Auteur |
Bericht |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Waar rijden we vandaag op een mooie zonnige zondag
Net terug van een weekend Zuid Limburg. Afgelopen zaterdag vanuit Zuid Limburg naar de Nordschleife gereden en langs de baan gekeken (mochten er niet op!) De rit over met name de B258, zowel heen als terug was erg gaaf. De wegen daar zijn toch veel ruimer dan hier, zonder veel drempels, verkeerslichten, rotondes e.d. Super genieten; hele weekend bij elkaar was 900km! Lekker hoor! Vandaag weer gewassen en de garage in!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
06 mei 2013 21:22 |
|
|
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015Drechtsteden
|
's-Avonds met een laag staand zonnetje kris-kras door de Alblasserwaard gereden. Kom nog steeds prachtige weggetjes tegen die ik nog niet kende. Wat kan een nederlandse polder mooi zijn. Erg cliche: koeien, molens, water boeren-hoeves en geen sterveling op de weg. Geen terrein om veel gas te geven (doen we dan wel een andere keer), maar wel om erg te genieten.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
|
06 mei 2013 23:20 |
|
|
erikdrees57
Sr. Technisch Applicatiebeheerder ITLelystad
|
Zometeen even kijken bij de Ronax Porsche Slalom op het Mitland circuit in Lelystad met mijn dochter. Het is prachtig weer, dus kan ik vast mooie foto' s maken. Daarna nog even door de bossen rond Ermelo, Putten, Elspeet, Vaassen enz. want ik heb nét en nieuwe set Michelin Pilot Sport 2 's dus dan is het eerste laagje er mooi af.
_________________________________________ Groeten,
Erik Drees
|
02 jun 2013 9:21 |
|
|
RJS
OndernemerSchoonhoven
|
Kom nog iemand tegen in de omgeving van Schoonhoven vandaag?
_________________________________________ Niemand heeft hem nodig maar iedereen wil hem hebben........911 Nu: 997SC2 cabrio Toen: Audi TT
|
02 jun 2013 9:23 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik ben er zojuist langs gereden maar inmiddels weer thuis. Prachtig cabrioweer en lekker rustig op de weg
|
02 jun 2013 10:24 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
straks op de fiets naar verjaardag schoonmoeder... gelukkig gisteren nog even kunnen rijden.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
02 jun 2013 11:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zuipfestijn ... of is TOTMBO2 een bomenknuffelaar
|
02 jun 2013 11:29 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Ik zal naar je uitkijken, misschien komen we elkaar wel tegen en anders hoor ik je wel voorbij komen. Koffie is er altijd.
_________________________________________ Picasa album
|
02 jun 2013 12:08 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Da's toch de enige manier om zo'n bezoekje een beetje fatsoenlijk door te komen
|
02 jun 2013 12:58 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
@ Olaf: fiets omdat t vlakbij is en ik eerst nog in t centrum moest zijn. @ Ewout: helemaal mee eens, maar ze drinken niet. Niet uit principe, maar omdat ze t niet lekker vinden zijn niet zulke party animals... Tegen de tijd dat ik thuis ben, ben ik dus wel aan een borrel toe
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
02 jun 2013 14:35 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Binnendoor naar Olst, met de pont overgestoken en vliegtuigen, zwevers etc bij Teuge gekeken....retour en bijna de 911 aan barrels gereden omdat een bejaarde met het van links invoegen (A1naar A35) invoegen ipv 1 rijbaan gelijk 2 rijbanen pakte....heb ik ff de vluchtstrook gepakt...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
02 jun 2013 18:20 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Foto's maken nog gelukt Ik reed daar mee, maar was de camera vergeten
|
02 jun 2013 19:04 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Wat deed de douane op het Midland circuit
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
02 jun 2013 19:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Die moesten op het vliegveld zijn en kwamen gewoon even kijken uit interesse.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 jun 2013 20:03 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Alle kentekens van de Porsches op de baan werden ingevoerd,tenminste gedurende het half uurtje dat wij er waren. Wel erg veel interesse.i
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
02 jun 2013 21:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Willem heeft ze even aangesproken, dus die kwam met het bovenstaande verhaal thuis.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 jun 2013 21:20 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik heb de heren even kort gesproken, maar heb niks gezien van kentekens invoeren. Mij vertelden ze dat ze een klus op het vliegveld hadden en wat tijd over hadden. Blijkbaar ijverige dienders Blijkbaar hebben ze niks kunnen vinden want ze waren op een gegeven moment ook weer net zo verdwenen als ze aangekomen waren
|
02 jun 2013 21:23 |
|
|
Johndc
996mk2 cabrio en 944 Cup racerApeldoorn Oost
|
Ik heb je gezienm . Ik was er ook met onze zoon in een P. Ik kwam net aan en was aan het parkeren (achter struiken) toen ik je net zag wegrijden
_________________________________________ 996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas
|
02 jun 2013 21:52 |
|
|
de911gek
|
Vandaag rondje Veluwe gemaakt met -en op uitnodiging van- Marco'oh oh met vrienden Jacco en Taco. Topdag gehad..superweer en prachtige natuur (bossen, heiden en stuk langs de Ijssel gereden en natuurlijk ook een terrasje gepikt). Voor herhaling vatbaar!
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
|
02 jun 2013 21:53 |
|
|
William k
|
ik/wij in Buuren geweest. pracht vestiging-stadje terras gepakt bij waanzinnig goeie ijszaak. rij tot buiten de zaak. geen mede P gespot.
|
02 jun 2013 22:36 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
Vandaag naar de Coppa Classic in Oostmalle België geweest( http://coppa-classic.eu/) Een prachtig event met veel mooie classics, en natuurlijk ook mooie Porsches, 3 stuks 73 RS, meerder oude coupe,s en targa,s en we hebben de 911 Speedster van Patrick Verschueren van 911MOTORS die deze week in RSPM stond live gezien, gave bak hoor. Al met al een prachtig event, een aanrader voor volgend jaar.
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
|
09 jun 2013 18:16 |
|
|
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
10 jun 2013 9:35 |
|
|
dodootje
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo.
TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio.
Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
|
10 Juni even naar Zandvoort geweest en gekeken bij de mannekes uit Engeland. Er werd gereden met Boxsters, Caterhams en Volkswagen Golf 3. Was wel even leuk om die enthousiastelingen bezig te zien. Was allemaal lekker laagdrempelig.
Léon.
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
|
12 jun 2013 21:43 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Rondje Osnabrück...Bad Iburg/Lienen, Tecklenburg eo. Super weer en niet al te warm in de auto. Gewoon lekker aan het cruisen over de wegen..... En een klein stukje autobahn, ff pauzeren en dan rustig uit laten rollen richting huis..... http://m.youtube.com/watch?v=YWdJNOxIk6o
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
16 jun 2013 17:23 |
|
|
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
16 jun 2013 20:22 |
|
|