Auteur |
Bericht |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Re: Dé BB tourrit op zondag 22 maart... Steun Floor for life
Ik sta ook in de startblokken. Nog even via België de tank vullen en dan richting Buitenman
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
22 maart 2015 9:14 |
|
|
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
22 maart 2015 18:11 |
|
|
BIW 4S
Ex : Porsche 996 4S, 981 Cayman S Nu een : 991.2 4S
|
Sigrid en Jean-Pierre, bedankt voor de mooie rit. Ook wij zijn her en der van de route afgeweken
|
22 maart 2015 18:25 |
|
|
Kappi2907
|
Top rit, gezellig publiek en goede lunch!
Cu next time!
|
22 maart 2015 18:37 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dank allen. de foto's
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 maart 2015 19:21 |
|
|
987S
Beek en Donk
|
Bedankt voor de fantastische rit! Leuk om te zien hoe iedereen vol overtuiging ineens afslaat terwijl je toch echt rechtdoor moest Leuk om Ivo weer te zien en Bart (maar veel te laat, wellicht samen naar Boxtel?) maar ook weer nieuwe liefhebbers! Ik hoop dat Floor weer een eindje op weg is geholpen. Groeten, Rogier en Antoinet, witte Cayman S
|
22 maart 2015 19:27 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
De start bij De Buitenman te Lage Mierde: https://www.youtube.com/watch?v=TF-cHdq ... e=youtu.beTijdens de tocht kwam je van alles tegen, hier ruim 1000pk op de heenweg en 2pk retour; Bedankt allen voor de deelname en de gezelligheid!, heb echt genoten Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
22 maart 2015 20:01 |
|
|
Patrick D
718 Cayman GTS-4.0
993 Carrera (ex)
WRX-STi TD05-18G
|
Sigrid en JP bedankt Fantastische rit. Prima locaties en leuke gezelschap. Wat wil een mens nog meer Man, man wat gaat zo'n Turbo S ervandoor zeg.....
_________________________________________ Life is a carrera Am besten fährt man Porsche
|
22 maart 2015 21:06 |
|
|
targa 84
997 Turbo mk1 cabrio manual
schiefergrau cargraphic exhaustnoord brabant
|
bedankt sigrid &jp was een leuke dag en leuke mensen genoten dus
|
22 maart 2015 21:12 |
|
|
PorsWelten
ex PORSCHE 964 C4 1990 ex
ex PORSCHE 997 4S MK2
PORSCHE 993 2Soss
|
Pas op t laatst besloten om mee te doen, leuke rit en prima lucnch en niet te vergeten voor t goede doel, Thx Joris en Tim
|
22 maart 2015 21:18 |
|
|
PorsWelten
ex PORSCHE 964 C4 1990 ex
ex PORSCHE 997 4S MK2
PORSCHE 993 2Soss
|
Pas op t laatst besloten om mee te doen, leuke rit en prima lucnch en niet te vergeten voor t goede doel, Thx Joris en Tim
|
22 maart 2015 21:18 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Leuke dag gehad. Vele wegen gezien! Mooie start en lunch lokatie. Goed georganiseerd. Sigrid en Jean-Pierre bedankt!!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
22 maart 2015 22:22 |
|
|
aher
911 2.2e targa 1971noord brabant
|
Bedankt organisatie .Top dag.
_________________________________________ orgineel hellgelb
|
22 maart 2015 22:31 |
|
|
robvanvliet911
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91
ex Carrera 4 cabrio 2001
ex Cayenne Turbo 2006
ex 944 1987 ex 944 1982
ex Porsche 911 T 1973Noord-Holland
|
Sigrid en JP , Bedankt voor deze leuke dag! Op de terugweg lekker met het dak er af Ik hoop dat mede met deze dag het doel voor Floor bereikt wordt! Rob
_________________________________________ Als je het niet zelf kan , vraag het een ander.
|
22 maart 2015 22:42 |
|
|
BIW 4S
Ex : Porsche 996 4S, 981 Cayman S Nu een : 991.2 4S
|
Hier werkt de link niet naar de foto,s, bij jullie wel ?
|
22 maart 2015 22:51 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Hele leuke dag gehad, mooie auto's, leuke locaties en weer wat gezichten leren kennen achter de avatars. Zeer geslaagd Sigrid en Jean-Pierre!
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
22 maart 2015 23:22 |
|
|
HermanH
|
Sigrid en Jean-Pierre bedankt voor de organisatie van deze geweldig leuke Forum tourrit door het schone Brabantse land. En hopelijk hebben we met z'n allen iets kunnen bijdragen voor Floor en haar familie. Als westerling toch nog door een klein stukje bekend terrein gereden; heb nl 8 maanden aan de Eindhovensedijk mogen wonen [81-3] Kortom leuke dag gehad en ook weer leuke mensen gesproken. Start en lunch-lokatie niets op aan te merken. Lionhunter en aher leuk om de rit met z'n drieën uit te rijden Sarsrich goed om je weer eens te spreken; 2016 Classic Le Mans wordt t op zeker 3AE'99 mooie kleur Ivo 3.6 ook ff gas gegeven in de tunnel onder de Noort?
_________________________________________ My friends all drive Porsches
|
23 maart 2015 0:23 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Hier wel een tunnel waar Ivo gas gaf (...viel wel mee eigenlijk )
|
23 maart 2015 8:46 |
|
|
Monati
|
Bedankt Sigrid en JP. Top dag.
_________________________________________ 991GT3RS-964-9974S-993cabr-911T oilklappe
|
23 maart 2015 10:31 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Monati je moet mijn geheugen even opfrissen.... waar reed jij in gisteren en hebben we elkaar gesproken?
|
23 maart 2015 12:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nog een keer de link met de foto's, wellicht nu wel zichtbaar? de foto'sWe hebben met elkaar zeker bijgedragen aan de reis van Floor naar Amerika. Hieronder een verslag van hoe het momenteel met haar gaat, geschreven door de vader van Floor. Afgelopen week zagen we Floor gelukkig iedere dag wat opknappen, na die akelige N5 kuur. We hoorden haar steeds meer en harder "tetteren".
Donderdagochtend moesten we voor controle naar Utrecht,...het bloed afnemen middels een vingerprik ging deze keer wonderbaarlijk goed. Geen gehuil, geen geschreeuw,...bijna geen kik;....stoere Floor . De laatste tijd neemt Floor iedere keer haar gekregen Hello Kitty handtas mee naar Utrecht, met daarin haar eigen "prinsessenpleisters". Veel beter dan die saaie ziekenhuis pleisters natuurlijk.
Tussen de vingerprik en het gesprek met de arts door, zijn we ook bij een diëtiste langs geweest, om te overleggen over de sondevoeding en te kijken wat Floor zoal op een dag er zelf nog bij eet. Ze krijgt iig genoeg binnen Ze is ook wel wat kilootjes aangekomen sinds de start van de sondevoeding. We hebben afgesproken dat we de sondevoeding ipv 20 cc p/u continu lopend gaan wijzigen in 40 cc p/u alleen 's nachts. "Yessss": zei Floor toen ze dat hoorde. Dat betekent dat ze overdag veel meer bewegingsvrijheid heeft!
Na het bezoekje aan de diëtiste moesten we nog lang wachten op de lab uitslagen, maar gelukkig kwamen de Cliniclowns langs en ook de ipad bood de nodige afleiding.
Uiteindelijk het gesprek met de arts;...Floor zat zoals "gewoon" is in de week na de kuur erg laag in haar cellen. We hoorden dat het gehooronderzoek dat plaats had gevonden na de vierde kuur ook geen rare dingen had laten zien. Verder gaf de arts aan de we "op ramkoers" zitten; we gaan goed. De kanker verliest terrein!
Maandag 30 maart starten we met de zesde kuur, dat is weer een lange kuur (8 dgn chemo).
Dan zullen op 13, 14 en 15 april weer de evaluatieonderzoeken plaatsvinden
Dan staat op donderdag 23 april de operatie gepland, waarbij de chirurg gaat proberen zo veel mogelijke van de oorspronkelijke tumor te verwijderen en omliggende cellen weg te schrapen.
Als Floor van die operatie hersteld is zal de hoge dosiskuur en stamcelteruggave plaats vinden, dat is nog wel een enorme hobbel, waar we enorm tegen op zien :-s
Als dat allemaal goed gaat zullen er nog bestralingen plaatsvinden, en daarna..... Amerika!!! De arts gaat er vooralsnog van uit dat we daar gaan komen, omdat Floor tot nu toe er uit haalt, wat ze er uit moet halen!
Wat zou dat mooi zijn, want dat betekent dat haar overlevingslansen kunnen verdubbelen, van zo'n 20 á 25 % naar zo'n 40 á 50%
En ondertussen gebeuren er allemaal mooie dingen om dat Amerika verhaal financieel gezien ook mogelijk te maken. We zijn ontroerd door alle mooie acties die er plaatsvinden en op touw worden gezet. Via deze weg willen we iedereen hier enorm voor bedanken!!!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 maart 2015 12:16 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Zo'n bericht zet je ineens weer op 2 benen... Tjonge zelfs ná behandeling in USA is de overlevingskans maximaal 40/50%, dat is niet veel ook al is het het dubbele. Laten we er maar het beste van hopen, ben blij dat we hebben kunnen bijdragen!
|
23 maart 2015 12:26 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Zo net weer terug uit de Eiffel en fijn om te lezen dat de tocht een succes was. Sigrid mag ik vragen wat de opbrengst was? Erg dat zo'n kleintje dit allemaal moet ondergaan!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
24 maart 2015 1:16 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Aangrijpend verhaal nog steeds. Je weet dat de meeste kinderen het niet halen. Maar elke dag is er één. Hopelijk heeft Floor het geluk aan haar zijde. Ze vecht er in ieder geval hard voor.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
24 maart 2015 7:13 |
|
|
funny
|
Bedankt Sigrid en Jp voor de orgaisatie .
|
24 maart 2015 10:47 |
|
|