Auteur |
Bericht |
Yer986S
Porsche Boxster S (986)Rotterdam
|
Re: Poets Cliniq bij Boyd zaterdag 15 Aug, 22 & 26 Sept + 3 Okt
Zo, net een uur gebadderd om alle Swissvax & Chemical Boys luchtjes te verwijderen Maar het was een zeer geslaagde dag! Wat glimt ze toch weer mooi Zoals hierboven al gezegd zijn we zeer goed verzorgd door Boyd zijn ouders. En door Boyd en zijn mede collegae poetsers ben ik heel wat wijzer geworden over de uiterlijke verzorging van mijn speeltje. Wat nog wel grappig om te vertellen is is dat er op enig moment een opleeftijdzijnde man aangewandeld kwam die de Porsche van Wim en van mij een moment serieus in ogenschouw nam... Waarna hij de volgende legendarische woorden zei: "Ze zien er grappig uit... Maar tja, dat interieur he van een Porsche. Ik mis er van alles... Bij een Opel is dat veel mooier en beter!" ...Wat moet je daar nu op antwoorden? Voel me redelijk gebroken na zo'n dag poetsen ...Iemand nog een adresje voor een afterpoetscliniquemassagehuis
_________________________________________ YIIIIIIIHHHHHHHHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
|
22 aug 2009 21:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ach,je hebt een ieder geval een paar leuke plaatjes van je P en niemand kan er nu zomaar op gaan zitten want je glijdt er zo van af(heb ik gemerkt)
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 aug 2009 22:18 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ook van mijn kant dank aan de coaches en de ouders van Boyd. Alles was uitstekend geregeld. Eigenlijk is alles al gezegd, maar ook ik vond het een topdag. Veel geleerd en een tastbaar resultaat daarvan mee kunnen nemen naar huis. Nooit geweten dat ook de binnenkant van de velgen zo mooi kunnen glimmen. Hiervoor heb ik van Steven nog een handige borstel kunnen kopen om dat thuis ook bij te kunnen houden. De opgedroogde druppels op het cabrioruitje zijn verdwenen, hopen dat ik het zo kan houden. Kleine details maken het toch af, zo was ik erg tevreden over de mooie zwarte grille op de spoiler die nu van grijs weer zwart geworden is. Het is ook altijd leuk om medeforummers wat beter te leren kennen. Bedankt, Harald en Jerry. Mooie foto's, Sigrid.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
23 aug 2009 9:27 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
verkeerde topic Begin toch wel benieuwd te worden naar de eventueele poets-resultaten bij BEPPIE
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
23 aug 2009 9:51 |
|
|
Boyd
nog geenNieuwegein, Utrecht
|
Thx voor alle positieve feedback Zelf ook ontzettend naar mijn zin gehad! Mijn dank gaat ook uit naar Steve en Evert welke mij geweldig helpen! De fotos van afgelopen zaterdag heb ik hier staan http://s46.photobucket.com/albums/f131/ ... eting%202/
|
24 aug 2009 22:28 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Mooie foto's Boyd, die van mij glimt toch nog aardig zonder al die noeste arbeid
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
24 aug 2009 22:39 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Mmh kan beter aan de foto's te zien Barolo kan ik het laatste plekje inpikken op 3 oktober Ik neem aan dat je met de 2e 26 september, zaterdag 3 oktober bedoelt?? EDIT: is dus de 26ste geworden
Laatst bijgewerkt door WillemB op 25 aug 2009 20:54, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 aug 2009 22:58 |
|
|
WdePundert
|
Re: Poets Cliniq bij Boyd zaterdag 26 Sept + 3 Okt <<VOL>>
Mooie foto's, Boyd. Jammer dat Sigrid er zo weinig bij staat.
|
25 aug 2009 10:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja Wim, dat ligt toch echt aan de fotograaf (beetje knippen en plakken en ik ben zo uit beeld) Inmiddels wordt onze P ook in de glim gezet bij Boyd over een paar weken, maar daar ben ik niet bij
|
25 aug 2009 10:35 |
|
|
WdePundert
|
Dat klopt, Sigrid. Op de originelen sta je er veel meer op.
|
25 aug 2009 11:28 |
|
|
wiredgenius
|
Meld zich hierbij aan voor de eerstvolgende clinic . Wanneer staat deze gepland
|
10 sep 2009 13:14 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Boyd werkt ook buiten de italiaansewijnclinics om, hoor. http://www.b-polished.nl/En niet te vergeten als full-service, wat ik meer waardeer dan het zelf-klinieken. Inclusief op locatie of met haal- en brengservice, kan ik uit eigen ervaring melden.
|
10 sep 2009 13:36 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Ik heb het resultaat bij Clemens gezien en ben zeker onder de indruk. Kan helaas geen van de dagen maar wil zeker een keer mee doen bij een volgende clinic. Keep up the good work!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
11 sep 2009 20:02 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
SHIT! Hoor ik net van TOTMBO dat zij net op de 26ste een afspraak voor het hele gezin heeft geplempt! Mijn deelname staat dus zwaar op losse schroeven! Ik hoop dat iemand mijn plaats kan innemen of kan ruilen met iemand van 3 oktober?
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
18 sep 2009 20:42 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Barolo heeft vast wel een lijstje met reserves
|
18 sep 2009 20:46 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Er is geen reserve. Wie wil er nog last minute meedoen?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
18 sep 2009 22:45 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Wiredgenius misschien
|
18 sep 2009 23:29 |
|
|
Boyd
|
Aangezien Barolo in the U S of A zit, willen de mensen die zich voor zaterdag hebben opgegeven zich even melden via PB, dan kan ik even alle benodigde informatie sturen
|
20 sep 2009 14:03 |
|
|
Boyd
|
Beste P rijders,
met pijn in mijn hart moet ik de twee sessies van 26e en 3 oktober afzeggen wegens prive omstandigheden. Ik heb inmiddels een locatie gevonden waarbij ik met een groep P's overdekt kan staan. Ik zal snel met een update komen voor wanneer. Ik hou jullie op de hoogte.
|
24 sep 2009 18:17 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
@Boyd, ik wilde je net al een PB tje sturen waar de info bleef toen ik je post zag. Succes/sterkte met wat er ook tussen gekomen is . Ik hoop alleen niet dat het een datum in oktober gaat worden want dan heb ik bijna iedere zaterdag al wat in de agenda staan.
|
24 sep 2009 20:01 |
|
|
Felbie
911 Turbo '87Renkum
|
Lees net dat het niet doorgaat, jammer, maar ik sluit me aan bij WillemB en hoor graag wanner het wel mogelijk is (PB?).
_________________________________________ Forza Porsche!
|
29 sep 2009 19:04 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Boyd, ik hoop dat het goedkomt met de privetoestanden.
Als er een nieuwe datum voor de 26ste is hoor ik het wel.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
29 sep 2009 19:24 |
|
|
P987GT2
Boxster S 2007
|
Ik zie net dat de 3e oktober niet doorgaat. Jammer maar succes met je privezaken. Laat maar weten wanneer het wel door kan gaan
|
29 sep 2009 21:25 |
|
|
Boyd
|
Hi guys, gaat op korte termijn niet lukken om wat te regelen voor een groep. Ook het weer speelt daarin mee, dus ik stel voor dat we dat naar het voorjaar schuiven. Ik heb wel een locatie in almere waar we met zn alle overdekt kunnen staan maar heb begrepen dat dat lastig is . Een eventuele individuele clinic 1 op 1 is wel mogelijk voor eventuele liefhebbers
|
19 okt 2009 10:34 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Is er al plannen voor een volgende Poets Cliniq? 1 op 1 vind ik ook prima.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
11 jul 2010 11:38 |
|
|