Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 12 apr 2025 8:52

Antwoord op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Porsche Herfstrit 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
RS-R schreef:
Heb zelf ooit eens iets georganiseerd en weet wat voor moeite het kost.
1 tip Koen, vooraf laten betalen, want anders draai je zelf voor de kosten op, ook onder P-rijders bevinden zich profiteurs. :roll:

Als dat maar goed komt in Maasbracht :twisted: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 aug 2005 21:31
Profiel WWW
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Heb je die uitsmijter zeker nog niet gezien. :wink:

09 aug 2005 21:43
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht 9 okt
Ik had 4 x nee, dus 99% dat ik ook aanwezig zal zijn. :wink:

09 aug 2005 21:49
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Daarstraks zat me na al dat gejammer me even de moed in de schoenen.
Ik had een minder leuke post geplaatst doch heb hem na een halve minuut weer verweiderd (waarvoor ik mezelf nu dankbaar ben) :wink:
Eindelijk reacties zoals het horen te zijn.
Dank u Horn en de volgende posters :D
Dat jammeren slaat idd nergens op en heb ik bij een andere uitstap ook nooit gelezen of gehoord.
Je doet mee , of je doet niet mee.
Zo moeilijk is dat toch niet :?: Zelfs niet voor Porscherijders :wink: :lol: :lol: :lol:
Ik ben net terug van de tweede stopplaats en ook die is geregeld. En voor de liefhebbers , die is op het circuit van Zolder waar er diezelfde dag een Oldtimer Cup gereden wordt , dus dat is een mooi extraatje meegenomen :thumleft:

Laatste update 22/10/2013

09 aug 2005 22:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
@ horn

@ ppp356

@911-lover

:res:

09 aug 2005 22:58
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
Ik ben net terug van de tweede stopplaats en ook die is geregeld. En voor de liefhebbers , die is op het circuit van Zolder waar er diezelfde dag een Oldtimer Cup gereden wordt

ppp356 die enkele posts eerder schreef:
Nu nog Linda overtuigen, ze is op 10-10 jarig, en verwacht dan op zondag 9-10 misschien wel iets anders dan een Porsche rit.

Anders kom ik zeker met de 356

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 aug 2005 23:21
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Lijkt mij ook bere leuk om weer een Belgische rit te doen......de laatste die ik meemaakte in April was namelijk SUBLIEM, dus de verwachtingen zijn hoog gespannen Koen!! Dus zet mij er maar bij met 2 personen. :wink:

10 aug 2005 1:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht 
Koen,

Heb je al ergens een rekening waar ik het geld kan op storten ? Voor mij dus 2 personen :wink:

Luc

10 aug 2005 13:04
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Als Koen er geen heeft, kan ik er wel een geven :lol: :lol:

10 aug 2005 13:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht 
ppp 356 schreef:

Oei gaat het niet goed met de saucissen ? :ba: :bom:

10 aug 2005 13:55
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:

Ik heb er wel eentje (lees meerdere) , maar ik ga afwachten tot ik het definitieve bedrag weet om in te schrijven.
Ik wacht nog op de prijsopgave van het restaurant.
Aanmeldingen zijn enkel geldig na overschrijving op de rekening die ik hoop zo snel mogelijk hier te posten.

Nu nog effe kiezen op welke van de vele ik het jullie laat overschrijven :lol: :lol: :lol:

10 aug 2005 14:00
Profiel WWW Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
RSR-Luc schreef:
ppp 356 schreef:

Waarom :roll: :?:

10 aug 2005 14:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht 
ppp 356 schreef:
RSR-Luc schreef:
ppp 356 schreef:

Waarom :roll: :?:

'kan ik er wel een geven' Daarom, en ik dacht zo van .......... ja je weet maar nooit he Paul :wink:

10 aug 2005 14:35
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ik ben gewoon behulpzaam :lol: :wink:

10 aug 2005 14:40
Profiel WWW
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
horn schreef:

En dan heb je nog de uitzonderingen die 4x nee antwoordden, maar om uiterlijk 18:00 a 19:00u thuis moeten zijn op een zondag (bv Studio Sport... :twisted: ) die zouden vooraf toch moeten kunnen aangeven dat ze bovenstaand programma fantastisch vinden, maar het diner niet mee willen maken. Stel dat het diner 35 euro kost, dan kunnen deze mensen de rit meemaken op 9 oktober voor 25 euro (nee, ik maak geen rekenfout :wink: ).

Zomaar een suggestie. :salut:

En verder niet zeuren en blij zijn dat iemand weer eens enthousiast iets gaat regelen :lol: :res:

En.........dat was nu precies mijn vraag :cry:. Anderen begonnen direct te ze........n over het geld, maar dat is absoluut niet relevant. Misschien heb ik wel een goede reden om niet mee uit eten te kunnen. En nee, dat hoef ik hier niet te vermelden.

Koen, ik vind het tof dat je wat organiseert. Als je geen uitzonderingen kunt maken even goede vrinden. Geen probleem. Indien wel dan hoor ik het graag. Ben net terug uit de Ardennen en heb het wel met die Belgen :mrgreen: :ba:

Oh ja en Harrold, door mij werd er niet gezeurd hoor :lol:

Laatst bijgewerkt door Jan A. (997 4S) op 10 aug 2005 14:50, in totaal 1 keer bewerkt.

10 aug 2005 14:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Dendermonde
Bericht 
Dat zie ik wel en dat is ook wel tof dat ge onze Koen wil helpen :wink:

10 aug 2005 14:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Leuk idee, zeker weten.

Gooi het thuis in de vergadering :lol:

11 aug 2005 12:59
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Spreekt me zeker aan Koen, maar ben dan net terug uit vakantie. Ik moet nog eens bekijken of het praktisch haalbaar is.

Gr,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

11 aug 2005 13:31
Profiel WWW Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Anderen begonnen direct te ze........n over het geld, maar dat is absoluut niet relevant

:scratch: En wie waren die andere dan wel :?: :wink:

11 aug 2005 13:38
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
ppp 356 schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:
Anderen begonnen direct te ze........n over het geld, maar dat is absoluut niet relevant

:scratch: En wie waren die andere dan wel :?: :wink:

Begin nou niet weer, het was net een beetje rustig hier :twisted:

'En nou niet meer zeuren' was niet tegen één iemand, maar tegen JULLIE ALLEMAAL! :lol: :lol:

11 aug 2005 17:47
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Ik ben net terug van het gehoopte eindpunt voor de tourrit om met de eigenaar te onderhandelen daar het ter beschikking voorgestelde bedrag per persoon ver onder de gangbare prijzen is voor zijn restaurant.
Het was er echter vreselijk druk vanavond en het duurde niet lang of ik trok tot hun verbazing de keukenplunje aan en hielp mee aan de dienst.
Het was nog eens tof weer mijn oude job te doen (like the good old days) en het belangrijkste was dat hij daardoor ons allen wil ontvangen en verwennen als eindpunt van de tourrit voor het voorgestelde bedrag per persoon.
Dus zo goed als alles is rond.

Plan van de tourrit op 9 oktober:

Ontvangst aan pk-tuning in Hechtel. Daar wordt iedereen eerst uitgenodigd voor een ontbijt. Van daar vertrekt de rit via zeer mooie locaties tot aan Café Highway waar ons een kleine lunch te wachten staat. Vandaar gaat de rit via idilische wegjes verder naar Café Wheels in Terlaemen waar een practiche proef moet worden afgelegd.Vandaar gaat de rit tot het domein Bokrijk waar we door de domeinpolitie tot voor het kasteel worden geleid. Daar mogen we bij uitzondering onze wagens plaatsen en dit is een ideale plaats voor fotoshoots.
Dan gaat de rit verder langs vele mooie hoekjes van Limburg naar het eindpunt in Sint Huibrechtslille aan het Sint Hubertushof waar Jan en zijn team ons tegen 18u verwacht en ons gaan verwennen met een heerlijk avondmaal.
Daar is ook de prijsuitrijking.
Derit bestaat dus uit 4 delen en elk deel is in een ander soort van rit (Bol-pijl , fotoherkenning , kaartlezen , bol-pijl )
Bij elke stopplaats zijn gratis consumpties voorzien.
En nu de zakelijke kant.
Deelnameprijs : 50€ per persoon
Rekeningnummer : 777-5909974-34 met vermelding Herfstrit en volledige naam en (liefst) forumnaam
Voor de nederlanders ga ik op de bank een iban en swiftcode aanvragen. Betalingen bij andere ritten is ook mogelijk. Gelieve je overschrijving te bevestigen met een mailtje aan pktuning@hotmail.com of een pb-tje.
Inschrijvingseinde is 30 september.
De rit zal uit drie verschillende soorten van route beschrijvingen bestaan.
Meer ga ik niet vertellen en zullen de deelnemers achterna overvloedig beschrijven.
En nu hopen dat jullie massaal komen genieten van een prachtig en onvergetelijk dagje in (een deeltje van) Belgisch Limburg en Brabant :wink:

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 14 sep 2005 23:42, in totaal 2 keer bewerkt.

12 aug 2005 3:23
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Iban Code : BE 3483351536 3690
Swift Code : GKCCBEBB

:wink:

12 aug 2005 15:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Knap gedaan Koen :!:

12 aug 2005 22:14
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
De flyer is af en de toestemming tot publiceren is van elke betrokkene binnen.
HIER IS IE DAN :cheesy:

Afbeelding

En ik heb er echt niets op tegen dat jullie deze verspreiden hoor :wink:

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 13 aug 2005 22:55, in totaal 1 keer bewerkt.

13 aug 2005 22:14
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
:thumleft: goed gedaan jochie!

PS is het 'dinner' of 'diner' :roll:

13 aug 2005 22:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 361 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende