Auteur |
Bericht |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
 Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Juist. Je hebt ook iemand anders zijn kind in de wagen.... echt hard rijden doe je maar alleen lijkt mij. De sensatie van de kombochten is voor menig kind met 120 al spectaculair, alleen het meerijden in een Porsche vinden ze al leuk.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
19 sep 2011 12:00 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
180 vond ie ook leuk hoor 
|
19 sep 2011 12:02 |
|
 |
concor
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
|
Inderdaad, gat laten vallen is de truuc om sneller te gaan.
En ik ben het er helemaal mee eens, meer rondjes. Gewoon meer vrijwilligers optrommelen. Het terrein stond er vol mee. Van de 6 uur ofzo dat we daar waren is er maar 2 uur gereden. Dat slaat natuurlijk nergens op. Vooral omdat zowel rijders als kinderen vaker en langer wilden!
Ik sprak met iemand van de organisatie en die gaf als reden dat de rijders voorop moe begonnen te worden na 1,5 uur rondjes. En dat niet iemand anders voorop mocht rijden omdat die dan blijkbaar te hard zou rijden. Even afgezien van het wantrouwen, kun je een vrijwilliger die voorop rijdt ook even wat laten tekenen waarop staat niet harder dan 120km/h. Probleem opgelost.
En dit is niet de eerste keer. Ik doe nu voor de derde keer mee en ELK JAAR wordt er te weinig op de baan zelf gereden! Het is belachelijk dat de organisatie daar niks aan doet!
|
19 sep 2011 12:09 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Het blijven natuurlijk wel ambtenaren daar bij de RDW.... 
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
19 sep 2011 12:17 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Foto's gevonden  Maareh.... waarom moet daarvoor betaald worden? of gaat die opbrengst naar de stichting (in dat geval heb ik er geen problemen mee) ?
|
19 sep 2011 12:19 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
als het goed is heb je een tegoedbon gekregen  van € 6,50 daar kun je aardig wat foto`s van bestellen denk ik  ik heb er 7 besteld x € 0,37 per stuk heb ik nog geld over  de rest bestel ik later. 
_________________________________________ Picasa album
|
19 sep 2011 12:47 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik heb die bonnetjes aan mijn bijrijder gegeven. Daar zat dus blijkbaar een tegoedbon bij 
|
19 sep 2011 12:49 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Volgens mij kregen de kids de tegoedbon, niet de chaufs. Ik kreeg alleen een bonnetje met de naam van de fotograaf erop. Ene Jan, die foto's staan overigens nog niet on-line, helaas. Stuurde de ouders van mijn passagiers al een vragend mailtje over gisterenavond.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 sep 2011 12:52 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
alle foto`s (265) staan sinds gisteren op de site van st. geluk en vrijheid 
|
19 sep 2011 12:55 |
|
 |
Mark993
993Friesland
|
De foto's van fotograaf Jan staan er nog niet bij.
_________________________________________ http://www.schilderjeschip.nl http://www.bijstrascheepsinstallatie.nl
|
19 sep 2011 13:06 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
...hij zal ze toch niet per ongeluk gewist hebben? 
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 sep 2011 13:10 |
|
 |
Stimpy911
911 SC '82Amsterdam
|
Ook voor mij was het de eerste deelname aan VCM. Ik en mijn passagiers vonden het heel gaaf (of, zoals de jongste bleef herhalen: mooi, man! nadat hij gehoord had dat dat mijn achternaam is....). Ik heb ze ook nog thuis gebracht, een paar mooie foto's voor hun huis als resultaat. Hoe sommigen het voor mekaar hebben gekregen om meer dan 1 keer de baan op te gaan weet ik niet, maar ik hoorde bij de eerste groep en heb braaf staan wachten op een eventuele 2e keer. Niet gebeurd natuurlijk. Niet brutaal genoeg zeker.... En juist toen 1 van mijn passagiers in een Boxster mocht stappen voor een extra rondje werd het gecanceld vanwege de verwachtte regen. Helaas. Hopelijk volgend jaar beter weer, ik ga zeker weer mee. En misschien dan wel "grafische autootjes" zoals in het boekje genoemd  .
|
19 sep 2011 13:34 |
|
 |
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Qua baan op rijden ging het sowieso niet vlekkeloos, stond zelf met een aantal van groep C zolang te wachten omdat sommige van groep E er al op gingen. En toen ik zag dat een aantal die de baan af gingen vervolgens nog voor dat ik er op mocht weer een rondje deden (nee geen pacecar) toen dacht ik idd dan gaan wij ook twee keer.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
19 sep 2011 13:40 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik heb een tweede keer gereden als stand-in van Renger (voorheen PF bezoeker) omdat Renger niet durfde te rijden op de kombaan ivm een recente hand operatie (verstandig). Zijn passagiertje had mijn auto aangewezen als voorkeur stand-in. Stond de eerste keer ook erg lang te wachten in de linkse rij, terwijl de rechtse rij zich veel later vulde en voor ons mocht... Nou ja, zal zeker geen opzet zijn geweest van de vrijwilligers, niet te zwaar aan tillen! Probeerde op het laatst nog een keer met de enthousiaste pappa van mijn passagier te gaan, maar toen werd de baan gesloten en moest ik helaas weer omdraaien....  De pappa vond echter twee keer accelereren ook al een belevenis! 
The size of their toys!
|
19 sep 2011 14:04 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik zat in E en heb 1 rondje gedaan, daarna was de baan al dicht.
|
19 sep 2011 15:10 |
|
 |
Bassen
|
Misschien niet duidelijk geschreven maar ik zat dus in C en voordat ik überhaupt op de baan was geweest reden er al auto's van groep E de baan op. Op zich is dit niet erg maar wij hebben wel 20 minuten in de auto moeten wachten als het niet meer was, makkelijker was dat ze gewoon op volgorde de baan op gingen dat scheelt wachten voor alles deelnemers. Moet natuurlijk niet zo zijn dat mensen voor een tweede keer erop gaan als andere er nog niet 1 keer op geweest zijn, zelf ben ik als allerlaatste nog voor een tweede keer erop gegaan met dank aan de 2 clowns... en een klein clowntje.
|
19 sep 2011 15:24 |
|
 |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Foto's van Jan nog steeds niet De tegoedbonnen waren voor de passagiers, werd er ook nog bij vermeld. Ik ben ook 2 keer op de kombaan geweest, 1 keer in E en gelijk weer aangesloten in groep F. 2e keer reed ik achter een blauwe 993 targa en die ging aardig hard door de kombaan Kids vonden het geweldig 
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
19 sep 2011 15:26 |
|
 |
Bassen
|
Misschien mensen die een foto hebben gemaakt van mijn auto op de kombaan?
Grijze 964 met een bescheiden geluidje, kenteken RN-BF-81
|
19 sep 2011 15:35 |
|
 |
Geluk & Vrijheid
|
Beste allemaal, allereerst allemaal bedankt voor jullie deelname. En graag gedaan voor het organiseren, het is voor ons ook elke keer een feest. Ik heb even alle berichtjes doorgelezen en wil namens de organisatie nog wel even reageren op een aantal zaken. 1. het aantal rondjes. Er zijn vanwege de weersomstandigheden dit jaar minder rondjes gereden dan voorgaande jaren. We wilden wel iedereen een rondje laten rijden. Er was in ons schema rekening gehouden met een plensbui rond half 3. Normaal eindigen we om half 4, vandaar de verkorte versie dit jaar. Wij zijn zeer tevreden met de RDW als locatie voor ons evenement. Zij zijn onze gastheer en als de RDW het niet meer verantwoord vindt om te rijden, is het klaar. Wij nemen de opmerkingen mbt het aantal rondjes absoluut serieus, maar reken maar uit hoeveel tijd het kost om 200 auto's 10 minuten rondjes te laten rijden. Overigens "Time flies when you're having fun" 2. Mbt minder activiteiten voor de kinderen, helaas was de grote organisator van de afstandbestuurbare autootjes ziek, anders waren deze er zeker bij geweest. Hij heeft zelfs nog zijn bestelbus aan iemand anders aangeboden, zodat die zou kunnen komen. Door de verplaatsing konden ook de Amerikaanse politievoertuigen die we ook een keer gehad hebben helaas niet. (Jennifer Ewbank wil ons ook niet meer kennen  ) 3. Kinderen in Porsches. Is ook een jaarlijks terugkeren onderwerp. Wij organiseren de dag voor het gehele gezin. Dit neemt niet weg dat wij het liefst in elke Porsche minimaal 1 kind willen hebben, patiënt, broertje, zusje, vriendje of vriendinnetje maakt niet uit. Helaas is het gezien de onvoorspelbaarheid van de (aandoeningen van de) doelgroep erg lastig. Ik had zelf in Rotterdam 5 afmeldingen en 3 no-shows. Er zijn dus een aantal Porsches met ouders naar de RDW gereden. We rijden niet leeg!! Wij zijn wel bezig om de aanmeldingen van de kinderen logistiek nog beter te regelen via onze collega apothekers. Er zijn immers helaas gezinnen met kinderen met een ongeneeslijk/chronisch ziek kind, die ook een dagje uit verdienen. 4. Wij staan altijd open voor suggesties, stuur me svp een pb. De opmerking mbt de route van en naar Nijmegen ergens op dit onderwerp heb ik al opgeschreven als tip. Wij gaan binnenkort met de RDW om de tafel zitten ter evaluatie van 2011 en voorbereiding 2012. Wij hebben ondanks het weer een goeie dag gehad en als de reacties lees, die ik in mijn inbox, sms, WhatsApp etc etc krijg de rest ook. Op naar 2012!!!!!!!!! 
|
19 sep 2011 16:21 |
|
 |
Geluk & Vrijheid
|
Overigens: http://www.rtvnh.nl/nieuws/64061/Veel+b ... ag+NaardenOei oei oei! Gelukkig rijdt er bij ons niemand te hard 
|
19 sep 2011 16:24 |
|
 |
Taxi Hans
|
Beste organisatie, heb net overleg gehad met een instructeur (bijzondere rijvaardigheden) die bekend is bij de RDW in Lelystad (hij traint daar wekelijks en kan een aardig potje breken daar) en hij wil samen met enkele andere instructeurs belangenloos jullie helpen om de baan activiteiten uit te breiden  wanneer er twee groepen (2 x 6 vrtgn.)op de kombaan rijden, staan anderen dus te wachten  deze tijd kan opgevangen worden door een slalom uit te zetten waar met gepaste snelheid doorheen gereden dient te worden, of daarnaast ook gebruik maken van de driftkom,wat te denken van een remactie met uitwijk mogelijkheid etc. etc. elke plotselinge beweging in een auto vind een kind Vet Cool  zo zijn er meer ideeen die het wachten en bekijken veraangenamen.  Mochten jullie hierin interesse hebben dan zijn bij mij de namen en telefoonnummers bekend. 
|
19 sep 2011 17:18 |
|
 |
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Uiteraard zijn we er voor de kinderen echter degene die bij mij inzaten vonden op snelheid beduidend leuker dan met 100 over de baan. Grootste bezwaar was idd het aantal rondjes en daarvan begrijp ik nu de (uitstekende!) reden. Zowel bij racen tegen kanker als maarten memorial werkt het indelen in snellere en langzame groepen goed. Ook zou je nog een indeling kunnen maken obv wel of geen racelicentie. Uiteraard rijd je in beide gevallen niet op de grens. Opmerkingen zijn slechts bedoeld als feedback, niet om de boel af te branden. Vind het nl een top initiatief. Indien mogelijk ben ik er volgend jaar met of zonder aanpassingen van het programme weer graag bij.
_________________________________________ Make the most of now!
|
19 sep 2011 17:25 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Kijk Hans dat zien wij graag. Niet alleen maar mopperen maar ook daadwerkelijk actie ondernemen en positief naar de zaak kijken om het volgend jaar weer beter te krijgen! super.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
19 sep 2011 17:27 |
|
 |
sandernl
Ex Boxster 987 S,
BMW Z4 Sdrive20i,
Ford Mustang Mach-e
|
De achterpassagier, met één vinger in zijn neus door de kom... 
|
19 sep 2011 20:29 |
|
 |
sandernl
Ex Boxster 987 S,
BMW Z4 Sdrive20i,
Ford Mustang Mach-e
|
Deze misschien...sorry, heb geen foto's kunnen ontdekken van je 964 met opgegeven nummerbord of andere grijze 964 met onzichtbaar nummerbord. 
|
19 sep 2011 20:41 |
|
|