Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:42

Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
PFT 39-2 de zomerpause is voorbij 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
alvast gefeliciteerd met het vinden :cheers: , het is dus niet die met die carport geworden.
doordat bilthoven al snel gevonden werd , heb een gedeelte van de hunt moeten weglaten . vandaar dat hij zo kort is geworden.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

15 aug 2008 13:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Nou ik was de hint met de paaltjes ff vergeten. Daar lag hij inderdaad achter... Wel waren ze druk aan het grasmaaien en onkruid wieden dus was even bang dat ie weg was gehaald. Ik zal straks de fotos uploaden en mijn verslagje doen...

15 aug 2008 13:34
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444
Noord-Holland
Bericht 
Clemens...van harte! Gelukkig was je er voor de grasmaaier :D

15 aug 2008 16:05
Profiel
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Nou mijn verhaaltje...

Na 2,5 week vakantie, en zonder www!, is toch een van de eerste dingen bij terugkomst het bekijken van het PF geweest. Hunt 39 bleek al in volle gang te zijn en ook Bilthoven was al vrij duidelijk. Ken het gebied redelijk, ligt op de route van een van mijn favoriete korte tochtjes. Nog wel mijn steentje bij gedragen en toen Danny hint 9 had gegeven, besloten om de Porsche ook maar weer uit de stalling te halen. 3 Weken niet in gereden, maar was starten, lopen, als een zonnetje, die trouwens vandaag eindelijk scheen...

Op weg naar de plek.....
Afbeelding

En toen was het zoeken. Lag hij nou achter het muurtje of op de plek waarvandaan de foto was genomen. Danny gaf uitleg.... Moest aardig zoeken want was de eerste foto met de paaltjes ff vergeten. Daarnaast was men druk bezig met onkruid wieden en maaien, maar gelukkig, na wat vragen door het thuisfront nog paar kleine aanwijzingen van Danny ontvangen... Dus toen bij de paaltjes gaan graven. Daar lag ie niet, toen er achter gekeken, en daar lig hij bedekt met wat houtsnipper.

Hierbij de foto van de plek, met nog vers, na later bleek, onnodig graafwerk:
Afbeelding

Daarna nog wat foto's on the spot genomen:
AfbeeldingAfbeelding

En nu staat de beker, wederom bij me thuis.....
Afbeelding

Ik blijf dit een leuk spel vinden!!! Mijn 2e na hunt 35....Danny, ik geloof dat hunt 39-2 ook voor jou iets bevredigender is verlopen dan versie 1. Men was snel bij Bilthoven en dus kon de hunt snel worden opgelost....

Ik ga nadenken over een nieuwe verstopplaats, Danny bedankt, ook voor de model speedster, en ben benieuwd wat jou deed besluiten de hunt hier te verstoppen; Psychiatrische opname of een leuke liposuctie :lol: :lol: :lol: :lol:

Tot hunt!

15 aug 2008 20:52
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
Ik was afgelopen maandag op het complex van berg en bosch. Dit was niet voor een liposuctie , want met 1,92 m en 82kg valt er bij mij erg weinig te sucken. Ook niet voor een psychiatrische opname. ,want mensen die mij kennen zeggen dat ik toch niet te redden ben.

De eerste hint met de munten moest verwijzen naar de munt in Utrecht , omdat dat al snel werd geraden verviel hint 2.
Met hint 3 verweest ik dmv de regen naar het KNMI in de bilt.
Om op bilthoven uit te komen plaatste ik hint 4 , hierop stond een station van de NCSM. Op de lijn van dit traject werd een station gebouwd waarom heen later het dorp Bilthoven werd gebouwd. Ook dit was snel gevonden zodat ik weer een aantal hints omtrend bilthoven heb moeten laten vallen.
Hint 5 was een verwijzing naar de bergman kliniek voor cosmetische chirurgie , dit is gevestigd op het complex van berg en bosch.
De dwangbuis van hint 6 verwijst naar de oorsprong van berg en bosch , dit was vroeger een sanatorium voor psychiatrische patienten.
Hint 7 (berg) en 8 (bos) spreekt voor zich denk ik .Deze heb ik er maar in gegooid omdat berg en bosch al een aantal maar was vermeld.
Hint 9 en 10 geeft aan waar hij verstopt lag. Waarbij 10 was omdat clemens de foto van de waterleidingspaaltjes (scrable) vergeten was.

PS clemens pb even je email dan kan ik je een bijgewerkte lijst mailen die je dan in de buis kunt stoppen als je hem weer verstopt.
Succes met het uitzetten van de volgende hunt.

groeten danny

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

15 aug 2008 21:57
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
.... kort, maar krachtig - en leuke achtergrondverhalen, heren :thumleft:

16 aug 2008 10:52
Profiel WWW Facebook