Auteur |
Bericht |
drknauf
|
11de wat? welke maand?
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
08 jan 2008 20:38 |
|
|
Division
Groningen
|
April.
_________________________________________ Foto's
|
08 jan 2008 20:45 |
|
|
drknauf
|
man dat word een gekkenhuis:
11 april croix
20 april marcel z,n rit
24, 25,26 spa porsche days
1 mei dinslaken
8 mei naar oostenrijk worthersee tour 14 dagen
15 mei mille miglia tussen oostenrijk tour door ook nog ff mee pakken
ben ik blij dat ik nog 365 atv dagen heb
|
08 jan 2008 21:05 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Neee zeg, ga je nu hier ook al werven?
Hoeveel is nou eigenliijk genoeg?
Knauffie komt echt wel, wat mot ie anders... thuis zitten?
|
08 jan 2008 21:31 |
|
|
drknauf
|
kappuhhh nouuu met topic vervuiling
|
08 jan 2008 21:33 |
|
|
drknauf
|
dit circuit is nog makkelijker , staat vol met verkeersborden einde rotonde
|
09 jan 2008 3:15 |
|
|
GP
911 SC 1980
Boxster S 2006Muiderberg
|
Ik heb dat meeltje niet gekregen.
Is dat 20 jan? En hoe interessant is dat tarief?
Op de site van VVB staat 270.
|
09 jan 2008 12:20 |
|
|
Gert
|
Voorwaarde is wel dat je lid van de NPC bent.
|
09 jan 2008 12:27 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
En als je daar gewoon als bezoeker heen gaat? Om bijvoorbeeld foto's te maken?
|
09 jan 2008 12:41 |
|
|
Gert
|
Dat is gratis.
|
09 jan 2008 12:47 |
|
|
Division
Groningen
|
20 januari is ook gewoon een Vijverberg dag dus gewoon publiekelijk toegankelijk.
|
09 jan 2008 12:48 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Ik zal er zeer waarschijnlijk ook zijn komende zondag (mits het weer het toelaat). Ik zal komen samen met mijn vriend de Nikon. Ik zal proberen van iedereen een mooi plaatje te schieten, die zal je dan zeker op het forum weer terug kunnen vinden .
Lijkt me leuk om die dag eens wat mensen van hier te ontmoeten irl. Ik zal kijken of ik mijn gele hesje kan vinden, dan ben ik wat makkelijker te herkenne. Want ja, er zullen vast meer rondlopen met een zwarte rugtas en een camera. Vervoersmiddel is die dag een zwarte Passat '07 .
Lees trouwens net dat van NPC de 20. Dat klinkt ook erg gezellig. Denk dat ik dan ook maar even naar Assen kom . Wie gaan er dan allmaal komen? An is dat de gehele dag, of allen tijdens de VT?
|
11 jan 2008 2:44 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Misschien is het wel een idee om aan te geven wanneer je gaat. Dan kan Jeroen dat aan het begin van het topic bij de data vermelden en heb je een overzicht wanneer welke PF-er kunt vinden in Assen of Zandvoort.
Mits Jeroen dat op zich wil nemen natuurlijk
_________________________________________ mijn snapshots
|
12 jan 2008 11:53 |
|
|
frank 964
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!Groningen
|
Mark,
het vrij rijden begint gewoon vanaf 12.30 tot 16.30 , de NPC rijdt ook alleen deze middag.
Rij zelf ook mee volgende week.
Ga morgen wel kijken is altijd een leuk uitje en mooi in de buurt.
_________________________________________ 964 WTL verkocht circuit auto bmw e36 321 pk M3 Freude am Fahren......
|
12 jan 2008 18:17 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Mark; Ik ben er morgen mischien ook... Je weet wat voor auto ik rij.... En ik zal een semi-lange zwartje jas aanhebben, Nikon schoudertas en Sony dslr bij me dragen
|
12 jan 2008 19:24 |
|
|
frank 964
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!Groningen
|
vandaag was dus de eerste vijverberg middag van dit jaar,en een begroevend aantal deelnemers, 6 porsche's , 1 audi rs4 en een race mustang.
Jan de Boer ( Organisator) had zijn nieuwe speeltje bij zich , een witte 997 turbo met gele spiegels en z'n "ouwe" 996 GT2 dat spul gaat wel als de brandweer zeg, een rij jonge knapen in de pits ,die elk een paar ronden meekonden , en dan die gezichten als ze terug kwamen gewoon super
1 v.d gasten reed met een oranje gt3rs 997 en blies onderweg eventjes zo'n blok op ,of daar leek het op ,1 blauw rookgordijn , en afslepend in de pits terug ,achterkant helemaal zwart v.d olie, maar niet getreurd , hij had nog een prive auto bij zich , een cl 65 amg, dat ding was net een spitfire , wat een geluid dat ding zeg.. was al met al wel een gezellig middagje met lekker weer en leuke mensen,maar hoop toch dat er volgende week zondag wat meer animo is.de NPC komt toch ???
tot de 20 ste.
_________________________________________ 964 WTL verkocht circuit auto bmw e36 321 pk M3 Freude am Fahren......
|
13 jan 2008 20:52 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ben vandaag ook geweest, was idd erg rustig. Maar zo'n circuit voor jezelf is toch ook wel relaxed. Jammer van die oranje 997, wat een geluid in zo'n ding he.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 jan 2008 21:11 |
|
|
Division
Groningen
|
Harley, was je met de GT3? Of is jouw GT3 een import?
|
13 jan 2008 21:21 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Hey,
Was inderdaad lekker rustig...
Nog even meegereden in die AMG.. Ree best wel goed..
Die Race Mustang was een Ford Falcon trouwens
En er was nog een auto met olie-problemen.. Een Race-geprepareerde E46(volgens mij M3) .....
Was wel supergezellig.. En ik ben er volgende week ook weer bij Heb nu een stuk of 50-100 foto's gemaakt maar met al die porsche's dan zal het wel wat meer worden denk ik...
Was trouwens ook een Dodge Viper SRT-10 die nog even een burn-outje trok op het paddock
|
13 jan 2008 21:24 |
|
|
Harley
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 jan 2008 21:44 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Jeroen, Ik hem hem al gezien en hij is echt Super... Wou zoiets wel onder de kerstboom vinden.. O,nee dat wil niet.. Nouja dan gewoon op de oprit...
Zeker met die velgen!
|
13 jan 2008 21:46 |
|
|
Harley
|
...en waar kunnen we die vinden...
|
13 jan 2008 21:49 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Harley,
Ik zal ze sorteren, omzetten naar JPG en in een Rar-file uploaden..
Maar dat zal niet eerder worden als morgen overdag of Dinsdagavond...
Kan trouwens ook zijn dat het er straks opeens nog maar een stuk of 30 foto's zijn... Heb vooral tijdens het pannen geprobeerd zo veel mogelijk scherpte in de auto's te houden maar ja, al die GT's zijn zo verrekte snel
|
13 jan 2008 21:54 |
|
|
Harley
|
Die van mij stond heel goed te poseren in de pits anders hoor. Lijkt me toch niet moeilijk om scherp te krijgen...
|
13 jan 2008 21:58 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Alvast een preview:
Ritje in die AMG..
Zat wel achterin dus moest een beetje gebukt/ opzij hangend zitten.. Anders wou het niet..
Maar wat zat dat verder echt uberlekker!
Vind ik zelf wel een mooie foto, Voorgrond is namelijk redelijk scherp maar buiten de auto lekker wazig...
Lijkt wel net alsof we recht op die bandenstapel afrijden zie ik net
Wel een beetje onderbelicht helaas...
Harley, Ik heb een paar hele mooie foto's van jou'n auto. Ben je er de 20e ook?
Dan zal ik even een klein foto-shootje ervan maken voor jou
|
13 jan 2008 22:07 |
|
|