Auteur |
Bericht |
Ruudje
|
 Re: La Targa Passaggio ™ - Porsche Tunnelchallenge -
Het was top geregeld, lekker ongedwongen "rommelig". Organised chaos. Mijn onboard cameraatje heeft 1,5 uur beeld opgenomen zal morgen eens kijken of het toonbaar is.
|
25 sep 2010 1:16 |
|
 |
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Was prachtig en zeer goed georganiseerd!!!!  Jammer dat het weer zo'n spelbreker vormde, helaas het dakje er in moeten laten Benieuwd naar de filmpjes, wat een geluid!!!!
|
25 sep 2010 1:18 |
|
 |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Olaf, Bedankt voor de geslaagde avond. Het blijft een erg leuk evenement. Wij hebben weer genoten van al dat geweld in de tunnels. Op naar de volgende 
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
25 sep 2010 1:43 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
 Helaas heb ik het laatste stuk rustig aan moeten doen vanwege een achterband die besloot om het canvas bloot te leggen Volgende keer met nieuwe banden 
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
25 sep 2010 1:58 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Was jij dat Wij zijn bij de Drechtunnel ook rechtdoor richting Brabolonië door gereden ivm het slechte weer en een TOTMBO die zich al niet lekker voelde voor aanvang van de rit Wel een paar leuke geluiden gehoord... waaronder Edwin  Op de terugweg zo goed als droog en lekker doorkarren maar  ( hoopdatikniegeflitstben)
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
25 sep 2010 7:33 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Olaf  ,was weer erg gaaf,Edwin succes met de herstelwerkzaamheden ( wel apart geluid in de tunnel hoor 
|
25 sep 2010 7:56 |
|
 |
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Mijn eerste tunnelchallenge en meteen een zeer geslaagde! Olaf, dank je wel... Nadat we Rotterdam inreden ging het echt los  Iedereen een verschillende route door alle opbrekingen. Zijn op een gegevens moment via de Erasmusbrug  Coolsingel  Hofplein gereden. En daar kwamen we weer een groep Porsches tegen. Continue in een deuk gelegen! Ook door alle opbrekingen hebben veel rijders het eindstation gemist  Dankzij de navigatie van Caelin zijn wij uiteindelijk via een ommetje Delft daar wel aangekomen! Voor herhaling vatbaar dus. En het Weenatunneltje was inderdaad erg leuk!
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
25 sep 2010 7:57 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Was weer gezellig 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 sep 2010 9:08 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Dat snap ik! 
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
25 sep 2010 9:13 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Inderdaad super avondje als een stel kleine kinderen met autootjes spelen. Goede route!
thx Olaf!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
25 sep 2010 9:15 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 sep 2010 9:21 |
|
 |
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Olaf, was super! 
|
25 sep 2010 9:33 |
|
 |
marcel964
Groene 964 carrera 2/ artic silver 996 mk2 GT3Kortenhoef
|
Olaf, Was helemaal fantastisch. Mijn eerste tunnel challenge en zeker niet de laatste.! Wat een heerlijk geluid hebben die gt3tjes en die 3.2tjes (rode met vleugel) groet, Marcel
_________________________________________ groene964 carrera 2 1990/ artic silver 996 mk2 GT3
|
25 sep 2010 9:37 |
|
 |
porsche964
|
Wat me ook opviel dat iedereen zijn best had gedaan om de boel mooi te laten glimmen, ze stonden er allemaal prachtig bij!!!
|
25 sep 2010 9:39 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... dat kwam door de regen Allen bedankt voor de complimenten .. en met dank aan rijkswaterstaat was de route uiteindelijk toch niet helemaal hetzelfde als vorige keer .. voor de volgende editie beloof ik dan ook hierbij 'n (iets) andere route De verkoop van de stickers heeft (t/m gisterenavond) 180 Euro opgebracht  - zoals geschreven in de eerdere nieuwsbrief/E-mail gaat dit bedrag (door Drive For Miles) aan de Cliniclowns gedoneerd worden Voor hen die geen stickergeld mee hadden - en wel 'n sticker hebben "gekregen"
Drive For Miles IBAN LU20 0019 3355 5742 5000 BIC BCEELULL
|
25 sep 2010 10:03 |
|
 |
porsche964
|
Dark night with the white Knights  
|
25 sep 2010 10:21 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Olaf bedankt, Olaf bedankt .. 
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
25 sep 2010 10:40 |
|
 |
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
Olaf bedankt voor de organisatie, ben nog een biertje wezen doen bij jou in het dorp. Zou Thijs even afzetten en toen met Andre bij een cafe op de hoek gestopt, vervolgens wou me auto weer niet starten  . Op de ANWB gewacht in de kroeg en toen de WW belde dat ie er over 5 minuten zou zijn, nog ff geprobeerd startte ie gelijk. Iemand op zoek naar een 993 cabrio voor weinig 
|
25 sep 2010 11:02 |
|
 |
mark951
944 Turbo 1985 951,
911 GT3 MK1 2000almere
|
Olaf bedankt,
Was mijn eerste tunnelrun maak zeker niet de laatste, wat is het toch mooi om al die verschillende type's bij elkaar te zien en te horen.
Heb genoten, laat de foto's en video's maar komen.
|
25 sep 2010 11:14 |
|
 |
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Jaja....was weer lachen  Volgende keer alleen maar weer een warme jas meenemen 
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
25 sep 2010 11:16 |
|
 |
stotijn
Porsche Boxster RS60 Spyder, Golf GTI 7, ex Porsche Boxster S, ex Golf R32
|
Was een top avondje! Leuke nieuwe ervaring die LTP! Mooie Porsches, heerlijke tunnels, lekker geluid, leuke route, kortom: Olaf bedankt! 
_________________________________________ One life...live it!
|
25 sep 2010 11:32 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Wat begon als een mooie rit met een lekker zonnetje, eindigde in een uitgebreide test voor de waterdichtheid van mijn torretje....
Hij heeft de test doorstaan, het was niet nat binnen, slechts een beetje vochtig hier en daar. Die paar druppeltjes zijn niet te voorkomen wij een speedster. Ook in die zin lijkt hij dus op het origineel.
Olaf bedankt voor de organisatie, wij hebben er van genoten!
Kan ik trouwens nog een "it's not about speed" sticker kopen??
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
25 sep 2010 11:54 |
|
 |
Roald
|
Was de eerste keer ook voor mij, heb erg genoten. Veel mooie auto's en een gevarieerd gezelschap.
Super!
Volgende keer hopelijk met ietsje meer geluid en banden met profiel..
|
25 sep 2010 12:22 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Jazeker  .. die heb ik zelfs nog op voorraad .. net als de Drive For Miles stickers .. .. La Targa Passaggio (logo) stickers zijn gisterenavond uitverkocht - maar zal zeker voor de volgende "run" nieuwe laten maken 
|
25 sep 2010 12:25 |
|
 |
Paulus_986
Cayman 3.4S (2006) & Lotus Elise Mk2 Supercharged (2005)Uden
|
Het was inderdaad weer genieten in de tunnels, echt leuk en Rotterdam vind ik toch leuker om te rijden dan Amsterdam  . Jammer van de regen, mede daardoor ben ik iets eerder afgehaakt maar de volgende keer ben ik er gewoon weer bij  . Ik zat trouwens in de Botlek? tunnel achter een mooie zwarte 997 Turbo, die ging ff goed op het gas daar (kon ik niet bijhouden  ) en je zag meteen de 2 uitlaatdempers helemaal roodgloeiend onder de auto hangen  ! P.s. Is het misschien een idee om het een keer te organiseren in het voorjaar/zomer als het s'avonds nog laat licht is en/of op zondag bijvoorbeeld. Dan kun je elkaars auto's wat beter bewonderen en ook tijdens de rit is het mooier om te bekijken (en filmen).
|
25 sep 2010 12:59 |
|
|