Auteur |
Bericht |
marco.groenhof
Delfzijl
|
D.D.
Dat zwaaien doen ze in Groningen ook
maar het was inderdaad een Top-dag!
Bedankt organisatie!!
Veel erg mooie porsche's gezien waarvan de toppunten toch wel de 997's en de groene 993(Die van Laila ofzo) met de erg gafe achterspoiler
|
09 sep 2007 22:22 |
|
 |
Bert986
2.7 Boxster 987.1Hoogeveen
|
Ik wil iedereen ook nog even vanaf hier bedanken voor die geweldige dag vandaag, top organisatie en ik hoop dat wij er weer bij mogen zijn volgend jaar. Nogmaals mijn complimenten. 
|
09 sep 2007 22:22 |
|
 |
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
Ben ook net thuis. Echt een fantastische dag gehad vandaag. Organisatie probeer dat volgend jaar maar te evenaren.
|
09 sep 2007 22:23 |
|
 |
rswartz
's-Gravenhage
|
Ben net thuis was de rit vanuit Den Haag helemaal waard
Wat een geweldige dag.Martine en ik hebben het vreselijk naar ons zin gehad.Top organisatie en echt friesland moet gewoon bij de rest van Nederland blijven. Een prachtige provincie. Dit smaakt absoluut naar meer van dit soort ritten.
Ik hoop tot volgend jaar.
Thx en Cu Next year
Rob & Martine Swärtz
_________________________________________ 'Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today' 911 (964 c2) Chevrolet Silverado 2500 HD 6,6 Ltr Duramax Diesel-engine
http://www.hilitemusic.nl http://photobucket.com/rswartz
|
09 sep 2007 22:23 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Dubbel Pech
Je had samen met Erik Koster de EERSTE prijs
Beterschap voor de kleine 
|
09 sep 2007 22:24 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
en de groene 993(Die van Laila ofzo) met de erg gafe achterspoiler
LYDIA 
_________________________________________ DENK HELDER
|
09 sep 2007 22:26 |
|
 |
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Ook wij zijn net thuis. We zijn er vol van, wat een superdag.
6 sterren voor de organisatie, echt helemaal te gek.
En we mogen nog een keertje terug naar oom Lammert en tante Klaasje!!
Zijn zeer benieuwd naar die bedstee!!
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
09 sep 2007 22:34 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Top dag, erg genoten, was het heen en weer karren vandaag dik waard. Organisatie, in een woord TOP!!!
(alleen jammer dat er geen fotograven waren om leuke foto's te schieten!  )
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
09 sep 2007 22:35 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Nou ook maar even een klein verslag van de organisatie dan maar.
We hebben ook als organisatie enorm genoten van het geweldige enthousiasme van iedereen. Alles liep toch heel ardig via de planning. Als organisatie zijn we natuurlijk kritisch en hebben we best wat punten die we volgend jaar anders moeten gaan doen, maar gelukkig hebben de meeste deelnemers daar niet echt last van gehad.
We gaan samen met de 6 officiele fotografen van onze 11 stedentocht op korte termijn om de tafel zitten om wat werk te gaan uitzoeken.
Zowieso op de site komt flink wat foto materiaal maar zoals eerder gezegd gaan we ook een mooi fotoboek als aandenken maken. Dat kan even duren want ook dat moet logistiek even bij elkaar gezocht worden.
Daarnaast gaat er een DVD komen met een prachtige verslag van de hele dag.
Heb geduld maar we werken er achter de schermen heel hard aan.
Ik zal op de website ook de antwoorden van de vragen publiceren en tevens zullen we even een korte evaluatie op de site zetten zodat iedereen zijn waardering en kritiek kwijt kan.
Op die manier kunnen we er voor zorgen dat we volgend jaar weer zo'n prachtige dag kunnen organisatie.
Ook namens de hele organisatie alle dank aan de vele vrijwilligers, fotografen, filmcrew, beveiliging en natuurlijk.... alle deelnemers.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
09 sep 2007 22:37 |
|
 |
Bert986
|
Als je het maar rustig houd hé 
|
09 sep 2007 22:40 |
|
 |
omebart
964 30 Jahre JubileumOuderkerk a/d Amstel
|
Bedoel je deze?

_________________________________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed word duurder.
|
09 sep 2007 22:41 |
|
 |
Bert986
|
Wanneer kunnen we inschrijven 
|
09 sep 2007 22:43 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Bedankt voor de mooie en super goed georganiseerde Elfstedentocht! 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
09 sep 2007 22:43 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
Het was een geweldige belevenis, heb genoten van alles...
Organisatie bedankt voor de goede zorgen én zeker tot volgend jaar!
Zal deze keer op tijd inschrijven
Met dank aan Ome Ferdinand... (zou die 't weten???)
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
09 sep 2007 22:46 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik denk dat ome Ferdinand zeer tevreden van boven heeft toegekeken hoe hij met zijn creatie zoveel mensen een plezier heeft kunnen doen.
Hebben jullie overigens gezien hoeveel publiek van buitenaf met de monden open hebben staan kijken onderweg? Op weg naar Dokkum stonden de autos zelfs op de kruising met de provinciale weg stil om de hele stoet door te laten gaan en al dat moois te aanschouwen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
09 sep 2007 22:49 |
|
 |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
TOP TOP TOP
Wy ha in prachtige dei hawn. Takomme jier bin wy er wer by.
Anne-Fryskbloedtsjochtop-2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
09 sep 2007 22:53 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Heren en dames van de organisatie, bedankt voor deze mooie rit. (wist niet dat Fryslan zo mooi was)
Super geregeld en ondanks dat het een kolere eind rijden, toch met een stelletje ongeregeld een leuke heen- en terugreis gehad........  Heb nog noooooit zoveel camera's op 1 dag gezien, ben benieuwd naar de resultaten...... 
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
09 sep 2007 22:59 |
|
 |
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Ook nog even een korte reactie vanuit The Joyman, wij hebben het allemaal geweldig gehad en hopen dat jullie dat ook vonden (maar als ik zo kijk naar de meeste reactie's dan is dat wel goed gekomen)
Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de massale opkomst en jullie geweldige reactie's, en we gaan er op naar 2008.
En dan ga ik nu naar bed, truste allemaal
Groet Harry Poeze.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
09 sep 2007 23:03 |
|
 |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Ik wil nog even toevoegen aan mijn eerdere post dat ik het een enorme prestatie vind om voor 35 euro p.p. dit allemaal te realiseren. 
|
09 sep 2007 23:03 |
|
 |
omebart
964 30 Jahre JubileumOuderkerk a/d Amstel
|
Inderdaad heel veel mensen die met de mond open stonden...was (is) ook wel indrukwekkend zo veel porsche's achter elkaar.
Bij de stempelpost reed er nog een auto voor me die er volgens mij niet helemaal bij hoorde  was wel leuk om te zien

_________________________________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed word duurder.
|
09 sep 2007 23:05 |
|
 |
Gewoon Joost
911 Carrera '87Steenwijk
|
het was mijn eerste toertocht en geweldig ge noten
geweldig georganiseerd.
_________________________________________ www.Renntech.info
|
09 sep 2007 23:06 |
|
 |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Eerlijk gezegd kan het ook helemaal niet voor 35 euro maar dankzij de sportieve medewerking van vele sponsors, waaronder met name Porsche Centrum Groningen, hebben we het op deze manier kunnen realiseren.
Maar na vandaag kan deze penningmeester weer lekker gaan slapen.
We hebben de eerste brainstormsessie voor 2008 er vanavond al weer op zitten tijdens het na-tafelen. 
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
09 sep 2007 23:11 |
|
 |
Marijn Kraakkman
|
Dames en heren,
Ik spreek namens beide equipes van Porsche Centrum Groningen als ik zeg dat wij in iedergeval hebben genoten van de dag!
Prachtige omgeving, lekkere route. schitterende auto's en een top organisatie!
Hartelijk dank.
Met vriendelijke groet
|
09 sep 2007 23:12 |
|
 |
968mint
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986Friesland
|
 perfect
Hoewel het er bij de start even op leek dat we af en toe de deuren zouden moeten openen om het water eruit te laten lopen, bleek dit slechts een weerkundig speldeprikje.
Kan mij alleen maar aansluiten bij de rest: Perfecte dag en organisatie.
laatste opmerking van een Porsche-Kid was, volgende keer mag ik toch weer mee!
|
09 sep 2007 23:12 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
De dank gaat wat dat betreft voor een groot deel ook naar de sponsors uit die geholpen hebben om dat met een bijzonder beperkt budget mogelijk te maken.
Gaan we proberen volgend jaar te evenaren 
|
09 sep 2007 23:13 |
|
|