Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
wat een goed weer hebben die geluksvogels!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 dec 2007 12:17 |
|
|
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
|
Damn, ik heb het een beetje laat gemaakt gisteren, balen!
Lees de ervaringen straks wel
|
16 dec 2007 12:44 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
+1 té laat uit bed...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
16 dec 2007 13:00 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
We hebben wel het ULTIEME Autobahn wetter gemist....... GVD.
Ben héél benieuwd naar de ervaringen (én pics...).
|
16 dec 2007 13:39 |
|
|
FS1
|
Zo, 't was prima...
Bij Deil aangesloten op treintje van Gert cs (mooie bak!).
Ontvangst door Hielkema aan de grens. Bedankt! Behoorlijk fris overigens daar op dat emplacement.
Om ca 10.00 uur gaan rijden om er halverwege achter te komen dat de tank-pas elders was.....
Keren dus. Met 250 er in en met 100 er uit....
Zag een onzer de vluchtstrook op gaan..Panne?
|
16 dec 2007 14:36 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Het was super, dus voor herhaling vatbaar. Ik heb mijn top van 295 weer aan mogen raken. (Op de teller)
Gert, de volgende keer gaan we om 9 uur de eerste ronde rijden, 40 km A57 en terug, en ook jouw top aantikken. Wil ik wel en rondje met je mee rijden.
Wel een Boxster waar wat materiaal vanaf rammelde maar uiteindelijk toch de 241 aantipte. De andere Boxter is aangehouden ivm bellen in de auto icm snelheid. Rob ik hoop dat het bedrag wel meevalt!!
@earo, we hebben nog op je staan wachten in de kou, rot voor je dat je niet mee kon. Volgende keer beter.
Foto's volgen vanavond.
Allemaal bedankt voor de opkomst!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
16 dec 2007 14:58 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
De andere Boxter is aangehouden ivm bellen in de auto icm snelheid
Kijk, daarom doe ik dus niet mee aan dit soort uitjes hé..Mij veeeeel te gevaarlijk met al die Politie die net zo goed ook op dit forum kan gaan zitten meelezen of lachend aan de kant staan met een cameraatje
_________________________________________ DENK HELDER
|
16 dec 2007 16:23 |
|
|
Division
Groningen
|
Dat snap ik dan weer niet. Je bent toch verantwoordelijk voor je eigen gedrag op de weg? Als iemand hard (ik weet niet hoe hard in dit geval) wil gaan rijden en gaan bellen, dan zie ik niet in waarom jij niet aan dit soort tripjes mee zou moeten doen...misschien zie ik de link niet.
_________________________________________ Foto's
|
16 dec 2007 16:49 |
|
|
T o m
928 S4
|
Nou nou, hard rijden in duitsland is toch gewoon toegestaan? Zeker gezien het tijdstip (vroeg op de zondagochtend) en de weersomstandigheden lijkt het me met weinig risico.
Het is dat ik al andere verplichtingen had maar een volgende keer ben ik van de partij want het lijkt me super.
|
16 dec 2007 16:53 |
|
|
Division
Groningen
|
_________________________________________ Foto's
|
16 dec 2007 16:54 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Peter (Hielkema) bedankt voor de organisatie (ook namens "Der Alte"). Moeten we zeker vaker doen.
Overigens niemand geflitst op de terugweg op de A15. Hoorde op de radio dat ze stonden te flitsen!
Ben benieuwd naar de foto's.
Iemand nog het wegrijden gezien van Jos na de koffie.....?
|
16 dec 2007 17:27 |
|
|
horn
PF #57
|
laten we elkaar niet voor de gek houden. politie rukt echt niet uit voor 8 auto's die samen een stukje gaan toeren in duitsland. als je te hard rijdt terwijl je zit te bellen heb je overal in Nederland een grote kans gepakt te worden.
Leuk dat het leuk was
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 dec 2007 17:46 |
|
|
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
topdag vandaag 241 op de klok, harder wilde hij echt niet gaan. Zelfs niet met een kilo minder balast
Als toetje nog een donut bij het wegrijden, heerlijk. Op de A15 niets gezien, wel gem iets harder gereden. Bedankt voor het organiseren: adrenaline van het blazen giert nog steeds door mijn lijf: hiervoor koop je een Porsche!!!
PS die andere boxster heb ik nog even aan de 06 gehad: reed iets te hard (+200km/u) waar je slechts 120 mag. Das jammer, en kostbaar. Net als mijn stukje bodemplaat. Gelukkig niets beschadigd.
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
16 dec 2007 18:20 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
@Jos... een Donut... dat had ik willen zien...
dat mag je 2e kerstdag nog een keer laten zien!
(IN MIJN AUTO... )
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
16 dec 2007 18:32 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Leuk ritje was dat vanmorgen, een setje fraaie Porsche bolides bijelkaar!
Deze keer 296 gereden, helaas niet over de 300 kunnen gaan vanwege het andere verkeer op de weg. Het voelde sensationeel aan.
mr Hielkema bedankt voor de organisatie en die Targa van je gaat ook als een speer!
Volgende keer toch nog iets verder en dan een lekkere 3-baans weg opzoeken (kreeg al een tip om eens van Nürburg richting München te rijden).
Om verschillende redenen was niet iedereen aanwezig bij de koffie achteraf (en 1 wannabe kapper was later), gelukkig dat er geen schade is.
rvdp ik hoop dat de oosterburen niet een al te stevige rekening gaan sturen.
Tot de volgende knaller maar weer!
_________________________________________ Racefun events
|
16 dec 2007 19:40 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
16 dec 2007 19:41 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Het was een gezellige dag.
We zijn gestart op de grens en helaas het truckers café aldaar was gesloten dus het was even blauwbekken. Sommigen gingen dan ook even in de auto zitten, later kwam de zon over de gebouwen en was het niet meer zo koud.
De eerste drie zijn gearriveerd:
En al snel kwamen de volgende:
Hier staan we op de parkeerplaats bij het keerpunt “Neuss”. Helaas zijn er een aantal eerder gekeerd dus die hebben we hier niet meer gezien. Met z’n vijven zijn we naar het eindpunt gereden.
Op de terugreis hebben we echt topsnelheden gehaald. Heerlijk was dat, wat een beleving.
Toen op het eindpunt verzamelen. Ook JosBoxter kwam uiteindelijk hier aan. Gelukkig geen schade aan je auto.
Daarna naar binnen een bakkie koffie halen en debrieven. Verhaln genoeg natuurlijk maar iedereen heeft een perfecte dag gehad. Voor herhaling vatbaar.
Dus meteen met z’n allen even op de kaart kijken wat de volgende route wordt
Conclusie is: dit gaat zeker een vervolg krijgen en iedereen is welkom!
|
16 dec 2007 21:34 |
|
|
Gert
|
Heeej Marcel, wat doe je nou... ga je hier in "ons topic" ook al reklame maken?
Nu zijn het al een paar rondjes op het circuit... toch niet te veel hoop ik he?
|
16 dec 2007 22:08 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Jammer dat ik er niet bij was...
Hoewel
volgende keer in de lente
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
16 dec 2007 22:10 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Spring-meeting! Ik ben vóór!
|
16 dec 2007 22:19 |
|
|
drknauf
|
waren er nog turboos bij met voordeel van de vrieskou?
volgensde keer gaat ik ook graag mee, khad al afgesproken met schaatsen , was ook heel leuk btw
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 dec 2007 22:31 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Knaufiiiieeeee van harte welkom!!! Er waren er al een paar die zich afvroegen waar je bleef??
Die heb ik toch echt moeten overtuigen dat je andere verplichtingen had
Heb ikzelf de foto's maar gemaakt
|
16 dec 2007 22:37 |
|
|
Johan W.
(droomt van) 911Rotterdam
|
Hallo allemaal
ik was samen met mijn vader onderweg naar de Nurburgring, toen wij bij de grensovergang ineens blij verrast werden door een stoet mooie bolides......
(Wij waren met de donkergrijze 996 cabrio.)
Na een kort praatje besloten we om even een stukje mee op te rijden maar helaas viel de groep al snel uit elkaar ? (of zijn er mensen omgekeerd las ik hierboven ?)
tot onze schrik zagen we vlak na vertrek gelijk al een van de auto's rechts half in de berm staan, hopelijk niet al te veel schade opgelopen ?
wij hebben toen nog een minuut of 15 / 20 flink doorgereden en zijn volgens mij alleen de grijze GT3 tegengekomen, welke we nog even een seintje probeerden te geven dat er iemand schade had opgelopen.
Na een minuut of 20 zagen wij ook de (volgens mij) 993 achter ons afslaan en vervolgenden wij alleen onze weg.....
hebben helaas niet op de Ring kunnen rijden (of kijken) want toen we aankwamen werd er net besloten de baan wegens gladheid de hele dag te sluiten
wel nog wat mooie bolides daar gezien !
let vooral even op de nummerplaat van de GT3
Hier nog even een laatste foto van onze topsnelheid.... (ook op de terugweg)
|
16 dec 2007 22:40 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Peter en Johan, bedankt voor de foto's. Heb een tijdje achter de 996 cabrio gehangen (die 993 was ik dus). En ben er inderdaad bij afslag 19 af gegaan (was ook de afspraak )
Tevens welkom op het forum
|
16 dec 2007 22:50 |
|
|
Gert
|
@Johan: leuke foto's
Probleem bij de boxster was een gedeelte van de bodemplaat die losgekomen was, verders geen schade opgelopen.
Jammer voor jullie dat de Nordschleife gesloten werd.
Laat hier even weten (als je dat wilt) wanneer jullie weer gaan, mogelijk dat er wat andere die kant op mee willen.
|
16 dec 2007 22:56 |
|
|