Auteur |
Bericht |
vet cool man
|
Vet Ccol MAn porsche rally 2004
Hallo allemaal,
Hierbij wil ik jullie allemaal wijzen op de Vet Cool Man Porsche Rally 2004 die wordt gehouden op 12 juni 2004. Een Tourrit die wordt georganiseerd door de Stichting Geluk en Vrijheid voor chronisch zieke kinderen. We starten vanuit vier verschillende ziekenhuizen en rijden naar een verzamelpunt. Hier worden verschillende dingen georganiseerd en dan beginnen we met een gezamelijke tour.
Wil je graag meerijden aan deze tourrit of eerst een indruk krijgen van de fantastische dag van vorig jaar? Surf dan even naar http://www.gelukenvrijheid.nl.Wil je meer informatie stuur dan een mail naar info@gelukenvrijheid.nl
met vriendelijke groet,
Stichting Geluk en Vrijheid
_________________________________________ Vet Cool man porsche rally
www.gelukenvrijheid.nl
|
04 maart 2004 11:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Heb me inmiddels ingeschreven. Er zijn nog een hoop porsches tekort in de planning (ze rekenen op 100 a 120, zijn pas 60 inschrijvingen!)
Heren, komkom - geef die kids de mooiste dag van het jaar en deel je Porsche liefde een dagje...
En dat ijs op je achterbank moet je dan maar voor lief nemen...
We hebben hier een tijdje geleden zo'n discussie gehad over dat kinderen je leven anders maken en verrijking etc etc. Als je dat denkt (was dus iedereen minus eentje ) schrijf je je toch in? CU de 12e juni!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 maart 2004 6:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik vondt het nog steeds jammer dat ik er vorig jaar niet bij kon zijn & helaas is het dit jaar weer hetzelfde laken en pak
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
11 maart 2004 8:40 |
|
|
John
Cayenne
|
Tja ik ga weer dit jaar middels de NPC de dreamnight at the Zoo doen in Avifauna.
Daar heb ik goede ervaringen mee, en dat was onder Politie begeleiding 250 km karren op de n11 (heerlijke avond voor iedereen)
Die NPC rit in Artis moet helemaal te gek zijn, want de Politie zet telkens speciaal voor de Porsches de IJ tunnel geheel af en dan knallen met dik 200 en de raampjes open, die kids kunnen in het VU ziekenhuis direct door naar de oorarts voor nieuwe trommelvliezen en naar de OK om de smile van hun gezicht te laten halen.
|
11 maart 2004 9:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Een PERMAGRIN laat zich zelfs operatief niet verwijderen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 maart 2004 10:34 |
|
|
vet cool man
|
Vet Cool Man 2004
Ik zie dat er verschillende mensen hebben gereageerd en dat er veel mensen b\naar het bericht hebben gekeken. Leuk te zien dat men belangstelling heeft voor dagen als dit.
Het aantal Porsches neemt rustig aan toe en wij denken wel dat het goed komt daarmee. Ondanks dat wil ik jullie graag vragen iedereen die jullie kennen met een Porsches bekend te maken met de dag en te verwijzen naar de site.
We willen graag een autoblad benaderen en daarvoor hebben wij naamsbekendheid nodig. (indien iemdan contacten heeft binnen die wereld zouden wij het graag van u vernemen via info@gelukenvrijheid.nl)
Wij hopen jullie te mogen ontvangen op 12 juni op de desbetreffende lokatie.
stichting geluk en vrijheid
_________________________________________ Vet Cool man porsche rally
www.gelukenvrijheid.nl
|
19 maart 2004 12:50 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
@ Vet Cool Man,
Probeer Autovisie eens.
Ton Roks is nog niet zo'n slechte gozer.
Tevens gratis leuk item voor het blad.
Als Dick Braakhekke nog redacteur was geweest had ik dat zeker kunnen regelen.
Gewoon mailtje t.a.v Dhr.Roks, en als je nog wat interessante fotootjes hebt, erbij doen.
Succes,
Heb me trouwens ook al eerder ingeschreven.
|
19 maart 2004 13:42 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Vet Cool Man 2004
Gewoon de stoute aantrekken en jezelf melden
Autobladen zullen een artikel met leuke auto's in een goed daglicht best interressant vinden .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 maart 2004 18:09 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Dat zeg ik
|
19 maart 2004 18:11 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Hallo lieden,
Zojuist gelezen dat de Stichting Geluk en Vrijheid op 107 inschrijvingen zit. Men streeft naar 150. Dus, wie zich nog niet opgegeven heeft, en een aantal kleine patientjes een vette glimlach wil bezorgen (overigens ook bevorderlijk voor je eigen PERMAGRIN), INSCHRIJVEN !!. Dat kan op www.gelukenvrijheid.nl.
p.s. Als Kees Landsmeer hier vertoeft, wil hij mij even melen?
Anne 2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
Laatst bijgewerkt door Anne 2.7 op 18 apr 2004 22:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 apr 2004 22:07 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Inschrijven
Ik heb me ook al opgegeven, zou nog bericht van ze krijgen.
Het vervelende is dat NPC op dezelfde dag ook een meeting heeft georganiseerd.
|
18 apr 2004 22:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Inschrijven
Nee hoor, het is je Goede Daad Weekend. Vet Cool Man rit op 12 juni, Bezorg een Lach Dag (NPC) op 13 juni. Oja en Zandvoort (NPC) op 14 juni...
Dus haal de Porsche maar uit het vet!
Ik rij de 12e mee vanuit Utrecht en ga de 13e alleen 's middags bij Pon kijken. 14e ben ik er ook bij (ik ben tenslotte nog een maand of 7 NPC lid )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 apr 2004 6:30 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
NPC
Ik hoop dat ze voor de datum van Zandvoort al gereageerd hebben wil graag meedoen die dag.
Beeetje rijvaardigheid is nooit gek.
|
19 apr 2004 16:01 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
19 apr 2004 20:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee hoor, als een goede hollander het onderste uit de kan halen... pakkuh wat ju pakkuh kan, ben tenslotte al 130 euri armer voor 6 clubbladen...
Maar ik vind dat ik ook mijn best moet doen om te zien of John, wiens mening ik waardeer, wellicht gelijk heeft. Ik moet op 30 november aangetekend opzeggen dus heb nog 7 maanden om mezelf te logenstraffen...
|
19 apr 2004 20:29 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ik heb besloten om het lidmaatschap op te zeggen, en misschien zelfs de Porsche te verkopen.
Op dit moment heb ik er toch te weinig tijd voor en kan ik er nog een goede prijs voor vragen,
sta op dit moment erg in tweestrijd.
Feit is dat wanneer iemand nu een goede prijs zou bieden ik zonder Porsche zou zitten.
|
19 apr 2004 20:42 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
19 apr 2004 20:53 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik vond je al zo stil de laatste tijd...
Zou ik oprecht jammer vinden!
|
19 apr 2004 21:21 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Maar 1 mei en 5 mei ben ik er gewoon.
Off topic,
We gaan dinsdag ervoor, 4 mei, indisch eten bij Rasa Senang in Roermond.
Als Indo zul jij dat zeker waarderen.
|
19 apr 2004 21:27 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Dipje
Laten we het erop houden dat je gewoon een dipje hebt, en dat je er morgen weer anders overdenkt. Pff de Porsche verkopen, daar krijg je spijt van .
Laten we dat maar hopen. Je bent niet voor niets een Forumjunkie .
|
19 apr 2004 22:34 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
RS-R schreef:
Ben je van je stokkie gevallen?, weet je wel hoe het voelt om GEEN Porsche in de garage te hebben staan. Ik heb ook niet veel tijd en kan eerlijk gezegd wat tijd betreft niet rechtvaardigen om een Porsche (en sinds dit weekend HD) in de garage te hebben staan, maar het voelt zo goed las je terug komt om te weten dat het voor je staat te wachten.
Waarom heb je onlangs dan al die moeite, tijd en geld geinvesgteerd om je 993 helemaal toppie naar jouw smaak te krijgen, een autofanaat zoals jij.
INderdaad erg stil "lately" - Humfrey ik hoop dat dit een grapje is om ons op stang te jagen...
|
19 apr 2004 23:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
IDD, dat gevoel is niet te omschrijven ... ik ben echt niet materialistisch ingesteld maar heb niet langer dan een maand zonder P gezeten - de vorige verkocht vanwegen rug-klachten
.... m'n motorfiets draait nu jammergenoeg veel minder kilometers dan voorheen .... zo'n 11-je is hoe dan ook een verslaving ... heb wel ooit overwogen om "klassiek" te gaan als ik er "te weinig" mee zou rijden ... een 2.4 of zelfs een 356 Cabrio ...
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
20 apr 2004 9:14 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Dat meen je toch niet Humpf, jij als fanaat en junkie kan dat toch niet doen ik hoop dat je ons voor de gek houd want het zou erg jammer zijn....
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
20 apr 2004 16:47 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Jawel, geen geintje.
|
20 apr 2004 17:09 |
|
|
John
Cayenne
|
Tja Humpf een beetje kennende moet je nergens van schrikken, hij heeft hem nu al een jaar, wellicht trekt een nieuwe Z4 of Donkervoort.
|
20 apr 2004 17:11 |
|
|