél voorzichtig de stad ingereden. Al snel zag het treintje forummers
voor de stoplichten staan. Heb ze voorbij gereden totdat ik Marcel B. vond. Even snel bijgepraat of alles ok was en hij kon weer lachen. Zijn passagier echter zag nog redelijk witjes. Bij deze, ook aan hem mijn excuses (weet niet zeker maar volgens mij was het Leander toch?)
Van de twee auto's voor mij had de eerste Tiptronic (opa auto) en de tweede 4WD (landbouwvoertuig) Wellicht dat zij daarom geen last hadden van dat gladde stukje asfalt...Kommaar,kommaar
Echter al met al een superleuke dag gehad en zit eigenlijk op dit moment
nu ik alle reakties hier lees nog steeds lekker na te genieten.
Deze kunnen we weer bijschrijven!
@FROST: De kroket was idd vet!....maar dat hoort zó...lekurrrrr
|
21 aug 2006 13:21 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ah, daar dus gebeurd... Heb jij ff mazzel gehad Mark, want (volgens mij) net een jaar geleden zijn de STOEPRANDEN die de busbaan van de hoofdbaan scheidden vervangen door een streep
Maareh, gelukkig niets gebeurd dus, nouja, wat weinig bloed in je hoofd, maar ach, ook dat went
(nee, serieus, ben hartstikke blij dat het goed afgelopen is hoor!)
|
21 aug 2006 13:26 |
|
|
marknineoneone
|
Het voordeel bij ons mannen is dat het er niet uit kan en naar andere lichaamsdelen stroomt waar het een andere functie vervult.....Perfect systeem....Sorry dames, kon het niet laten.
|
21 aug 2006 13:34 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Je geeft nu dus aan dat jij kennelijk beter alleen maar in opa auto's of landbouwvoertuigen kan rijden, omdat "echte" auto's toch nog iets te hoog zijn gegrepen voor jou...
|
21 aug 2006 13:40 |
|
|
marknineoneone
|
Geen kroketje gehad?
Wel tof dat je mijn auto als "echte" auto betiteld....dat dan weer wel!
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 21 aug 2006 14:04, in totaal 2 keer bewerkt.
|
21 aug 2006 14:01 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
21 aug 2006 14:01 |
|
|
marknineoneone
|
Ik zei op zandvoort toch al dat je wat aan je onderstel moest doen [/quote]
Was jij ook niet diegene die me het adres van zijn kapper gaf?
|
21 aug 2006 14:08 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Je moet je resolutie aanpassen. Je ziet nl. aanhalingstekens over het hoofd...
|
21 aug 2006 14:21 |
|
|
marknineoneone
|
Zie wel eens vaker wat over het hoofd. Dankuwelalstublieft voor de tip
Waar zit dat reso....dinges knopje dan?
|
21 aug 2006 14:29 |
|
|
Rene_B
3.2 coupe 1988Vleuten-De Meern
|
Naast de tractioncontrol !
|
21 aug 2006 14:43 |
|
|
mkt
|
Beste Mark, ik moet toch voor de medeforummers even een klein stukje duidelijkheid verschaffen in dit heroische verhaal.
Niet omdat ik mij aangesproken voel omdat je een "opa auto" probeerde bij te houden met jouw 964-er met "jubileum opschrift", maar omdat ik zelf ook een 993S tip rijd.
Of was het misschien wel mijn auto die jullie probeerden bij te houden. Ik reed namelijk op dat moment toch ook voor jou door die bocht en zag in mijn spiegel een mooie kikkergroene 9934S met een nog mooiere dame er in en daarachter een iewat zwetende porschist in een zwarte 964 die dit stel met man en macht slingerend probeerde bij te houden.
Laat ik je 1 wijze les geven Mark: Sommige vrouwen zijn voor jou nou net te iets te mooi en sommige auto's zijn voor jou nou net iets te snel, om te achtervolgen!
Leer je grenzen kennen!
Maar ja, die les is eigenlijk overbodig, want die heb je gisteren al gehad van je eigen auto
@FROST, vreemd he dat er niemand bij je aan tafel zat (wellicht dat het je duidelijk wordt nadat je je eigen verhaal hebt doorgelezen.
|
21 aug 2006 14:46 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
In deze croquette-questie geldt het aloude adagium: eat first, taste later.
A propos, jammer dat niet iedereen tevreden was, maar mijn inziens is het niet nodig om tegen Frost te blijven uitvaren.
_________________________________________ Winner of the Rubber Mac of Zurich Award
|
21 aug 2006 14:50 |
|
|