Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:16

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
CANCEL - Rondrit 19 SEPT ERPA - CANCEL 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 911 3.0SC 1982
Varik
Bericht Re: RONDRIT 19 SEPT regio Betuwe, bezoek ERPA
Had het op pag. 1 al aangegeven. Ik ben er ook bij, sta alleen nog niet op de lijst. Groeten!!

24 aug 2010 16:34
Profiel
..........

Laatst bijgewerkt door gbrethouwer op 25 aug 2010 19:13, in totaal 1 keer bewerkt.

24 aug 2010 18:03
PorscheForum Rakker
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966
Zuidlaren
:wink: ik snap je reactie Jochem. Ben ook wel verrast maar begrijp ook wel dat het anders niet bij te houden is voor de org. Maar het was wel handig geweest, van de org., om dit direct te melden toen de tocht werd geplaatst op forum. maar ik laat het er niet om over gaan en ik hoop dat meer dit volgen anders leer ik nog niemand kennen..

24 aug 2010 19:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
gast schreef:
Wordt eerlijk gezegt hier nogal door verrast.. Ik geef me op voor een tourrit en aansluitend mag je alleen nog mee doen als je geld lapt voor een lunch waar ik wel zin in heb maar niet eerder als voorwaarde van deelname gestelt is..?!?!

Ik ben toch vrij om te eten wat ik wil (en dus te betalen wat ik wil), mogelijk speel ik wel met de gedachte ergens een uitsmijter te halen, dat kan/mag dus niet begrijp ik..... :?: :?: :?:

+1 Had dit per PB al doorgegeven dat ik niet verplicht wil worden een dure lunch te nuttigen waarvan ik de helft al niet lust (hou niet van vis)... Om het discreet te houden en andere mensen niet te beinvloeden heb ik dit per PB gedaan en niet hier. Maar als het hier dan toch staat.... 40 euro om met z'n tweeen te lunchen vind ik té duur, zeker omdat ik ook mee wilde doen voor het rijden en het gezellig kletsen met mede Porsche rijders. Als ik het nu goed begrijp mag je alleen mee als je meelapt aan een in mijn ogen te dure/exclusieve lunch?! De lunch zal het geld best waard zijn, maar het was toch geen culinaire rit..... :roll: De stelling van "geef je dan niet op" is wel érg bot aangezien er bij het starten van dit topic niet een over een lunch werd gesproken.... Als je dit naderhand bedenkt prima, maar hou het dan vrijblijvend en schoffeer nu niet de mensen die niet aan de lunch willen deelnemen.

:scratch:

24 aug 2010 19:23
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Gelukkig heb ik mijn laptop mee op vakantie kan ik me er toch ook even tegen aanbemoeien ;-)

In mijn bericht van 12 augustus maak ik melding dat er een lunch/pitsstop bij ERPA gepland is. Dus een verrassing dat er nu op eens een lunch in zit, lijkt ons wat te stelling.
In eerdere berichten heb ik aangegeven dat we met meer info komen zodra we de planning rond hebben. Die hebben we dus sinds gisteren rond en wij (Gerhard en ik) zijn tot een totaalpakketje gekomen met van alles en dus ook een lunch. Wij steken daar tijd in, omdat we er aardigheid in hebben om zoiets te organiseren, we doen dit pro deo en in onze eigen vrije tijd en willen er niets aan overhouden. Geen enkel probleem om te doen, maar we doen dit alleen budget neutraal, tijd willen wij erin steken, maar willen er geen geld op toe leggen. Voor ca. 50-60 man vraagt dit vooraf een planning en heldere kostenplaatjes. Daarvoor vragen we jullie begrip en medewerking. Als dat niet gaat en iedereen draagt niet zijn steentje bij, is het voor ons niet mogelijk om iets dergelijks te organiseren.

Dus laten we de discussie nu vooral stoppen en maak je eigen keuze om of mee te doen en voor het totaalpakket te gaan of die zondag aan je voorbij te laten gaan :-). Kies je ervoor om ervan af te zien, even goede vrienden, we leggen de uitnodiging bij je neer, om een andere keer zelf iets te organiseren waar jij je prettiger bij voelt. Ik zal van degene die ik een PB heb gehad ze uit de lijst verwijderen.

Wij kijken in september hoeveel aanmeldingen we hebben en gaan er dan een mooie dag van maken voor de deelnemers. :drive:

24 aug 2010 22:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Deelnemers so far:

1 gbrethouwer
2 Mudje
3 porsche964
4 unteed
5 Rodger that!
6 Master Ken
7 Rein
8 suikerbroer
9 Helena
10 Sander911
11 Robbierob
12 porschefan
13 Targa 1977
14 Richard
15 gast
16 Pto
17 VB996
18 carrera 4

OVB
19 Krimson
20 Carrera 007

24 aug 2010 22:43
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Zo is het, en ik heb mijn keuze gemaakt en mij van de lijst laten halen.
Begrijp het wel maar vind het toch wat vreemd dat je niet alleen de rit mee kan rijden. Ik moet namelijk vroeger naar huis en kan dus niet blijven eten.
Maar goed, het zal ongetwijfeld goed geregeld zijn allemaal.

Veel plezier voor diegene die wel gaan.

24 aug 2010 23:27
Profiel Facebook 
gbrethouwer schreef:
Mocht iemand zich geroepen voelen dit stukje organisatie over te nemen.
Meld je dan.

porsche964 schreef:
Kies je ervoor om ervan af te zien, even goede vrienden, we leggen de uitnodiging bij je neer, om een andere keer zelf iets te organiseren waar jij je prettiger bij voelt.

Jullie zouden je huiswerk eens moeten doen voordat je de mensen een sneer geeft :!:

viewtopic.php?f=16&t=18278&start=0&hilit=Kampina

24 aug 2010 23:36
Profiel WWW
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
denk ook dat het hier meer mis gaat wat betreft hoe je dingen meedeeld en daarna reageerd :|
het is de toon die de muziek maakt ( zoiets :D mijn frans is hamlappen )

24 aug 2010 23:40
Profiel WWW Facebook 
Het is inderdaad de toon die mij irriteert.... het is een "take it or leave it" en "my way or the highway" attitude lijkt wel. :scratch:

24 aug 2010 23:42
Profiel WWW
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Jammer, jammer.
Dit is de eerste keer dat ik zo'n dissonant mee maak op dit forum.
Het neemt iets weg van de glans.

Jongens pas op wat je schrijft. Het staat er en het blijft er staan!
Bedenk dat iedereen z'n best doet.
Wijk uit naar privé berichten als je een discussie aan gaat en kom pas ermee naar buiten als alles duidelijk en uitgesproken (uit geschreven) is.

25 aug 2010 0:09
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: Rondrit incl lunch 19 SEPT regio Betuwe, bezoek ERPA
pb verzonden ,wens de overige deelnemers een leuke dag. Ging me niet zozeer om de lunch ( mens moet eten en dat kost wat ) .gelukkig organiseer ik ook wel eens wat dus begrijp de kosten. Had inderdaad wel wat moeite met de manier van mededelen.Mede doordat er wat bekenden van mij ook niet meer gaan is de lol er voor mij af. desalnietemin veel plezier op deze dag.

25 aug 2010 8:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966
Zuidlaren
Ik vind het jammer dat iedereen zo oververhit reageert. Papier is hard dus lees ook even tussen de regels door en bekijk of de intenties goed zijn... Ik begrijp inmiddels wel dat P rijders lange tenen hebben... had alleen gehoopt op ook iets meer empathisch (inlevings) vermogen waardoor discussies niet zo lang worden doorgevoerd en een van oorsprong leuk idee om samen leuke rit en bijeenkomst te houden zijn totale glans verliest. Hiermee wil ik niet zeggen dat het verlies van glans alleen aan degenen ligt die reageerden richting de organisatoren, de organisatoren zijn zelf ook schuldig aangezien ook daar niet geheel subtiel werd gereageerd.

Persoonlijk is dit mijn eerste bijeenkomst waar ik aan deelneem (nog even onder voorbehoud i.v.m. prive omstandigheden) maar ik ben bang voor wat ik aantref aan P rijders. Mag toch hopen dat dit niet gemiddelde P rijders gedrag betreft :res:

25 aug 2010 10:05
Profiel
Westervoort
Ik rij niet eens mee, dus sta hier eigenlijk buiten, maar wil er toch iets over zeggen ; het is van de organiserende mensen heus goed bedoeld om naast de rit ook een lunch te verzorgen, alleen door te schermen met termen als "niet je steentje bijdragen, etc." wordt gewoon een verkeerde toon gezet en geef ik daar Marc gelijk in. Natuurlijk had zoiets beter vantevoren gemeld kunnen worden, maar dat is nu een les voor de toekomst.
Laten we proberen dit ook zo te zien en verder niet ons gelijk te halen in een discussie die anders alleen maar naar beneden kan gaan. Iedereen weet 't nu en degenen die gaan, krijgen behalve een leuke rit ook een goede lunch en dat moet dan maar E 20,- extra kosten , soit.

Ik heb de topictitel daarbij iets aangepast voor wat meer duidelijkheid en wens iedereen een leuke rit toe!

25 aug 2010 10:09
Profiel
‘64 Kever
Krimson schreef:
Persoonlijk is dit mijn eerste bijeenkomst waar ik aan deelneem (nog even onder voorbehoud i.v.m. prive omstandigheden) maar ik ben bang voor wat ik aantref aan P rijders. Mag toch hopen dat dit niet gemiddelde P rijders gedrag betreft :res:

Ik ken zowel de organisatie als bijna alle mensen op de inschrijflijst niet (haha), maar over het algemeen zijn de Porsche rijders niet zo moeilijk ;)...

Het zal hier, zoals Jurgen al aangeeft, inderdaad gaan om de manier van communiceren. Want laten we wel zijn mensen, een leuke rit, met een verzorgde lunch voor 20 Euro/persoon is toch niet extreem?

Organisatie: succes, en wellicht inderdaad in het vervolg eerst een stukje begroting maken, dan weet je de kosten van tevoren ;).... Dan staat niemand voor een verrassing, de organisatie niet, en de deelnemers niet!

25 aug 2010 10:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Beste mensen,

Wij hebben besloten de hele toertocht at te blazen. Mochten er al mensen zijn die geld over gemaakt hebben dan krijgen ze dat natuurlijk terug. Enig geduld aub hiermee, ik ben op vakantie t/m 10 sept.

groet,
Marcel

PS: Ik heb een moderator gevraagd omdit topic te sluiten.

26 aug 2010 18:01
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3