Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:41

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Wie van ons doen er mee op zandvoort a.s. woensdag? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht Wie van ons doen er mee op zandvoort a.s. woensdag?
De driving-fun middag gaat het om. Ik ben er dus 1 van, er waren er nog 2 of 3 anderen van hier geloof ik?

16 sep 2007 10:27
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Rakker
Porsche 944 Turbo s
Den Haag
Bericht 
Ik had me wel ingeschreven, helaas heb ik problemen met mijn turbo druk en kan daarom niet mee doen. Ik zal er dus niet zijn Woensdag.

16 sep 2007 12:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Misschien dat ik kom, even kijken hoe het weer is.
Wat rijd daar zo'n beetje rond, iemand van hier die regelmatig op circuit dagen van hun geweest is?

Even wat op hun forum gesnuffeld.. hoog bmw gehalte of heb ik het mis?
Even nog maar een link naar hun forum (weet niet of ie al eerder geplaatst was).

16 sep 2007 12:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 944 Turbo s
Den Haag
Bericht 
Ik weet niet of je zo aan kan komen waaien, ik denk dat je wel even in moet schrijven.
Het publiek is bijzonder gevarieerd, je komt er van alles tegen. Oud en jong, Japans, Frans Engels en Duits. Maar bovenal allemaal circuit/race fans die graag op het circuit rijden. Volgens mij zitten er ook veel jongen van Gummen.org en 8200rpm.com tussen.

16 sep 2007 14:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Er komt vanalles wat op het circuit, ziehier de pagina vh evenement:
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=6073

BMW's, Porsche's, een Lambo, een paar vipers, corvettes, zelfs een mini :D
Iig gevarieerd, en de prijs is erg goed te behappen. Het is dan wel doordeweeks, maar als student moet ik extra goed op de centjes letten en is een dagje langer studeren geen punt ;)

16 sep 2007 15:16
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Wij zijn in elk geval ook aanwezig met de Martini.
Het zal weer een lang ritje worden mùet de trailer

Laatste update 22/10/2013

17 sep 2007 13:22
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Het gaat mij niet lukken, woensdagmiddag is de eerste gelegenheid om naar de garage te gaan en nog wat aan het onderstel te laten doen.

17 sep 2007 13:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ik ben er bij :lol: Heb alleen geen porsche. Lees hier zo nu en dan om me te orienteren. Rij in de Audi RS4.

17 sep 2007 16:39
Profiel
Bericht 
De meesten rijden niet in een Porsche komende woensdag.
Het is ook niet van hieruit georganiseerd.
Heb er totaal geen ervaring mee, maar het lijkt me dat je met zo'n RS4 flink tekeer kan gaan op het circuit.

17 sep 2007 16:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Klopt het is vanuit DF georganiseerd. Daar zitten heel veel verschillende mensen/auto's. Toevallig las ik het hier net ook.

De RS4 heb ik in Malmedy een keer op het circuit(je) gehad. Viel me reuze mee. Maar het is natuurlijk niks bij een Porsche 8)

17 sep 2007 16:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 944 Turbo s
Den Haag
Bericht 
hmm ik denk dat je die RS4 niet moet onderschatten.
Nadat Porsche de RS2 voor Audi ontwikkeld en gebouwd had, heeft Audi veel af kunnen kijken en door kunnen ontwikkelen. Ik denk dat deze RS menig Porsche zoek rijdt op het circuit, inclusief die van mij. Daarnaast zijn die RS-sen van Audi van oudsher turbo's (huidige generatie natuurlijk niet) waardoor deze heel goed te tunen zijn. Ik las vandaag dat er op DF een RS4 rondrijdt met 585 pk (ik weet niet of deze A.S. WOE. ook rijdt)
Wat nog veel belangrijker is, is hoe goed de berijder van de auto is. En later en nu op DF een aantal goede stuurlui rondrijden ..

17 sep 2007 17:59
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hehe helaas hoor ik daar niet echt bij. Maar het was wel leuk. Durfde ook niet echt snel te rijden gezien het mijn daily drive is.

Zitten de 996 Turbo en de GT3 die er gister waren hier ook?

20 sep 2007 11:31
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dan ook maar een verslagje van een geweldig dagje.

Na een zeer kort nachtje (4 uurtjes slapen) werd alles klaargemaakt om met de trailer te vertrekken richting zandvoort.

Inclusief een kleine tussenstop

Afbeelding

Waren we na 3,5 uurtjes aangekomen op de bestemming. Onderweg een snelheidscontrole op een viaduct en eentje van een VW busje gezien , maar aan de 85 km/u die we reden zijn we deze keer zeker er geentje te hebben.
Onderweg nog eventjes voorbijgestoken en begroet geweest door de 968 rijder.

Bij aankomst stonden er al een hele hoop super bolides . Na het afladen van de Martini kon ik dus beginnen met het schieten van fotootjes . En maar hopen dat de batterijen het lang uithouden want ook voor het laden had ik geen tijd gehad :oops: (114 zijn het er dan toch nog geworden)

Na het wachten op Peter kon dan de info beginnen

Afbeelding

Daarna zette iedereen zich in de wagen en een uurtje later dan gepland konden we dan de paardjes loslaten . Eerst rustig aan de bandjes opwarmen en dan scheuren met die handel . Na een 20 minuutjes werd de vriendin ziek (zwakke maag) en kon ik alleen verder . Dan was het Chris zijn beurt . Kort voor 15u kwam die binnen en de wagen had een witte walm achter zich . Oeps kopakking erdoor :?
Het water was er volledig uitgegooid. Na afkoelen en overleggen hebben we besloten er maar gewoon mee door te doen. We hadden ons opgegeven voor de 4 uur en daar gingen we dus voor .
Wel even wachten daar er iemand in het Scheivlak rechtdoor gegaan was en de wissel van de vlaggeniers (waarom die gisteren die naam hadden snap ik niet zo goed . Ik heb niemand zien vlaggen maar wel hopen foto's zien nemen :twisted: :wink: )
Dan kon het weer verder gaan . Elke 20 minuten binnen om de druk op het watervat af te laten en bij te vullen en knallen maar .
Alles is prima verlopen tot het einde . Toen was de tweede benzinetank op het einde en hield de wagen enorm in bij fellere bochten naar rechts . Tijd om in te pakken dus .
Na een ritje van weer 3,5 uur en een lekker etentje onderweg kunnen we spreken van een super gelukte dag .
Zowel de weergoden als de meerijders waren de dag goed gezind .
Alles is super correct verlopen en ik kan geen wangedrag melden.
Hoedje af voor jullie zelf :!:

Nog enkele fotootjes als teasers.
De rest vinden jullie HIER door te klikken op de betreffende link.

Veel achterna plezier

Bruut geweld

Afbeelding

American musscle cars

Afbeelding

Oldie but Goldi

Afbeelding

Old meets new

Afbeelding

Wachten maar

Afbeelding

Hier zijn we dan

Afbeelding

Dat was lachen

Afbeelding

En nu 870 nieuwe berichten doorlezen na een afwezig dagje

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 20 sep 2007 13:33, in totaal 1 keer bewerkt.

20 sep 2007 13:03
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
zo'n Carver zou ik nog weleens in willen rijden 8)

20 sep 2007 13:08
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Dat was echt lachen. Een klein rukje aan het stuur en dat ding gaat helemaal hangen :lol: :lol: :lol:

btw , die Oude sigaar was een Caddilac V16
Over een geluid gesproken . Dat ding had pas een geluid BRrrrrrrrrrrrr

20 sep 2007 13:12
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Leuk verslag, goeie foto's :thumright:

20 sep 2007 13:29
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Marco schreef:
zo'n Carver zou ik nog weleens in willen rijden 8)

Hier nog en leuke foto voor je Marco :wink:

Afbeelding

20 sep 2007 13:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht 
Fant
Hazze schreef:
Hehe helaas hoor ik daar niet echt bij. Maar het was wel leuk. Durfde ook niet echt snel te rijden gezien het mijn daily drive is.

Zitten de 996 Turbo en de GT3 die er gister waren hier ook?

Yep, it was me :D

Een fantastische middag ! rondenlang lol gehad met Z06`s, Vipers, RS4`s,GT3. Te gek gewoon om samen met de Z06`s volgas zij aan zij over het rechte stuk te knallen om dan bij 235 Kmh + in de remmen te gaan voor de tarzan. Dat moet er zeker bijzonder uit hebben gezien, en niet te vergeten dat geluid 8)
2 fotos staan in mijn album. Als ik ze hier wil publiceren doen ze het niet :?

http://videos.streetfire.net/video/d2473ba0-a4db-4d36-aeb2-99af00d8758a.htm Hier een filmpje !

Afbeelding Afbeelding

mod by horn :salut:`

@ Horn, mijn dank is groot :cheers:

Laatst bijgewerkt door aero op 21 sep 2007 9:44, in totaal 2 keer bewerkt.

20 sep 2007 18:36
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
ook ik ben even komen aanwaaien, altijd leuk jongens met hun speelgoed te zien spelen :wink:

de door ons geprepareerde (straat/race) 968 heeft met passagier een 2:03.5 op de klok gezet, zeker niet verkeerd.

20 sep 2007 21:12
Profiel WWW
Bericht 
@aero 8) 8) 8)
Mooi filmpie hoor, vast wel gaaf om jezelf zo terug te zien. :thumright:

Alleen uhhh... die eerste keer door het scheivlak... dat was nou niet echt de ideale lijn :wink: :lol:

20 sep 2007 22:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht 
GI996C schreef:
@aero 8) 8) 8)
Mooi filmpie hoor, vast wel gaaf om jezelf zo terug te zien. :thumright:

Alleen uhhh... die eerste keer door het scheivlak... dat was nou niet echt de ideale lijn :wink: :lol:

Hi bedankt GI996C,

Door het scheivlak moest ik even de telefoon aannemen door op de button te drukken 8)

20 sep 2007 23:44
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
@Aero : Leuk filmpje . Wij zijn elkaar een paar keer onderweg ook og tegen gekomen.
Op het einde van het filmpje werd het zo te zien kiele kiele :?

@Porsche356sc : Leuk om je gezien te hebben en voor het gezellige babbeltje . Volgende week gaat onze Racer bij Havik Racing binnen om de kopakking te veranderen en als alles toch openligt de rest even te checken . Jammer dat we die stukken hadden waardoor de wagen toch minder presteerde en we niet alles wilden geven om ook niet de kop te scheuren.

21 sep 2007 11:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht 
911-lover schreef:
@Aero : Leuk filmpje . Wij zijn elkaar een paar keer onderweg ook og tegen gekomen.
Op het einde van het filmpje werd het zo te zien kiele kiele :?

@Porsche356sc : Leuk om je gezien te hebben en voor het gezellige babbeltje . Volgende week gaat onze Racer bij Havik Racing binnen om de kopakking te veranderen en als alles toch openligt de rest even te checken . Jammer dat we die stukken hadden waardoor de wagen toch minder presteerde en we niet alles wilden geven om ook niet de kop te scheuren.

Ik heb je inderdaad een paar keer gezien. Je stond aardig te roken in de pits 8) . Ik moest de strijd met die M3 staken want mijn banden hadden na 4 rondjes nul komma nul grip meer en zoals je kunt zien gleed ik gewoon over 4 wielen bijna het grind in :?

Maar even een rondje rustig aan en weer aanhaken met de rest! Een fantastische middag. ben je erbij op 10 oct in Spa?

Afbeelding

21 sep 2007 12:08
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Helaas door de stukken (kopakking erdoor) is die wagen dan nog binnen.
Ze zijn nu nog aan eentje bezig en dan is de Martini aan de beurt.
Ze hebben verzekerd dat ze tegen 16 october terug is

Btw , leuke foto THX :wink:

21 sep 2007 12:16
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Ik ben nog een paar leuke Pics van de Martini tegen gekomen

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

En HIER en HIER nog een hoopleuke foto's

21 sep 2007 13:31
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende