Auteur |
Bericht |
drknauf
|
alle mensen die deze 11 stedenrit rit tot leven hebben gebracht,
ik heb met volle teugen genoten , mijn dank aan uwer allen is groot
deze rit was helemaal: (zie tekst pic)
de rest vd pics komt eraan
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 08 sep 2008 3:20, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 sep 2008 23:30 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Zo ook eindelijk weer thuis en de boel hier weer een beetje op orde.
Wat een superdag zeg! Eerst een perfect georganiseerde rit met alles er op en er aan, mijn complimenten aan iedereen die de rit heeft mogelijk gemaakt, en daarna nog 2x in de prijzen ook Normaal win ik echt nooit iets (behalve op het sportieve vlak) en nu gewoon 2x op één avond Eerste prijs van de rit overviel me (we hadden uiteraard wel ons best gedaan) maar dat we ook nog de verloting wonnen maakte me zelfs wat emotioneel, was echt volledig overrompeld.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
07 sep 2008 23:31 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Wederom een superrit, hele fijne dag gehad, mede door de goede organisatie, bedankt.
Het laatste stukje van de route was met recht een puzzelrit maar toch de eindlocatie gevonden.
Foto's volgen.......
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
07 sep 2008 23:31 |
|
|
Lydia
|
@ Bert: het scheelt écht een hoop als je de rit op de juiste dag rijdt, hè?
|
07 sep 2008 23:33 |
|
|
Yellowbird
|
Wij zijn ook weer veilig thuis gekomen!
Iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt: bedankt!
|
07 sep 2008 23:35 |
|
|
Bert
|
Tja, da's echt zo'n gevalletje van pech Olaf Ik wilde ook net in mijn auto stappen toen mijn telefoon overging, toen was het voor mij de 2e keer bingo! Mijn dank is groot aan jou
|
07 sep 2008 23:42 |
|
|
Lydia
|
Dat was wel érg gaaf zo, met z'n vieren over die dijk. We hadden toch best wel de sokken er in!
|
07 sep 2008 23:44 |
|
|
Bert
|
Zal er idd wel iets mee te maken hebben gehad, maar je moet ook mijn prestaties bij het fierljeppen niet onderschatten verwacht daar binnenkort een foto van die Rob heeft gemaakt.
|
07 sep 2008 23:45 |
|
|
Lydia
|
Willen we dat wel zien, Bert?
|
07 sep 2008 23:52 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
leuk dat het leuk was
_________________________________________ oud is beter
|
08 sep 2008 0:00 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Mag je nog blij zijn dat door deze ludieke 'veilige' actie geen mensen ineens vol in de ankers zijn gegaan, kop-staart-botsing, slippen, etc....Of begrijp ik het niet goed?
|
08 sep 2008 0:06 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
08 sep 2008 0:50 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
voor alle mensen van de 2e editie 11 steden tocht....:
Topdag, veel gelachen , veel gezien, goed gegeten, heerlijk gereden.
Al ingeschreven voor volgend jaar....
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
08 sep 2008 5:39 |
|
|
Illusion
996C4ZH
|
Het tempo zat er goed in! Volgens mij stond je daarvoor ook bij hetzelfde benzinestation (1e na de afsluitdijk) te tanken.
|
08 sep 2008 8:31 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Heren en dame('s) van de Organisatie, het was wederom fantastisch!
het hotel was weer heerlijk en eten zoals vanouds weer goed geregeld.
Om eerlijk te zijn vond ik deze ROUTE nog mooier dan die van vorig jaar! echt klasse.
De lunch-locatie was ook prachtig evenals de eind-locatie, Wat een feest en wat een voorbereiding moet hierin hebben gezeten.
Professioneel opgezet
Gelukkig viel het met de regen nog al mee, maar ben toch blij dat ik de klassieker thuis heb gelaten, mij rug bevestigede dat ook aan het eind van de avond
Leuk ook dat jullie 3VO ook hebben betrokken in het verhaal. Waarbij toch is aangetoond dat de echte liefhebbers respect hebben voor de woon /leef-omgeving van het prachtige friesland.
Hopelijk heeft het Asociale gedrag v an de zwarte GT2 niet al te veel noten van krietiek van buiten de organisatie opgeleverd.
Bij aanspreken van de bestuurder op het onverantwoord inhalen binnen en buiten de bebouwde kom leverde dit wat lompe opmerkingen op als reactie.
een GT2 = te kopen, maar respect en het leven van een ander niet, je kan je zelf of een ander maar 1 x doodrijden.
wel veel respect en lof voor de Porsche Diesel! Gewelig wat een mooie porsche was dat en ging die SNEL, was leuk om er zo nu en dan even achter te mogen rijden.
Ogansiastie en vrijwilligers en FRIESLAND nogmaals hartelijk dank en hopelijk tot volgend jaar.
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
Laatst bijgewerkt door john's Porsches op 08 sep 2008 14:54, in totaal 2 keer bewerkt.
|
08 sep 2008 8:33 |
|
|
rse
porsche 944S2
|
Het was echt een toppertje deze 11-stedentocht!!
Ik heb vorig jaar ook meegereden, maar deze editie was echt overtreffende trap!!
Petje af hoor
Mooie route, leuke opdrachten, prima eten. Je zou bijne vergeten dat je 250 km onder de wielen door hebt gehad. Waar de meeste tourritten bij +80km per dagdeel wat lang lijken te worden, is deze tot de laatste minuut genieten geweest.
Top! Complimenten aan de organisatie. Volgend jaar weer wat mij betreft
_________________________________________ Indisch rode 944S2, 1991
http://home.tiscali.nl/porsche944s2
|
08 sep 2008 9:31 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Beste organisatie, vrijwilligers, sponsors maar vóóral Friesland! Bedankt voor het organiseren van deze barre tocht en een absolute topdag! ....Zelfs een paar subtiele instinkers in het route boek waar we niet ingetrapt zijn
Ook voor de jongens op de trekker...Ware helden zijn het.
Is er nog bekend hoeveel geld ze ingezameld hebben?
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 08 sep 2008 10:01, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 sep 2008 9:50 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ze stonden eerst in 'n 30 Km/uur zone - en later in 'n stukje waar je 50 Km/uur mocht (of was het 60 ) ....
... heb niet het idee dat er 'n onveilige situatie zou kunnen ontstaan - maar wel aanwezig had kunnen zijn
|
08 sep 2008 9:55 |
|
|
anderefoto
|
ik ben ook weer onder de levenden na een aantal best wel lange dagen, maar heb er een aantal hele leuke plaatjes tussen zitten die we samen met Mark tot een boek gaan bundelen.
Materiaal is er wel
ik zal kijken of ik een aantal online krijg deze week..
later meer.
_________________________________________ www.AndereFoto.nl www.RacePhoto.nl www.PoloPhoto.nl
www.Autosport-evenementen.nl www.CanvasArtXL.nl
|
08 sep 2008 10:38 |
|
|
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
Wat een geweldig weekend: superrit door allerlei dorpen die niet zijn uit te spreken, prachtige wegen door het weiland waar je lekker kon doortrappen, en het grootste gedeelte toch lekker open kunnen rijden!!!!
Alleen op de terug weg was het echt klote weer. Helaas al direct na aankomst terug naar 010 want ik had daar nog een BBQ.
Volgend jaar wederom! Ik ben erbij!
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
08 sep 2008 10:49 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Mijn komplimenten aan de organsatie, jullie hebben de verwachtingen overtroffen. Alles tot in de puntjes geregeld. Volgend jaar zijn wij weer van de partij, zeker nu wij eerste prijs met het gewicht raden van de vrachtwagen gewonnen hebben. Een volledig verzorgd 911 weekend in september 2009.
Bij de start verzamelen.
Zonder vrijwilligers had dit nooit gekund.
Leuke opdracht die slalom.....
Mike & Pablo die uitleg geven aan een lokale schoonheid, dat een beetje leven in de brouwerij hier hard nodig is.
Bert, de grote winnaar van de puzzel rit, gaat niet alleen met de hoofdprijs naar huis, maar wint ook nog de Carrera racebaan met het lootjes trekken.
Een fantastische finale met catering, feesttent etc.....
En hier de rest van de 200 foto's. http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/9 ... tocht2008#
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 sep 2008 10:55 |
|
|
ferry p
5 x lucht gekoeld (1953- 1959-1960-1968-1995)
2 x waterkoker (1950-2021)Lowlands
|
beste 11 steden organsiatie,
vooral ook namens onze 2 kinderen, die het geweldig hebben gedaan achter in de 911, (7 en 9 en een porsche wordt nooit ruim achterin) ontzettend bedankt. de kinderen hadden een kinderrouteboek met prijsvraag, cars schrift met gevulde cars etui, voldoende snoeperij en drinken, etc.) in een woord geweldig en hoe doen jullie dit toch.
weinig ruzie gehad in de auto (misschien die ene keer en dat ik daarom maar iets harder ben gaan rijden???)
's morgens van 6.30h tot 's avonds 21.30h in touw en eigenlijk geen wanklank. zoonlief was al bezig met zijn prosche srpeekbeurt en moet perse volgend jaar weer mee.
opmerkingen als papa zo'n jeep is toch geen echte porsche en die met die rechte koplampen zijn eigenlijk de moosite waren geweldig. (ik heb ze niet in de mond gelegd!)
doordat we vroeg bij se start waren (even voor 8) konden we ook vroeg starten en waren we keurig overal op tijd binnen. alleen terug in leeuwarden waren we de weg kwijt en hebben we een alternatieve route genomen.
eigenlijk was ik heel blij dat de snelheids controle een van 3vo was want ik sta op de nominatie mijn rijbewijs kwijt te raken. ik weet dat hardrijden ontverantwoord is maar ik was me toen van geen kwaad bewust.
allemaal ontzettend bedankt en we gaan volgend jaar zeker weer.
namens de hele family
groet,
gaby
_________________________________________ “Luft kann man unterwegs nicht verlieren “
|
08 sep 2008 12:28 |
|
|
Appie64
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
|
_________________________________________ Banden - Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit. http://www.bandenenautoserviceassen.nl
|
08 sep 2008 12:32 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Deze mannen bedoel je....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 sep 2008 12:43 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Organisatie, vrijwilligers en alle andere betrokkenen bedankt voor deze prachtige en goed verzorgde dag.
Hele mooie route en uitstekende lokaties voor vertrek, lunch en aankomst.
Top geregeld.
Marcel en Ingrid
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
08 sep 2008 13:54 |
|
|