YES! In vergelijking met de vorige Advanced introduction op Zandvoort was dit veel heftiger! Waar de vorige training nog een voorzichtig begin was...
Ik had natuurlijk niet de snelste wagen van het cluppie, ik moest vanaf rondje 1 WERKEN
en daar kwamen we ook voor! Driftplein vond ik gaaf, hoewel ik met de 944 keihard rondjes kon blijven rijden zonder dat de achterkant uitbrak. jammer, volgende keer meer gas geven...
Tegengesteld (of 'buitenland') over de baan was ook 'n uitdaging, ik moet Huub Vermeulen gelijk geven, het is een héél ander circuit. Het vrij rijden was helemaal TOP! Er was niet veel verkeer (we waren met 13 auto's in totaal, dacht ik) dus, alle bochten tegen de toeren begrenzing uitkomen. Hier en daar maar even van 't gas om de snellere wagens voorbij te laten.
Tom Coronel vond 't nog even nodig om mij als 'n soort botsauto door de slalom te laten gaan.... hij zette mijn achterwisser omhoog, terwijl ik het niet merkte, maar ok. de beste man zal zich stierlijk verveeld hebben, bij het afstarten van dit onderdeel.
Michel