Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 sep 2009 6:44 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Zocht even een juist GT3 topic... Gisteren maar weer eens RS Porsche Magazine gekocht na het zien van de verleidelijke cover: 2 GT3 kontjes De cover bleek een voorproefje van een artikel over het 'Fenomeen'. Een vergelijking van de eerste (gelimiteerde! ) en de meest recente GT3. Wat een geweldig artikel en wat een geweldige auto's zeg... Crazy in love citaat: Elke GT3 die door Porsche werd gepresenteerd was sneller en beter dan de vorige, maar dit betkent niet dat elke nieuwe versie per definitie een fijner rijdende auto was/is.en over de MK1 ....een 996 is zonder twijfel de lelijkste 911 ooit, maar in GT3-gedaante valt dat bezwaar wonderwel weg. Zijn organische vormen komen met die welhaast als een kunstig plastiek vormgegeven achtervleugel en de andere aerodynamische aanpassingen ineens veel beter tot hun recht. De prachtige 18 inch wielen met titanium bouten deden de rest.Natuurlijk zeg ik nu heel objectief dat dit blad het echt begrijpt
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
25 okt 2009 18:56 |
|
|
amandus
Timeless
|
_________________________________________ Timeless objects
|
25 okt 2009 19:09 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
smaakt het Marc
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 okt 2009 19:18 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik heb het blad ook gelezen afgelopen week. Vind het een stuk beter dan de Porsche Scene Live. Ik vind het alleen verbazingwekkend dat dit soort uitspraken (ongevraagd) in zo'n blad worden geplaatst. Over smaak valt immers niet te twisten... Ze stuiten zo een groot gedeelte van de potentiele kopers van het blad tegen de borst..
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 okt 2009 19:24 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Beetje overdrijving Radboud? Er staat niet dat het een lelijke 911 is, maar dat het de minst mooie is En het is natuurlijk ook niet gemakkelijk om de schoonheid van een 997 te overtroeven... of een 3.2 bijvoorbeeld
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
25 okt 2009 19:39 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik zou van een goed journalist (kopij-schrijver) verwachten dat hij in dit geval schrijft: "de 996 wordt door veel mensen de lelijkste 911 ooit gevonden" Dan geef je als schrijver van het artikel niet je eigen mening.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
Laatst bijgewerkt door Rad911 op 25 okt 2009 19:49, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 okt 2009 19:48 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik ben het wel met je eens Radbout echter van de andere kant kun je stellen dat ze zich niet onthouden van een (politiek minder correcte) mening. Ondanks de popcorn van Marc was de doelstelling van mijn bericht om GT3 rijders te wijzen op dit mooie artikel. Noem het cognitieve consonantie
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
25 okt 2009 19:48 |
|
|
amandus
Timeless
|
Mooi stukje van de GT3 zo goed
|
25 okt 2009 20:10 |
|
|
Gerco
|
Politiek correct altijd is ook maar saai, dan krijg je zoiets als Balkenende..... Praat veel, maar zegt heel weinig zelf.... En ik vind er zeker wel wat voor te zeggen dat de 996 de lelijkste 911 ooit is, en dat de GT3 versie toch best een heel stukkie mooier is...
_________________________________________ turbo rulezz
|
25 okt 2009 20:14 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Da's weer saai....
|
25 okt 2009 20:41 |
|
|
amandus
Timeless
|
De 996 is degene die het meeste afweek van de allereerste 911 , niet vreemd dan ook dat die de meeste aandacht krijgt is ie mooi of niet , één ding staat wel als een paal boven water , hij was de redding samen met de boxster van Porsche , ik vind hem mooi , wel is ie wat gevoeliger welke kleur en welke rims er onder liggen , daarom ook dat de 996 GT3 gelijk deze een andere smoel geeft.
concreet : ook een icoon .
|
25 okt 2009 20:47 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Nu wordt je zelfs lief
|
25 okt 2009 20:50 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@Marc
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 okt 2009 20:52 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Mooi blad, dus ik meld me gisteren meteen aan voor een abonnement. Krijg je de aanmeldmail weer terug als zijnde "onbestelbaar"
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
26 okt 2009 14:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hier al een tijdje als abb. Dus het moet toch kunnen!
|
26 okt 2009 15:05 |
|
|
horn
PF #57
|
In dit geval is het geen smaak. Hij schrijft 'is' en dan is het geen kwestie van 'vinden' meer...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 okt 2009 15:26 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ach lelijk of mooi . Ik heb vreselijk veel porscheplezier in dat hok .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
26 okt 2009 20:46 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik denk dat ik me ook aan ga melden als abonnee. Ik vind het binnen het NL-talige P-bladen aanbod de beste @Marcel: niemand schrijft in dit topic dat de 996 lelijk is, er wordt alleen iemand geciteerd. Ik vind het overigens een stoere bak, vooral als zwarte 4S. Maar dat komt ook doordat ik daar dagelijks in stereo tegen aan kijk (mijn 2 overbuurmannen).
|
26 okt 2009 20:46 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik heb vandaag de editie met de GT3's op de cover ook even gekocht, mooi dik blad met mooie foto's en leuke/gevarieerde onderwerpen.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
26 okt 2009 20:58 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Dank je Nog even en men denkt dat IK de 996 lelijk vind terwijl dit het enige model van Porsche is wat ik ooit heb bezit. En waar ik dus dolenthousiast over ben
|
26 okt 2009 21:45 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Je hebt gelijk. Het is allemaal de schuld van Horn
|
26 okt 2009 22:11 |
|
|