Auteur |
Bericht |
alex987
aircraft engineergemeente zuidplas
|
Re: Tunnel Challenge Zuid Holland
hoi olaf zijn de roadbooks al via e mail verstuurd want ik heb nog niets in de mailbox gevonden .
_________________________________________ bullen zijn top !
|
07 jun 2009 23:58 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Tunnel Challenge Zuid Holland
|
08 jun 2009 14:13 |
|
|
LongJohn
993 C2 '94Zuid-Holland
|
Re: Tunnel Challenge Zuid Holland ** 2x 2 Euro **
Ik heb het roadbook vandaag ontvangen, de route ziet er leuk uit
_________________________________________ Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit...
|
08 jun 2009 17:17 |
|
|
Yashmina
|
Ik heb vrijdag in Düsseldorf een zakelijke afspraak. Als die op tijd afgelopen is kom ik naar de TC. Ik weet niet waar die begint en of ik welkom ben om mijn Boxster te laten zien.
Yash.
|
08 jun 2009 20:08 |
|
|
Olaf
|
.... even mailen (incl. de juiste gegevens) naar het adres dat op de eerste bladzijde staat Iedere PF'er is welkom - Iedere PF'er met 'n Porsche mag (in principe) mee rijden
|
08 jun 2009 20:12 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Olaf, Ik vrees dat ik mij op het laatste moment wederom moet afmelden... Ik ben afgelopen weekend met de Porsche via het forum naar het Porschemuseum geweest, maar ik heb moeten constateren dat het lichte zweten van olie iets is verergerd. De hele achterkant is na 1000km autobahn zwart geworden van de olie en bovendien heb ik een litertje of 2 moeten bijvullen. Het lijkt me niet verantwoord daar nog mee te gaan rijden zonder er eerst wat aan te laten doen. (met warme motor verlies ik om de zoveel tijd een druppel) Ik kom bij de start even kijken - maar ik zal helaas niet mee rijden. Dus, wat mij betreft kan de eerst volgende op de reservelijst kan mijn plaats innemen.
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
09 jun 2009 10:50 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Re: Tunnel Challenge Zuid Holland ....
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 10 jun 2009 23:23, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2009 19:42 |
|
|
Paulus_986
Cayman 3.4S (2006) & Lotus Elise Mk2 Supercharged (2005)Uden
|
Heb er zin in vrijdag! Jammer dat m'n nieuwe sportuitlaat vertraging op heeft gelopen en nog steeds niet binnen is, anders had ik die meteen even kunnen testen in die tunnels...
|
10 jun 2009 21:21 |
|
|
Olaf
|
Van je eigen uitlaat-geluid geniet je toch het minst
|
10 jun 2009 23:31 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Hoewel dit niet alles zegt, de aangekondigde controles op vrijdag: A12 Tussen het knooppunt Oudenrijn en Veenendaal Snelheid (Verkeerscontroles KLPD) A12 Tussen de knooppunten Clausplein en Gouwe Snelheid (Verkeerscontroles KLPD) A12 Zevenaar Snelheid (Verkeerscontroles KLPD) A27 Hilversum Snelheid (Verkeerscontroles KLPD) A4 Tussen het knooppunt Badhoevedorp en Leiden Snelheid (Verkeerscontroles KLPD) A58 Tussen de knooppunten De Baars en Galder Snelheid (Verkeerscontroles KLPD)
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 jun 2009 9:02 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Weet niet wat jij eronder hebt hangen Olaf, maar ik ben het echt niet met je eens op dit punt
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
11 jun 2009 9:37 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
Ik heb begin deze week tot mijn frustratie ( )ook af moeten zeggen omdat de revisie van mijn versnellingsbak niet op tijd klaar blijkt te zijn. Aangezien het geheel in vele, ingewikkeld ogende, onderdelen uit elkaar ligt kan ik daar jammer genoeg ook weinig aan doen. Als er mensen uit de omgeving Den Haag/ Delft nog een bijrijder nodig hebben hoor ik het graag.
|
11 jun 2009 11:39 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
-86
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
11 jun 2009 12:23 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
let op de knipoog cynisch bedoeld
|
11 jun 2009 12:28 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Tja..je gaat toch ook geen bakrevisie doen vlak voor zo`n ongekend evenement? ..Bij mij mag alles uit elkaar vallen NA de laatste tunnel knock knock...!
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
11 jun 2009 13:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Het startpunt is niet zo ver bij jou vandaan. Ik weet zeker dat er meerdere deelnemers zullen zijn die alleen rijden. Ik o.a. Je kan altijd instappen. Ik ga je alleen niet thuis ophalen en/of brengen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jun 2009 14:08 |
|
|
bassie81
|
Mijn Torretje is er bijna helemaal klaar voor. Vandeweek op de rollenbank geweest om de carburateurs af te stellen.... 80 trappelende paardjes en ze maken herrie voor twee
|
11 jun 2009 14:09 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
Ben het helemaal met je eens Brian. Het was alleen ten eerste zeg maar geen "vrijwillige" revisie en ten tweede bijna 4 weken geleden en "dat zou geen probleem moeten zijn de 12e". Je kent dat wel. @ Horn. Bedankt voor je aanbod. Nee, een taxi heb ik niet nodig , kan gewoon in mijn daily driver komen. Het eindpunt is echter best ver van het startpunt. Ik ga kijken of ik daar iets omheen kan organiseren.
|
11 jun 2009 14:17 |
|
|
esgigt
|
Met mij kan er ook iemand meerijden als navigation-/communication-officer
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 jun 2009 15:05 |
|
|
Olaf
|
... gewoon naar Esgigt z'n huis rijden
|
11 jun 2009 15:17 |
|
|
esgigt
|
Ligt bijna op de weg....
|
11 jun 2009 15:42 |
|
|
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
Ik zal er morgen niet bij zijn. Voor alle deelnemers aan de Tunnel Challenge, veel plezier!
_________________________________________ Black is beautiful
|
11 jun 2009 16:20 |
|
|
LongJohn
993 C2 '94Zuid-Holland
|
Deelnemers opgelet ! Als je de kiltunnel de 1e keer gaat passeren let dan goed op de snelheid, ze staan regelmatig na de tunnel met een lasergun. Als ik het goed begrepen heb in de middenberm bij een verkeersbord.
_________________________________________ Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit...
|
11 jun 2009 17:22 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Als het er één is met een lasergun tegen 70 Ps
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 jun 2009 17:28 |
|
|
Olaf
|
2x 2 Euro en 'n beetje meer in dat geval .... ben ik blij dat ik niet in Groep 1 zit
|
11 jun 2009 17:58 |
|
|