Enneuh , meneer Amandus , gaat u nou wel of niet aanwezig zijn , is me nog even niet helemaal duidelijk
Weet ik nog niet , ben in Milaan vanaf 13 april, weet niet of ik zaterdag of zondag naar mn roots terug ga , als zaterdag rijden we door naar het achterland voor het feessie der feessies
Ik heb dit draadje een poosje niet gevolgd Krijgen we nog bericht van hoe en wat, kosten en dergelijke, hoe betalen. Wellicht heb je dat al gemeld ergens, maar ik heb het dan gemist.
We kijken ernaar uit !!
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
15 maart 2010 19:57
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Re: PF Disco Night 2010 - 17 April -
kunnen we al aftellen?
_________________________________________ rouge et noir
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Zo wij zijn nu in de woonkamer alvast aan het testswingen in onze nieuwe Disco outfit
Nog ff mensen....
_________________________________________ Nie janken.
26 maart 2010 21:41
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Ik ken nog wel een goedkope poolse disco dj voor de Disconight
_________________________________________ Nie janken.
26 maart 2010 22:48
amandus
Timeless
Vriend Do, ik ga de plannen omgooien , mag dit niet missen , kom linea rectum vanuit Munchen Uw kant op .....moet wel een hotelleke daar in de buurt hebben ....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum