zie dat niet te snel de tunnel in gaan een mooi effect geeft
op 3.10 sta ik met me zoon te filmen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
11 jun 2009 19:11
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Tunnel Challenge Zuid Holland ....
Op 3:02 komt er heel handig 'n kenteken in beeld
11 jun 2009 19:16
Rodger that!
Veghel
Dat was toch dat ding wat de hele tijd in de weg reed
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
11 jun 2009 19:19
strak
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Follow the leader
11 jun 2009 19:22
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Helaas moet ik afhaken.... Baal er wel van want het blijft toch een spektakel....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
11 jun 2009 19:27
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
Ik twijfel nog steeds. Met de Turbo-nilfisk, of het lekkere geluid van de cabrio (heb je eigenlijk niet eens een tunnel nodig).
effe wachten tot het donkerder is, kunnen ze niet meer laseren
@ Alfa male - heb de route nog niet bekeken, maar ik moet van het eindpunt weer terug richting utrecht. Als we dan in de buurt van het beginpunt komen is het probleem weer opgelost
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
11 jun 2009 20:30
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Maarten schreef:
Helaas moet ik afhaken.... Baal er wel van want het blijft toch een spektakel....
Jammer Maarten,volgende keer er weer bij.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
11 jun 2009 21:01
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Ik heb me niet aangemeldt maar lijkt me erg leuk als ik even tijd heb kom ik langs . Kan iemand me vertellen hoelaat jullie waar zijn ??in PB??
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
11 jun 2009 21:26
horn
PF #57
Groep 1 of groep 2?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
11 jun 2009 21:54
Hermen 2
3.2 carrera
Capelle aan den IJssel
typisch gevalletje pech.. blijkt mijn koppeling na 8 maanden stil staan niet meer te ontkoppelen! Iemand suggesties???
Kan ik misschien op de valrreep toch nog mee.
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
11 jun 2009 22:24
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Is blijven rijden een idee?
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
11 jun 2009 22:26
alfa male
993 Carrera
Ex 968
Dordrecht
Horn, net met Esgigt afgesproken dat ik vanaf zijn huis bij hem instap. Bedankt voor het aanbod!
11 jun 2009 22:32
horn
PF #57
dan niet.
tot morgen!
11 jun 2009 22:38
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Hermen 2 schreef:
typisch gevalletje pech.. blijkt mijn koppeling na 8 maanden stil staan niet meer te ontkoppelen! Iemand suggesties???
Hij blijft plakken?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
11 jun 2009 22:42
Nine-eleven
981 Boxster GTS
Hermen 2 schreef:
Kabel gebroken ????
O nee, tis een drietwee, die heeft een hydraulische koppeling met een G50 bak (eerste modeljaren niet), dan lucht in het systeem Hoofd- of hulpkoppelingcilinder lek.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
11 jun 2009 22:57
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Doen de wagens op de reservelijst eigenlijk ook mee, of zijn het er 50?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
11 jun 2009 23:26
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Hermen 2 schreef:
Ja, ook wel eens meegemaakt, met onderstaande oplossing. Daarna nooit meer last gehad, dus niet direct 'alles' vernieuwen. Er van uitgaande dat het pedaal normaal aanvoelt, dus de gewone tegendruk geeft, de volgende procedure.
Zoek een plek waar je wat ruimte hebt voor je. Start de P. in de 1e versnelling, deze zal dan weg 'hopsen'. (Kan geen kwaad, deze actie.; eventueel eerst even kort wat warmdraaien.) Ontkoppel dan: komt 'ie nu vrij? Rem kort/fel: nu vrij? Anders contact uit, auto stopt.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
12 jun 2009 7:33
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Rad911 schreef:
Doen de wagens op de reservelijst eigenlijk ook mee, of zijn het er 50?
Die doen zeker WEL mee
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
12 jun 2009 7:36
strak
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Vanmorgen al even proef gereden in de benelux en botlek-tunnel
12 jun 2009 7:58
Wimpie77
Afgelopen dinsdag na werk nog even 6x de schipholtunnel gepakt! Heerlijk!
Er stond marechaussee in een auto aan 1x kant van de tunnel niks te doen en die zagen mij elke keer langs komen. Ik keurig en enthousiast elke keer zwaaien naar ze! Ze begrepen er niks van... Laatste keer tunnel zag ik dat er nog 2 marechaussee auto's bij waren gekomen.
Veel plezier allemaal in rotjeknor...
_________________________________________ * * *
12 jun 2009 9:42
Rodger that!
Veghel
Dat doet me denken aan Haarlem, waar ik toen woonden .Drankcontrolle bij de koepel, Na vier keer met de bedrijfswagen rondjes rijden ben ik maar verder gegaan (had toen nog nooit geblazen).
Tot vanavond
12 jun 2009 9:51
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Veel plezier iedereen. Zal bij mij vanavond wel iets saaier zijn
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum