Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:57

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
jubi rit 3 - niet iedereen tevreden... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
Devils son schreef:
Soms kun je beter subtiel zijn en het bij opbouwende kritiek laten

Dus je bedoelt dat je ipv "de soep was zo zout en de kroketten zo vet dat we er 's-avonds nog misselijk van waren"
Je beter "kunnen we de volgende keer misschien verse Sushi op het menu zetten?" kan schrijven

Toch?
:mrgreen:

21 aug 2006 14:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2 cabrio 1996
den haag
Bericht 
voor 5 euro :mrgreen: want dat is zo lekker positief zuinig

21 aug 2006 14:49
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Dus je bedoelt dat je ipv "de soep was zo zout en de kroketten zo vet dat we er 's-avonds nog misselijk van waren"
Je beter "kunnen we de volgende keer misschien verse Sushi op het menu zetten?" kan schrijven

Toch?

Nou, mijn stem heb je... wel ook sashimi erbij graag. :wink:

Ik vond dat ook storend en totaal niet terecht. Dat Frost tegenwind krijgt: terecht. Maar: c'est le ton qui fait la musique, zei de wijze Chinees die in het fortunecookie verstopt zat... :roll:

21 aug 2006 14:54
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Devils son schreef:
Maar: c'est le ton qui fait la musique, zei de wijze Chinees die in het fortunecookie verstopt zat... :roll:

sorry, maar ik vind veel wasabi gewoon lekker 8)

21 aug 2006 14:58
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Mag er dan ook nog wat tempura bij, dat geeft tenminste nog wat vettig tegenwicht ter vervanging van de vette kroket......

ps,

ik had trouwens de middag, avond en nacht er voor ook een pittig straatfeestje gehad, dus die vettige kroket was erg welkom.....

21 aug 2006 14:58
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
RKV schreef:

Wie de bal kaatst....... kan op de blaren zitten volgens een oud-chinees gezegde :wink:

Was dat niet wie de bal kaatst moet tegen de terugslag kunnen
Of
wie zich verbrand moet op de blaren zitten :roll: :twisted: :cheesy:
-maar daarvoor had je het waarschijnlijk zo geformuleerd-

Verder hou ik me wijselijk uit deze discussie. Ik heb geleerd (met schade en schande) dat je een mening beter persoonlijk kan overbrengen dan via een toetsenbord daar het steeds anders opgenomen wordt dan het bedoeld was .

Voila :^:

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 21 aug 2006 15:25, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 15:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Geachte forummers, dit vind ik niet kunnen, elkaar zo uitmaken, ok, iedereen mag een mening geven, Frosts mening was terecht, maar ook die van jeroen, maaar die had op een beleefdere toon kunnen gebeuren.

Het is zeer makkelijk om met velen het tegen één iemand op te nemen; Babs was nog moe, (gestresseerd) en dan had ze problemen met het routeboekje, so what, zij heeft deze rit als minder prettig ervaren, en dit moest ze even kwijt.
Naargelang ze meer ervaring krijgt met ritten zal dit enkel beter en beter gaan.
Jullie willen toch ook niet dat aangevallen worden door x-aantal forummers omdat je even je mening zegt :?:

Daarbij vraag ik jullie om het hierbij te laten, ik hoop dat Babs ook nog inziet dat de rit tegengevallen was mede omdat ze moe was en bijbehorende factoren...

Greetz

21 aug 2006 15:24
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
911-lover schreef:

Verder hou ik me wijselijk uit deze discussie. Ik heb geleerd (met schade en schande) dat je een mening beter persoonlijk kan overbrengen dan via een toetsenbord daar het steeds anders opgenomen wordt dan het bedoeld was .

Voila :^:

wijze woorden van onze wijze oude Belgische forum-Chinees :D . Afgaande op alle enthousiaste reacties over de Jubi-rit was de kritische post van Frost op zijn zachtst gezegd wat "overtrokken", maar de reactie van Jeroen is dit evenzeer - voor het goede begrip - niet inhoudelijk maar wel qua woordkeuze. Woorden als zeik@#, sh&t, k#t, Trol ed. horen hier echt niet thuis.
Dus Frost / Jeroen, leg dit geschil snel bij en probeer het hier wat leuk / op niveau te houden

21 aug 2006 15:42
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
2.2VTEC schreef:
Dus Frost / Jeroen, leg dit geschil snel bij en probeer het hier wat leuk / op niveau te houden

Denk niet dat dat zal gebeuren.... :roll:

21 aug 2006 15:44
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Het eerste (geschil bijleggen) en het derde (niveau op het forum houden) misschien niet , maar het tweede punt (het leuk houden op het forum) lukt perfect hoor :roll: :cheesy:

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 21 aug 2006 15:48, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 15:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
Ik vind eigenlijk dat we hier nu wel genoeg over geschreven hebben. De aandacht gaat veel te veel naar deze discussie, terwijl die het niet waard is. En dat vind ik jammer voor Pascal, Esther en de rest van de organisatie. Die moeten alle credits (en aandacht) krijgen.
Het was voor ons de tweede toerrit en de eerste keer een bolletje-pijltje. En we hebben het onwijs naar ons zin gehad. Het was perfect georganiseerd en als klap op de vuurpijl ook nog een cap gewonnen!! PasCAL respect!!!

21 aug 2006 15:58
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik hoef mij helemaal niet te verontschuldigen tegenover jeroen914, hij viel mij aan, terwijl ik hem niets had gedaan! Zo was het verleden keer ook al...we kunnen het nu eenmaal niet allemaal zo goed weten als HIJ :evil:

Wanneer begreipen jullie nou toch eens dat ik ook LEUKE dingen in de topic heb gezet???

Ik zei van tevoren: ik heb een bruiloft, en het is laat geworden, maar niet door ons doen, we moesten blijven slapen bij die mensen en hebben nog extra mee geholpen de boel op te ruimen! Hoe had dat gestaan als ik het niet had gedaan? Slecht tegenover mijn toekomstige schoonfamilie. Julliezouden hetzelfde gedaan hebben!!

Over de rit:
wij hadden het ons gewoon anders voorgestelt , we kwamen bijeen met 120 porsche's en hadden verwacht dat we met zijn allen zouden vertrekken, maar goed, ik vertel het later op de dag allemaal nog wel, ik ga weer aan het werk!! :?

21 aug 2006 16:13
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
mod by horn - even al die vervuiling in het jubi rit 3 topic in een aparte grijze zak verpakt en aan de straat gezet.

kan ik het later wat makkelijk weggooien. Ongelofelijk wat een verhaal. :roll:

Horn - was blij dat ik met Jurgen was, anders had ik ook niemand gesproken :cheesy:

21 aug 2006 17:07
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
overigens, na het splitsen dit hele topic nog even doorgelezen...

zit nu ook te janken achter mijn computer... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

21 aug 2006 17:11
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Horn: ik vind je voor een moderator erg ontollerant :? Had van jou beter verwacht, maar blijkbaar zit jij zelfs al met de spot te drijven. Het blijkt maar dat ik nu als een zak vuil letterlijk en viguurlijk het forum uitgegooid word. En dan had ik nog wel het idee mijn excuse aan te bieden in vorm van een eigen rit, tijdens Het Historisch weekend 2007. Ik had voor JULLIE met de gemeente om tafel gegaan om het mogelijk te maken met de oldtimers door Den Helder te trekken en samen bij Cape Holland te parkeren! Daarna waren we ergens gaan eten, wokken misschien bij Ford Kijkduin?
Maar als ik dit alweer lees heb ik er geen zin meer in.. :cry:

21 aug 2006 17:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
horn schreef:
overigens, na het splitsen dit hele topic nog even doorgelezen...

zit nu ook te janken achter mijn computer... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Got an issue, here's a tissue:

Afbeelding

21 aug 2006 17:25
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Figuurlijk ;)

@ Horn, Goede mod-actie :) Handig zo`n split functie he :P Hebben we de draadjes niet zo vervuild.

21 aug 2006 17:26
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
hoho. iedereen mag van mij zijn mening geven. gaarne op een normale manier. jouw wijze van kritiek uiten is mij inderdaad in het verkeerde keelgat geschoten. en mij niet alleen - zie de overvloedige reacties.

ik heb eea even gesplitst daar alles nu bij elkaar staat. Daar ik het niet het meest representatieve PF topic vind, ga ik ervan uit dat het op termijn inderdaad wellicht gewist wordt (lees: in een zak gestopt en aan de straat gezet).

Nergens gooi ik jou 'letterlijk en viguurlijk' over het forum uit als een zak vuil (die associatie is geheel voor jouw rekening en fantasie).

Ik ging er - naief als ik ben - van uit dat jij na een dag bedenktijd in zou zien dat je een beetje te snel had gehandeld en in zou zien dat je kritiek wellicht enigszins onterecht was. Dan kunnen we dit hele topic met jouw goedvinden naar de eeuwige jachtvelden sturen (en nee, ik bedoel niet dat ik jou naar de eeuwige jachtvelden wil sturen!!!)

Nu mijn persoonlijke mening - ik denk dat jij een beetje verkeerde verwachtingen had van een meeting. Dit mede gezien de andere reacties versus de jouwe.

Zie je, ik ben helemaal niet intolerant.

21 aug 2006 17:31
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
FROST schreef:
Dankzij de lovende woorden van Jeroen914 zal ik dit forum VOOR ALTIJD verlaten!
Ben je daar alweer :?:
raar begrip van "voor altijd" heb jij :roll:

Citaat:
k zei van tevoren: ik heb een bruiloft, en het is laat geworden, maar niet door ons doen, we moesten blijven slapen bij die mensen en hebben nog extra mee geholpen de boel op te ruimen! Hoe had dat gestaan als ik het niet had gedaan? Slecht tegenover mijn toekomstige schoonfamilie. Julliezouden hetzelfde gedaan hebben!!

wat zijn dat nou voor domme (ik zal op m'n taalgebruik letten om de tere zieltjes van sommige forummers niet al te veel te schokkeren) smoesjes...
dus omdat je bruiloftsfeestje was uitgelopen had PaSCal de jubi-rit kloterig georganiseerd :?:
Strakke logica :shock:
Maar ja, "voor altijd" heeft bij jou kennelijk ook een andere betekenis dan bij de rest van de mensheid, dus echt verbazen doet het me niet...

21 aug 2006 17:31
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
FROST schreef:
Daarna waren we ergens gaan eten, wokken misschien bij Ford Kijkduin?

Dit zal vooral HenkC2C een erg goed idee vinden... :cheesy:

Afbeelding

21 aug 2006 17:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Nou ben eens even rustig Barbara, denk aan je hart!! Neem AUB niet alles te letterlijk, denk eerst even na voordat je wat opschrijft, en laat je niet opnaaien [ben zelf ook wel eens "licht ontvlambaar" op het forum, en daar word dan "dankbaar" gebruik van gemaakt door sommigen :wink: :wink: ]. Ga gewoon de volgende keer mee met een kleinere toertocht [zijn die er nog?], dan is de drempel misschien ook wat lager om iemand aan te spreken. Je zult dan ook leren dat het bolletje/pijltje systeem gewoon heel makkelijk is, want geloof me, met 120 Porsches "treintje rijden" werkt echt totaal niet en is ook niet leuk. Mocht jezelf nog eens een toertocht willen organiseren dan kom je er ook gauw genoeg achter dat hier ontzettend veel tijd en energie in gaat zitten, en de prijs van 25 euro p.p voor zo'n evenement echt een schijntje is.

mhaschreurs.hyves.nl

21 aug 2006 17:40
Profiel Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
924 schreef:
Jullie willen toch ook niet dat aangevallen worden door x-aantal forummers omdat je even je mening zegt :?:

Kom maar op!

21 aug 2006 17:42
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Horn: zucht............................
Ik ga er niet eens meer op in weet je dat?? JA, ik voel me aan de kant gegooid als een stuk oud vuil, en ik denk dat JIJ je ook zo zou voelen als het jou zo zou gaan vergaan als mij vandaag! Ik ben normaal een vredig mens en van nature uit niet kwaadaardig, maar als mensen MIJ aanvallen, zoals in de zaak Jeroen914, dan laat ik dat niet over mij heen gaan. Dat heb ik vroeger veel te vaak gedaan...

Wat mensen OOK vergeten: ik heb net een Porsche gekocht van 3500 euro, dat was BIJNA al het geld dat ik had op mijn spaarrekening! Ik ben daar erg trots op en wij konden de 911ers van gisteren gewoon bijna niet bijhouden, gewoon omdat we die wagen goed wilden houden! Die arme motor liep te brullen als een gek, wie mag het gaan betalen als ie kapot is?? IK! en van welk geld????
Dan kunnen mensen misschien zeggen, " ja, dat is het risico als je mee gaat met een rit, " maar ik denk dat er wel meer weggebruikers zijn geweest die zoiets hadden van WAT EEN STELLETJE IDIOTEN ZEG! met 220 over het wegdek dat nog eens NAT is ook!!

Ik ga het een laatste keer proberen uit te leggen aangezien ik het net niet kon:
Ik ben meegegaan met de rit omdat ik graag de sfeer eens wilde snuffelen, en omdat veel mensen mij aangeraden hebben mee te gaan, terwijl ik in eerste dis. niet wilde i.v.m de lange heen en terugreis, de bruiloft en het behalen van het rijbewijs, dat OOK al niet is gelukt. Ik zit momenteel niet echt in een periode waarvan ik kan zeggen IK VOEL ME geweldig! Sorry hoor... Ik had ook gewoon na de bruiloft naar huis kunnen gaan, wat zeg ik, mijn vriend wilde zelfs naar huis gaan! Hem intresseert die rit niet zo hoor. Hij vind het verspilling van benzine.

Dat we gisteren met de 924 gelijk met de rit meegingen was niet mijn schuld maar die van mijn vriend! Hij zat achter het stuur en is doorgereden terwijl Pascal en zijn vrouw/vriendin ons info wilden geven. En zij kan dat ook vertellen want ik was toen al kwaad op mijn vriend dat ie het geduld niet kon opbrengen EVEN te wachten!
Vervolgens gaf hij mij de schuld dat IK me niet had voorbereid. Maar goed, toen was het al te laat, toen zijn we inderdaad maar achter een Zilveren 964 Targa aangereden..die onderweg even stopte om het dakje eraf te halen, en ik heb nog zitten zwaaien binnen maar dat heeft de beste meneer vast niet gezien :wink:

Kortom: het weer zat tegen, ons humeur zat tegen, ik geef mijn indruk hier op het forum, en whoalla: heb bijna het HELE forum op mijn staart zitten. Ik vind dat niet normaal, laat staan dat mensen mij verwensingen naar de kop gaan slingeren. En die hebben mij erg veel pijn gedaan!
Zoals ik al vertelde waren er ook dingen die me wel bevielen, zoals die Carrera GT die ik gezien heb, de vele speciale harley's onderweg, en tenslotte de parkeerplaats met alle Porsche's!!! Laat staan die prachtige Speedster die vrolijk stond te schitteren.........
En er zaten daar ZO veel mensen binnen, had ik die allemaal stuk voor stuk moeten aanspreken?? Ik lijk wel gek zeg.

Ik heb niets tegen Pascal, ook dat begreipen de mensen hier verkeerd. Hij zal het allemaal wel goed hebben georganiseerd, maar wij hebben zijn "boodschap" als het ware niet gekregen. We vielen midden in het gedoe en kregen geen kans eventjes alles op een rij te zetten. En ik kan wel duizend keer mijn excuses aangaan bieden, ook tegenover Pascal, maar zou het de rest dan beter stemmen?? Waarschijnlijk niet...

Dus...Wat moet ik doen? Vertel het mij maar. Weggaan en nooit meer terugkomen> ik val jullie toch alleen maar lastig met stomme argumenten en weet toch nergens iets vanaf. Of willen jullie dat ik blijf> dat ik verder gezellig mee-post en dat we elkaar weer gaan respecteren en dit hele gedoe vergeten??
Vertel het me maar..ik wacht wel. :roll:

21 aug 2006 17:50
Profiel Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Jeroen914 schreef:
924 schreef:

Kom maar op!
Mooi jeroen!Eindelijk die eikel weer terug.....heb hem gemist :^: :wink: (volgens mij hadden we het er donderdag nog even over...hoewel ik het niet meer zeker weet als "short cut memory man")

Laatst bijgewerkt door 2000 gtv op 21 aug 2006 17:53, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 17:50
Profiel
Uden
Bericht 
FROST schreef:
Horn: zucht............................
Ik ga er niet eens meer op in weet je dat?? JA, ik voel me aan de kant gegooid als een stuk oud vuil, en ik denk dat JIJ je ook zo zou voelen als het jou zo zou gaan vergaan als mij vandaag! Ik ben normaal een vredig mens en van nature uit niet kwaadaardig, maar als mensen MIJ aanvallen, zoals in de zaak Jeroen914, dan laat ik dat niet over mij heen gaan. Dat heb ik vroeger veel te vaak gedaan...

Wat mensen OOK vergeten: ik heb net een Porsche gekocht van 3500 euro, dat was BIJNA al het geld dat ik had op mijn spaarrekening! Ik ben daar erg trots op en wij konden de 911ers van gisteren gewoon bijna niet bijhouden, gewoon omdat we die wagen goed wilden houden! Die arme motor liep te brullen als een gek, wie mag het gaan betalen als ie kapot is?? IK! en van welk geld????
Dan kunnen mensen misschien zeggen, " ja, dat is het risico als je mee gaat met een rit, " maar ik denk dat er wel meer weggebruikers zijn geweest die zoiets hadden van WAT EEN STELLETJE IDIOTEN ZEG! met 220 over het wegdek dat nog eens NAT is ook!!

Ik ga het een laatste keer proberen uit te leggen aangezien ik het net niet kon:
Ik ben meegegaan met de rit omdat ik graag de sfeer eens wilde snuffelen, en omdat veel mensen mij aangeraden hebben mee te gaan, terwijl ik in eerste dis. niet wilde i.v.m de lange heen en terugreis, de bruiloft en het behalen van het rijbewijs, dat OOK al niet is gelukt. Ik zit momenteel niet echt in een periode waarvan ik kan zeggen IK VOEL ME geweldig! Sorry hoor... Ik had ook gewoon na de bruiloft naar huis kunnen gaan, wat zeg ik, mijn vriend wilde zelfs naar huis gaan! Hem intresseert die rit niet zo hoor. Hij vind het verspilling van benzine.

Dat we gisteren met de 924 gelijk met de rit meegingen was niet mijn schuld maar die van mijn vriend! Hij zat achter het stuur en is doorgereden terwijl Pascal en zijn vrouw/vriendin ons info wilden geven. En zij kan dat ook vertellen want ik was toen al kwaad op mijn vriend dat ie het geduld niet kon opbrengen EVEN te wachten!
Vervolgens gaf hij mij de schuld dat IK me niet had voorbereid. Maar goed, toen was het al te laat, toen zijn we inderdaad maar achter een Zilveren 964 Targa aangereden..die onderweg even stopte om het dakje eraf te halen, en ik heb nog zitten zwaaien binnen maar dat heeft de beste meneer vast niet gezien :wink:

Kortom: het weer zat tegen, ons humeur zat tegen, ik geef mijn indruk hier op het forum, en whoalla: heb bijna het HELE forum op mijn staart zitten. Ik vind dat niet normaal, laat staan dat mensen mij verwensingen naar de kop gaan slingeren. En die hebben mij erg veel pijn gedaan!
Zoals ik al vertelde waren er ook dingen die me wel bevielen, zoals die Carrera GT die ik gezien heb, de vele speciale harley's onderweg, en tenslotte de parkeerplaats met alle Porsche's!!! Laat staan die prachtige Speedster die vrolijk stond te schitteren.........
En er zaten daar ZO veel mensen binnen, had ik die allemaal stuk voor stuk moeten aanspreken?? Ik lijk wel gek zeg.

Ik heb niets tegen Pascal, ook dat begreipen de mensen hier verkeerd. Hij zal het allemaal wel goed hebben georganiseerd, maar wij hebben zijn "boodschap" als het ware niet gekregen. We vielen midden in het gedoe en kregen geen kans eventjes alles op een rij te zetten. En ik kan wel duizend keer mijn excuses aangaan bieden, ook tegenover Pascal, maar zou het de rest dan beter stemmen?? Waarschijnlijk niet...

Dus...Wat moet ik doen? Vertel het mij maar. Weggaan en nooit meer terugkomen> ik val jullie toch alleen maar lastig met stomme argumenten en weet toch nergens iets vanaf. Of willen jullie dat ik blijf> dat ik verder gezellig mee-post en dat we elkaar weer gaan respecteren en dit hele gedoe vergeten??
Vertel het me maar..ik wacht wel. :roll:

Horn: ik vind je voor een moderator erg ontollerant Had van jou beter verwacht, maar blijkbaar zit jij zelfs al met de spot te drijven. Het blijkt maar dat ik nu als een zak vuil letterlijk en viguurlijk het forum uitgegooid word. En dan had ik nog wel het idee mijn excuse aan te bieden in vorm van een eigen rit, tijdens Het Historisch weekend 2007. Ik had voor JULLIE met de gemeente om tafel gegaan om het mogelijk te maken met de oldtimers door Den Helder te trekken en samen bij Cape Holland te parkeren! Daarna waren we ergens gaan eten, wokken misschien bij Ford Kijkduin?
Maar als ik dit alweer lees heb ik er geen zin meer in

GVD FROST, ik word niet gauw pissig (en dat weten velen hier op het Forum) maar jij komt toch wel een heel eind in de richting met je gewauwel. Groei toch eens op, houd jezelf een spiegel voor en geef niet iedereen overal de schuld van. Wat verwacht je nu voor een reactie als 240 mensen het naar hun zin hebben gehad en jij ligt te zeiken over een kroket, dan beloof je dat je je hier nooit meer zult vertonen en dan ga je een paar minuten later weer een ander verhaal ophangen dat je je excuses had willen aan bieden en een of andere rit had willen organiseren.

Wat denk je nu van de meeste hier dat we een stelletje idioten zijn of zo...

En heus geloof me in het echte leven (wat jij nog moet ontdekken, en dat vriendje van je ook) ben ik heus een heel aardige kerel, maar wat jij aan reacties uitlokt....

Ik hoop dat dit hele draadje snel opgeruimd wordt, alvorens ik dadelijk nog verder doorschiet dan onze Forumeikel....

Laatst bijgewerkt door Marcel op 21 aug 2006 18:14, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 18:06
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende