Nou mijn verhaaltje...
Na 2,5 week vakantie, en zonder www!, is toch een van de eerste dingen bij terugkomst het bekijken van het PF geweest. Hunt 39 bleek al in volle gang te zijn en ook Bilthoven was al vrij duidelijk. Ken het gebied redelijk, ligt op de route van een van mijn favoriete korte tochtjes. Nog wel mijn steentje bij gedragen en toen Danny hint 9 had gegeven, besloten om de Porsche ook maar weer uit de stalling te halen. 3 Weken niet in gereden, maar was starten, lopen, als een zonnetje, die trouwens vandaag eindelijk scheen...
Op weg naar de plek.....
En toen was het zoeken. Lag hij nou achter het muurtje of op de plek waarvandaan de foto was genomen. Danny gaf uitleg.... Moest aardig zoeken want was de eerste foto met de paaltjes ff vergeten. Daarnaast was men druk bezig met onkruid wieden en maaien, maar gelukkig, na wat vragen door het thuisfront nog paar kleine aanwijzingen van Danny ontvangen... Dus toen bij de paaltjes gaan graven. Daar lag ie niet, toen er achter gekeken, en daar lig hij bedekt met wat houtsnipper.
Hierbij de foto van de plek, met nog vers, na later bleek, onnodig graafwerk:
Daarna nog wat foto's on the spot genomen:
En nu staat de beker, wederom bij me thuis.....
Ik blijf dit een leuk spel vinden!!! Mijn 2e na hunt 35....Danny, ik geloof dat hunt 39-2 ook voor jou iets bevredigender is verlopen dan versie 1. Men was snel bij Bilthoven en dus kon de hunt snel worden opgelost....
Ik ga nadenken over een nieuwe verstopplaats, Danny bedankt, ook voor de model speedster, en ben benieuwd wat jou deed besluiten de hunt hier te verstoppen; Psychiatrische opname of een leuke liposuctie
Tot hunt!