Re: PFT 54 LeoH heeft hem gevonden, gefeliciteerd!
Ophaalverslagje.
Na eerst even te hebben afgewacht ( wilde eigenlijk helemaal niet aktief meedoen ) begon het toch te
kriebelen. Te meer daar Anna's papa al eerder enige morele dwang had uitgeoefend bij eerdere hunt(s) om
dat pijpje eens op te gaan halen.
Maar goed. 2 vragen gesteld. De eerste was een kwestie van jezelf in de gedachtengang van een lief klein meisje
te verplaatsen en zowaar dat werkte. ( ook hier weer

)

sommigen dachten m./i. veel te ver en te moeilijk...
na mijn 2e vraag : de foto van het reddinghuisje nr 3, was ik tot mijn grote schrik al op het eindpunt gekomen.

Martijn na het eten een ritje aangeboden, dus zo gezegd zo gedaan. Vlakbij het strand geparkeerd.

Het redding-huisje was snel gevonden, maar dommerwijze toch nog aan de verkeerde kant van de paal gaan graven.
Het tweede gat leverde de buit op. Omstanders vroegen of we een bom hadden gevonden
Nou nee....eh.... hoe leg je uit dat een Porsche-club de leden zo gek krijgt met een schepje.....

Jammer jammer.....deze tent was dicht, dus maar door naar huis, zoon Martijn aan het stuur zoals beloofd.
Dat was in 15 minuten gepiept. Dankzij hem ook de foto's snel kunnen plaatsen.

Hier is ie dan, in Amsterdam.
Waar de PFT heen gaat weet ik nog niet, zal eens brainstormen.... Robert en Anna, leuk gedaan.