Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:53

Antwoord op onderwerp  [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 43  Volgende
Toerrit Porsche en Ferrari - 30 maart 2008! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Lekkerkerk
Bericht 
Mooie foto he :lol:

Van mij ;)

Als ik nog wat moois heb van uw Boxster stuur ik u ze nog wel :)

30 maart 2008 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
thanks homie 8)

Arie, twas vet he kerel, binnenkort eens afspreken om te rijden in de zon he :D

een dagje ring bv ? :lol:

30 maart 2008 22:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
SPEEDMAN schreef:
Yow Marco

yezz that waz me

ziehier de foto op autogespot 8)

Afbeelding

sinds het meerijden met PEF denk ik dat ik maar op zoek ga om mijn boxster om te ruilen voor een 996 turbo.

Ja; Is ook erg gaaf he.. die kick van een turbo..
Zijn alleen wel wat onvoorspelbaarder bij driften.. En zoals je had gemerkt.. Vond ik de stukjes driften wel erugg gaaf :)
Maar ik zal morgen even kijkken.. Heb volgens mij meerdere actie-foto's van Pef en jou :)

30 maart 2008 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Het was een Topdagje!!!

Zeker bedankt aan gans de organisatie! Zijn er geen fotos van niels op zijn podium :D leuk zijn gezicht...

Ook bedankt voor alle leuke fotos, filmpjes :D Merci Edwin voor dat FF PEF filmpje op te nemen :lol:

Ik hoop dat Marco en Josh het leuk vonden mee te rijden en alle enthousiastelingen achteraf :wink:

De slippers zijn goed gelukt en staan mooi op camera... :twisted:

Hop naar de 2e editie :idea:

ps Arie bedankt voor mee te mogen rijden maar ik hou het toch wel bij men turbo :mrgreen:

30 maart 2008 22:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Thibault,lijkt me super om dan weer eens te gaan rijden.Zon erbij,Steve erbij,misschien nog wel een paar anderen? Ik hoor het wel.Wel op de voorwaarde dat ik ook eens in je Boxster mee kan rijden.

30 maart 2008 22:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera 1989 997 Carrera S 2004
Amsterdam
Bericht 
Gespot op de parking.
Stukje humor om te lachen :D

Afbeelding

Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
de turbo kicked that 355's ass :? :shock: :D

Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Thibault,lijkt me super om dan weer eens te gaan rijden.Zon erbij,Steve erbij,misschien nog wel een paar anderen? Ik hoor het wel.Wel op de voorwaarde dat ik ook eens in je Boxster mee kan rijden.

ben jij mal, die plaats is al gereserveerd voor jou ! lekker cabrio rijden met de zon op de wangen en driften in de bochtjes :lol:

30 maart 2008 22:20
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
Hierbij alvast wat foto's, zet ze morgen in het album.

http://www.pijlgroms.nl/porsche/toertochten/porschemeetsferrari/index.html

Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
PEF,
Zijn mijn foto's ook een beetje gelukt?

Volgende keer wel voor een volle accu zorgen he :lol:
Ik had net even gekeken maar mijn zit nog op 3/4e van de acculading terwijl ik hem bijna de hele rit aan heb gehad :P

Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Steve,ik moet toegeven dat de Ferrari duidelijk het onderspit moet delven tegen de kracht van je Porsche Turbo.Wat is dat een machine man!Waanzinnig,wat een vermogen!

30 maart 2008 22:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Steve,ik moet toegeven dat de Ferrari duidelijk het onderspit moet delven tegen de kracht van je Porsche Turbo.Wat is dat een machine man!Waanzinnig,wat een vermogen!

:( ik wil er ook een

30 maart 2008 22:24
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Marco ik geef me dan ook niet op als fotograaf... :)

Arie komt zeker een vervolg op, het was reuzeleuk :D Komen nog een paar leuke ritten aan binnekort :arrow:

Binnekort een linkje naar men fotos (goed marco :wink: )

30 maart 2008 22:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Het was weer een dag om niet te vergeten. Veel lol gehad. Geen auto's zien schuiven tot ik vanavond de filmpies op dit topic bekeek. Gelukkig geen schade aan mens en auto. Zo zien we maar weer dat onze bolides niet het schoeisel hebben voor dit weer. Arie leuk om ff een bakkie bij je thuis te doen in de ochtend. Mooie lokatie en ben wel een beetje jaloers op je "garage", wat een ruimte man. Bedankt.

Ik ben zeker niet de eerste maar waarschijnlijk ook niet de laatste: Hulde aan de organisatie, Chapeau!! Ondanks de regen en de kou een zeer geslaagde dag! Bedankt en tot gauw bij een ander evenement. Er staat nog genoeg op stapel!!

30 maart 2008 22:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Was helemaal top vandaag, mijn eerste keer op een forum meeting.
Helemaal leuk.

Was super opkomst jammer van het weer , maar ja kunnen ze tegen.

Ps. ik heb zelf geen filmpjes, maar is het iets om deze in een aparte topic te plaatsen????

Twee x belgische maten Boxter en 996 turbo, tot de volgende meeting, de rest natuurlijk ook. grt.

Allen een fijne avond gewenst.

30 maart 2008 22:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Erg jammer dat ik er niet kon bij kon zijn.

Leuke foto's en filmpjes.

Wat betreft driftjes, gelukkig dat er geen blikschad en of gewonde zijn gevallen.Of je het moet doen of niet daar ben ik neutraal over.

Wellicht wel iets(opbouwends) waar je wat aan zou kunnen hebben: driftcursus of wagenbeheersingscursus, trek je hem de volgende keer de hele rotonde rond(als niemand dat al deed 8) )

Baal ervan dat ik er niet was,
@mike(dr.knauf) de veraasing(schat hem niet te groot in :wink: ) komt binnenkort

30 maart 2008 22:38
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
in plaats van foto's hier plaatsen, upload ze ajb in het daarvoor bestemde album.
Zorgt ervoor dat eea hier een beetje normaal geladen wordt.

Dank alvast :salut:

Mensen, ik heb weer erg veel prachtige foto's verwijderd uit dit topic... :( , plaats ze aub nogmaals, maar dan in het speciaal hiervoor aangemaakte album.

Anders laden de pagina's veels te langzaam.

Een foto bij een post is alleen maar leuk, maar er worden rijen foto's in een post gevoegd.

Bedankt.

ps ; ondanks 't slechte weer zeker een geslaagde meeting, top :wink:

We hadden iig een prachtig uitzicht tijdens de rit... :wink:
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Jurgen op 30 maart 2008 22:52, in totaal 1 keer bewerkt.

30 maart 2008 22:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Droombolide is een Porsche 993 :-)
Wierden
Bericht 
SPEEDMAN schreef:
Yow Marco

yezz that waz me

ziehier de foto op autogespot 8)

sinds het meerijden met PEF denk ik dat ik maar op zoek ga om mijn boxster om te ruilen voor een 996 turbo.

Dat is een grote stap! :D

Erg leuk om te lezen hoe er over elkaar auto's wordt gepraat : )

30 maart 2008 22:57
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Bericht 
Hebben ze mijn hele bericht geveegd. :evil:
Kwam pas laat aan maar er viel nog genoeg na te genieten. Arie en Steve bleven met bijrijders op en neer rijden.
Ik heb een filmpje op 123video gezet, zodat Steve zijn eigen geluid kan horen....
http://www.123video.nl/video.asp?View=U ... u=1&Skip=1

30 maart 2008 23:01
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Ik ga idd niet iedere foto afzonderlijk verwijderen, zo erg verveel ik me nog steeds niet... :evil: ; we hebben het nu al verschillende keren netjes gevraagd of jullie de grote partijen foto's in het desbetreffende album en niet ín het topic willen plaatsen!

Beetje hardleers geloof ik...

30 maart 2008 23:10
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Allereerst een dankwoord aan de organisatie. Top geregeld :!:
(Volgende keer alleen ook even contact met de weergoden leggen :mrgreen: )

Ondanks alle moois vanuit de Italiaanse stallen ben ik nog niet van mijn geloof afgevallen. :lol:
Ik heb alleen wel de top 2 van mijn lijstje 'als ik ooit groot en rijk ben' moeten aanpassen na vandaag. Stond daar altijd de Pagani Zonda op eenzame hoogte, de Invicta heb ik er na vandaag aan toegevoegd. :wink: Prachtig stukje auto techniek en wat een ingetogen brute auto is dat.

Het ritje terug naar Friesland via een omweg van 130 km over het Duitse asfalt was een mooie afsluiting van het geheel :wink:

30 maart 2008 23:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
maar een enkele foto posten mag toch.. of niet? wat is het max per post btw? op autoforum.be is het 3.

30 maart 2008 23:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
maurice schreef:
Ik heb alleen wel de top 2 van mijn lijstje 'als ik ooit groot en rijk ben' moeten aanpassen na vandaag. Stond daar altijd de Pagani Zonda op eenzame hoogte, de Invicta heb ik er na vandaag aan toegevoegd. :wink: Prachtig stukje auto techniek en wat een ingetogen brute auto is dat.

Grappig zoals smaken verschillen. Wat een lelijke draak van een auto vond ik die Invicta zeg. :roll: beetje verzonnen door deze kerels...

Afbeelding

Maar ieder z'n meuk. Ben er best van overtuigd dat het een bijzondere auto is. Maurice, op mijn lijstje stond op 1 een Vanquish en op 2 een DB9. Na vandaag is daar geen verandering in gekomen. Wat rijdt zo'n DB9 onwijs goed zeg... 8)

30 maart 2008 23:19
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
SPEEDMAN schreef:
maar een enkele foto posten mag toch.. of niet? wat is het max per post btw? op autoforum.be is het 3.

Als de foto's een verhaal onderschrijven is er niks aan de hand. Maar van je topic een foto album maken door 20 foto's onder elkaar te zetten - vegerdeveeg. Als je 3 foto's in een post plaatst (zonder tekst) en dat 5 keer onder elkaar - vegerdeveeg. :salut:

30 maart 2008 23:20
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
De DB9 heeft altijd al als tweede keus op mijn lijstje gestaan. Behalve een van de mooiste auto's om te zien (naar mijn mening) ook qua prestaties een geweldige auto.

30 maart 2008 23:25
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 43  Volgende