Auteur |
Bericht |
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Why always me?
Beste allen,
gisteren avond, tijdens de NPC nachtrit, opnieuw door duitse politie gepakt!!
Wat erg grappig is, dat van de bijna honderd deelnemers, hebben ze alleen maar mijn auto gestopt!
Zoals Horn zei, en ik geloof dat waar is, in iedere politie kantoor hangt een reusachtige foto van mij, met onder " WANTED, dead or alive" ......
Dus, na lekker eten en drinken bij de golfbaan in Afferden, wij vertrekken in de nacht. Aanvankelijk super helder weer, vrolijke mensen, een ingewikkeld traject, met soms onduidelijke afstanden, maar wel leuk.
Ik had een collega van mij uitgenodigd, als navigator, Johannes. Bijna gepensioneerd, maar zeer actief man, in zijn garage staan 3 TVR's en een Wisman, dus geen watje. En hij doet vaak rallies, zo komt voorzien met alles wat nodig is voor een nachtrit: zaklamp, voorhoofd lamp, 2 meters voor tijd en afstand, logboek en pen.....
Na enkele kilometers van snellen bochten onverwacht zegt hij dat hij is misselijk geworden, dat wij moeten stoppen, dat kan de afstanden niet meer meten enz....
Eventueel worden wij totaal los in een vreemd omgeving, niemad rond, het weer wordt stormachtig, regen, hagel, windstoten en bliksems alom.
Wij rijden met misschien 10km/u over strakke wegen, toen zie ik een rode STOP signaal achter me: Duitse Politie !!
Een jonge vrouw agente, met rode haar (heel sexy...) komt naast me en vraagt rijbewijs en autologboek. Ik raak meteen in paniek (wegens mijn recente geschiedenis) en vraag wat aan de hand is.
Het blijkt dat iemand, vanuit een klein dorpje in de buurt van Weeze, heeft de politie gebeeld, om te klagen over een groep snel rijdende porsche met NL kenteken...
De hele situatie wordt snel irreeel : ze kijkt naar mijn navigator, met lamp op zijn hoofd en logboek in de hand, nog steeds misselijk, en begint te lachen. Ondertussen een treintje van ongeweer 15 porsche komen tot stilstand achter de politie auto. Niemand durft te passeren.
Het wordt spannend, wij wachten meer dan twintig minuten, in de regen, tot eindelijk de vrouw komt terug met mijn documenten, zegt: alles in orde, you can go, have fun !
Alles goed wat goed eindt, maar waroom altijd me ????
Gelukkig was de rest van onze rit prima, en zeker iemand anders zal een verslaggeving componeren.........
_________________________________________ crazy italian........
|
12 nov 2006 14:08 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
wat een verhaal weer Jij maakt nog eens wat mee.
Gelukkig goed afgelopen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
12 nov 2006 14:19 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Pecora nera ?
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
|
|
tistijdvooreen996
|
Door het oog van de naald? Klinkt spannend zo'n rit. Moest ik ook maar eens doen
|
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
ik kan het aanraden, een maand geleden een nachtrit van de 356 club gereden in de omgeving van Hulshorst, helemaal super, niet persé leuker dan overdag maar het heeft een heel eigen sfeer. wel zorgen voor goede verlichting in de wagen.
en wat het ziek worden van de navigator betreft...... ook ik navigeerde (mijn vrouw zat achter het stuur) en ik had ook last van opkomende misselijkheid, en ook ik ben wel wat gewend in een auto.
p.s. we eindigden als 3e, als we met een 356 waren geweest zelfs 1e, nu liepen we 10 punten mis vanwege ander model porsche......
|
12 nov 2006 14:38 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
nee, gewoon zondebok !
hier is mijn poster, door Duitse Politie vrij gemaakt:
|
12 nov 2006 15:02 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
12 nov 2006 15:11 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
|
12 nov 2006 15:13 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Jesus............!
ik moet mijn baard laten groeien
|
12 nov 2006 15:19 |
|
|
horn
PF #57
|
dan verandert alleen de foto...
ik denk gewoon dat dit bewijst dat Interpol een slagvaardige organisatie is... nog thuisgekomen zonder politie interventie?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 nov 2006 15:22 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
|
12 nov 2006 15:24 |
|
|
horn
PF #57
|
dus vandaag de zijruitjes van binnen poetsen? Of had hij het raampje op tijd open en moet je de rechterachterkant schrobben en van brokken ontdoen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 nov 2006 15:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Minder opvallend in deze tijde van het jaar
|
12 nov 2006 15:26 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
|
12 nov 2006 15:29 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
zo dan ?
|
12 nov 2006 15:31 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
12 nov 2006 17:10 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Jongens,
De oplossing: mijn navigator was een marine-man, nou, die worden dus echt niet misselijk als ze even de horizon missen.
En verder, complimenten voor de fantastische organisatie!
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
12 nov 2006 17:23 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: Why always me?
|
12 nov 2006 17:28 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... zorgen dat je als navigator bij de juiste chauffeur in stapt ....
|
12 nov 2006 17:45 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Laat ik dit zeggen, mijn navigator had weinig te klagen.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
12 nov 2006 17:47 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Mijn zeer secure navigator gaf nog wat toegevoegde waarde door regelmatig te zeggen: "let op de afstand, zonde van de steenslag" , wanneer ik in mijn enthousiasme mijn voorganger wat te dicht naderde...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
12 nov 2006 17:58 |
|
|
John
Cayenne
|
Zo te lezen heb ik wat gemist gisteravond....................daar dus.
Leuk verhaal van Giorgio, en idd zoals Jurgen het schreef...kan het helemaal voor me zien.
Giorgio in paniek bij die roodharige Poliziste......bella, mama mia watte grote .........
Enne met die grote ogen en dat sigaartje in zijne mondhoek.....ieke alletijde roestieg rijjen fraulein....jaja.
John
nb was er niet zat in Parijs en heb me vanmorgen keurig aan de snelheid gehouden.............. was wel lekker vlot thuis.
Geen Gendarmerie in Frankrijk (A1) gezien, geen Flikken in Belgie (E13) gezien.........wel weer die sneaky Koos Spee net ff voorbij Breda op de A16....ben wel blij met mijn radiotext van Q-music, anders had dat mispunt mijn weekend verknald
|
12 nov 2006 18:18 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Hoi John, welkom terug, je hebt idd wat bijzonders gemist!
maar, over die grote t..en mag niks zeggen, het was veel te donker !
maar ze liep in een bekende manier.....
|
12 nov 2006 18:40 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
de "Silly walks" van John Cleese...
|
12 nov 2006 19:23 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
precies Jurgen.........wat een prachtige serie!
wel wat over ..............germans.......
|
12 nov 2006 19:32 |
|
|