tis toch een Forum... , zo erg zal het toch niet geweest zijn? lekker een weekje naar de zon met de Porsche, het moet toch niet zo een probleem zijn om het leuk te hebben met elkaar?
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
Re: Bella Italie rit 2011
ewout ,daar is van mijn kant geen sprake meer van ,uitpraten had wel wat eerder gekund. Dan had ik niet eerder hoeven te vertrekken notabene als organisator met een vol. overstuur kereltje.Maar voordat iedereen straks zijn mening gaat geven en ik ook dingen ga zeggen die niet netjes zouden zijn zeg ik er niets meer over.conclusie ,wil niet meer geconfronteerd worden met sigrid,heeft voor mij afgedaan .that's it. van mij mag er een slotje op.
09 mei 2011 16:53
Henk
PF # 136
Re: Bella Italie rit 2011
Op verzoek van topicstarter gaat er een slotje op. Wanneer er behoefte bestaat om elkaar hier verder over te spreken, dan weten jullie elkaar ongetwijfeld per mail of pb te vinden.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum