Voor de kinderen was het op Neeltje Jans ook geslaagd, ondanks de magere opkomst (2 x 3.2, 2 x 964, 1 x cobra en 1 x corvette), voor 2 van de rijders iets minder. 1 rijder kreeg een steen op zijn voorruit wat resulteerde in een sterretje, de ander kreeg op hoge snelheid een meeuw op zijn koplamp wat zowel de meeuw als de koplamp niet overleefden
.
Aangezien Neeltje Jans geen dierentuin is maar een attractiepark, waren wij daar gewoon een extra attractie. De kinderen mochten in de gewenste auto instappen, waarna wij met hun een rondje over het eiland reden. Afhankelijk van wat de kinderen wilde en de regen die af en toe even viel ging het de ene keer met slechts 80km/h, terwijl het de ronde daarna weer ronde de 190km/h zat. Dat was voor mij ook wel de grens van wat nog verantwoord was en wat niet meer. Het gedeelte van de ronde waar beide schadegevallen zijn ontstaan was normaal voor autoverkeer afgesloten, maar voor de gelegenheid mochten wij daar nu wel rijden. Het wegdek was daar niet bijster goed, maar de 160km/h werd toch regelmatig even aangetikt.
De organisator vroeg mij nog of ik meer mensen kende met speciale auto's, zodat er volgend jaar een stuk meer zijn om de kinderen te kunnen amuseren. Dus ook niet-NPC-ers wordt gevraagd dan mee te doen.