Porscheforum Zandvoort Circuit Experience
Voortzetting van
DIT topic.
Geachte mede-forummers: De data zijn bekend
Ja, je leest het goed, meervoud.
Ivm de overweldigende belangstelling voor dit evenement zijn er nu 2 data, te weten:
1e - 24 mei 2007
2e - 22 maart 2007
Er is geen plek meer op 22 maart. VOL.
Er is geen plek meer op 24 mei. VOL.
Reservelijst voor mei:
1. Master Ken
2. clemens
3. Loek993
4. racebeus
5.
In overleg met
Dillon Koster zijn de twee favoriete data uit de Poll vastgelegd voor de
Porscheforum Zandvoort Circuit Experience. Het circuitpark Zandvoort wordt exclusief aan ons verhuurd, het is een Porsche only/Porscheforum only evenement.
HET PROGRAMMA:
Op bovengenoemde data om 16:00 worden de deelnemers verwacht op Circuit Park Zandvoort. Route:
http://www.circuit-zandvoort.nl/info/plattegrond/
In de VIP lounge van
Dillon Koster (laatste box boven paddock, schuin boven Mickey’s bar) worden we opgewacht met een hapje en een drankje (inclusief). Op het moment dat iedereen is gearriveerd, zal Dillon een uitleg geven over de rest van het programma.
Vervolgens staat van 17u tot 19u het circuit tot onze beschikking en zullen we onder begeleiding van Dillon en andere instructeurs de baan op gaan.
KOSTEN:
De kosten voor deelname zijn € 175,- per auto. Deelname van een 2e chauffeur is kostenloos. Er is geen helmplicht, maar mag natuurlijk wel.
Aangezien het grootste gedeelte van de kosten bestaat uit vaste kosten (circuithuur) is het noodzakelijk dat we met een groep komen van ongeveer 21-25 Porsches om de kosten acceptabel te houden.
Wat krijg je voor die € 175,-:
-Hapje en drankje in de VIP lounge bij aankomst
-Uitleg/circuit instruktie, ideale lijnen *1
-2 uur circuit toegang
-4 of 5 instrukteurs tijdens het circuit rijden
-Gratis deelname 2e chauffeur
-mogelijkheid aanvullende verzekering
AANVULLENDE VERZEKERING:
Het Circuit Park Zandvoort heeft hiervoor mogelijkheid. De premie is € 22,69 per auto per dag. Er geldt een eigen risico van € 125,- per gebeurtenis. Let wel; deze verzekering is een secundaire verzekering op een All-Risk autoverzekering. De deelnemer is verplicht EERST zijn eigen verzekering aan te spreken. Slechts indien de eigen verzekering de schade uitsluit ivm deelname aan een rijvaardigheidstraining, kan de schade geclaimd worden bij deze aanvullende verzekering. De verzekerde bedragen zijn; € 90.756,- (max.). De deelnemers die gebruik willen maken van deze aanvullende verzekering dienen dat voor aanvang van de rijvaardigheidstraining (in de VIP lounge), schriftelijk aan te geven. Dit gebeurt op een lijst waarop vermeld wordt; naam deelnemer, merk en kenteken auto en een handtekening van de deelnemer. Deze lijst wordt per fax doorgegeven aan tussenpersoon Meijers BV. Betaling dient contant en direct te geschieden.
OPTIONEEL:
Na afloop kunnen diegenen die dat willen richting restaurant
Danzee gaan om na te praten over de ervaringen en belevenissen op het circuit en uiteraard om lekker te dineren. De kosten voor een compleet verzorgd diner in Danzee inclusief binnenlands gedistilleerd/koffie/thee etc. zijn € 49,50 p.p.
*1: De instruktie, wat houdt dat in
Na de rijdersbriefing gaan we het circuit op. Het rijden wordt rustig opgebouwd, eerst in kleine groepjes (5 auto's) treintje rijden. Iedereen rijdt afwisselend voorop met een instrukteur aan boord.
Daarna mag je alleen aan de slag en kun je een instrukteur meevragen in de auto voor extra 'les'. In deze fase wordt met pilonnen (naast de baan) de ideale lijn steeds aangegeven. Klinkt een beetje abstrakt maar het is duidelijk als je aan het rijden bent. Om de snelheid hierbij wat onder controle te houden worden op 2 of 3 snelle stukken chicanes neergelegd (met pilonnen).
(
Klik hier voor een video impressie van een trainingsrondje.)
Bij gebleken 'kunnen' van de groep gaan de chicanes weg en kunnen we 'vrij rijden'. Het is de bedoeling dat je om de paar ronden even de pits in komt om de remmen wat te laten koelen en om het adrenaline nivo wat te laten zakken.
Discipline en veiligheid zijn belangrijk.
BETALEN:
Als je op de
Voorlopige deelnemerslijst staat (Zie
DIT topic) dan hoef je nog niets te doen. Je zult van mij dan binnenkort een PB ontvangen met daarin de volgende vragen:
-Je echte naam
-Je email adres
-Of je meedoet op 24 mei en met hoeveel personen (max. 2, kosten € 175,- per auto).
-Of je wilt blijven dineren op 24 mei en met hoeveel personen (max. 2, kosten € 49.50 pp).
-Of je meedoet op 22 maart en met hoeveel personen (max. 2, kosten € 175,- per auto).
-Of je wilt blijven dineren op 22 maart en met hoeveel personen (max. 2, kosten € 49.50 pp).
-Of je gebruik wilt maken van de optionele verzekering (€ 22,69 per auto per dag).
Beantwoordt deze PB snel. Je zult dan via email van mij een een verzoek tot betaling krijgen voor het juiste bedrag. In de email staan alle bankgegevens die je daarvoor nodig hebt.
Wat moet je doen als je niet op de voorlopige deelnemerslijst uit DIT (gesloten) topic staat en toch mee wilt
Stuur een
email naar
stephan993athotmailpuntcom waarin je aangeeft mee te willen doen. Geef ook meteen antwoord op de vragen die je vindt onder het kopje
BETALEN:.
Je zult dan via email van mij een een verzoek tot betaling krijgen voor het juiste bedrag. In de email staan alle bankgegevens die je daarvoor nodig hebt.
let op - let op
Je 'positie' op de eerdere voorlopige deelnemerslijst is geen garantie voor deelname. Deze was alleen samengesteld om het animo te peilen. Alleen wanneer je betaling binnen is, ben je verzekerd van een plek. Betaal dus snel. In dit topic zal ik de lijst met definitieve deelnemers voor beide data bijhouden.
Aangezien het grootste gedeelte van de kosten bestaat uit vaste kosten (circuithuur) is het noodzakelijk dat we op beide dagen met een groep komen van ongeveer 21-25 Porsches om het evenement te kunnen laten doorgaan.
Omdat er nog een aantal maanden tussen de betalingen en de 2 circuitdagen zitten, heb ik gemeend het volgende te moeten doen:
Alle nu binnenkomende betalingen worden door mij doorgestort op een internetspaarrekening die ik voor dit doel heb geopend. Na betaling van de fakturen voor het evenement zal ik, alvorens het sluiten van deze rekening, de opgelopen rente storten in de Porscheforumkas middels een
Ik verwacht dat dit de goedkeuring van alle deelnemers heeft.
Voor de volledigheid, de gehele administratie is ter inzage.
Vragen
Stuur een
email naar
stephan993athotmailpuntcom.