Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 4:18

Antwoord op onderwerp  [ 371 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
PorscheMotion 2007, 13 en 14 oktober, TT Circuit Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht PorscheMotion 2007, 13 en 14 oktober, TT Circuit Assen
PorscheMotion 2007

Geachte PorscheForumMember,

Hierbij hebben wij het genoegen u uit te nodigen voor deelname aan Porsche Motion 2007.

Porsche Motion is een nieuw evenement van 402EVENTS.COM (onderdeel van de Telegraaf Media Groep) dat volledig in het teken van het roemruchte merk Porsche staat Het evenement wordt georganiseerd op 13 en 14 oktober aanstaande op het onlangs spectaculair vernieuwde TT Circuit van Assen!

Wat bieden wij u:

Zaterdag 13 oktober, rijders en relatiedag, uitsluitend voor Porsche rijders/deelnemers, leden Porsche Clubs en genodigden!

· Gratis entree voor u als bestuurder én inzittenden met parking op de Porsche Paddock
· De mogelijkheid tot rijden op het circuit (svp aanmelden bij Diede@402events.com)

Zondag 14 oktober, PorscheMotion 2007! Open voor publiek (tickets €15,- kinderen tot 8 jaar gratis), leden Porsche Clubs, alle overige Porsche rijders/deelnemers en genodigden!

· Gratis entree voor u als bestuurder en parking op de Porsche Paddock, overige inzittenden €10,-
· De mogelijkheid tot rijden op het circuit (svp aanmelden bij Diede@402events.com)
· Gratis deelname aan de PorscheParade om 13:20 uur to 14:10 uur.

Eigenaren van een Porsche die aan het baanprogramma willen deelnemen, kunnen zich middels het inschrijfformulier Porsche Motion 2007 hiervoor aanmelden!

Er wordt een speciaal PorscheForum gedeelte gereserveerd op de PorschePadock.

Wij hopen u op Porsche Motion 2007 te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,

Erwin van der Wal
Namens 402 Events

15 aug 2007 13:35
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
wat houdt het verdere programma in? klinkt leuk. is het vrijrijden op het circuit of rustig rondjes rijden of rijden met instructeurs ofzo?

vind het wel leuk, heb zondag nog niks. wellicht dat ik wel kom.

15 aug 2007 13:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Mooi initiatief.

15 aug 2007 13:53
Profiel
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
horn schreef:
wat houdt het verdere programma in? klinkt leuk. is het vrijrijden op het circuit of rustig rondjes rijden of rijden met instructeurs ofzo?

vind het wel leuk, heb zondag nog niks. wellicht dat ik wel kom.

PorscheMotion 13 & 14 OKTOBER 2007 - TT CIRCUIT ASSEN

Baanschema en Activiteiten op de PorschePadock

Zaterdag 13 oktober

http://www.de-vijverberg-trofee.nl/
Opbouw standhouders voor zondag op de PorschePaddock

Zondag 14 oktober

08:00 – 10:00 Inschrijving alle klassen Paddockrestaurant
08:00 – 10:00 Keuring alle klassen
10:15 – 10:30 Briefing (verplicht!) alle klassen Perscentrum

11:00 – 11:30 Kl 2
11:35 – 12:05 Kl 3
12:10 – 12:40 Kl 1

12:45 – 13:15 Porsche Spec/race demo op uitnodiging
13:20 – 14:10 Porsche Clubs/andere Porsche Parade
14:15 – 14:45 Kl 2

14:50 – 15:20 Kl 3
15:25 – 15:55 Porsche Spec/race demo op uitnodiging
16:00 – 16:30 Kl 1

16:35 – 17:00 Kl 2
16:05 – 17:30 Kl 3
17:35 – 18:00 Kl 1

Klasse Indeling en toelatingseisen: zie zaterdag 13 oktober!

Zondag 14 oktober PorscheMotion
Het bekende TT Circuit Assen staat op zondag 14 oktober volledig in het teken van het roemruchte merk Porsche! U zult hier in een prachtige setting alles zien en beleven wat met dit unieke merk te maken heeft. Of u nu een passie heeft voor de nieuwste modellen of juist voor de zeldzaamste klassiekers; het unieke Porsche design zal u breed gepresenteerd worden! Naast de diverse bijzondere wagens zal ook lifestyle en entertainment een belangrijke rol gaan spelen.

Dit splinternieuwe evenement van 402EVENTS.COM (dochteronderneming van Telegraaf Media Groep) onderstreept met PorscheMotion 2007 wederom haar passie in automotive en lifestyle. Onafhankelijk en met de juiste partners wordt het ideale platvorm gecreëerd voor een succesvol jaarlijks terugkerend evenement rond het merk Porsche.

ACTIVITEITEN
Tijdens PorscheMotion kunt u genieten van diverse bijzondere activiteiten, de aanwezige Porsche Dealers en Porsche Clubs, classic & exclusive cars, youngtimers, fashion en lifestyle.

Bruisende paddock
Op het binnenterrein van het circuit bruist het van gezelligheid met alle clubstands, merkenpresentaties, primeurs op fashion en culinair gebied. De rijke en imposante historie van het merk Porsche biedt iedere liefhebber een waar schouwspel aan prachtexemplaren. Op de bedrijvenmarkt kunnen verzamelaars, restaurateurs en liefhebbers onderdelen of accessoires voor hun passie vinden. Diverse bedrijven vormen het kloppende handelshart van het evenement.

Unieke Car Catwalk
De meest bijzondere wagens kunt u voorbij zien komen op het circuit en op de speciale Car Catwalk. Op deze Catwalk zal een dagvullend programma gepresenteerd worden waar ook schitterende modeshows, presentaties en interviews met bekende Nederlanders en coureurs zullen plaatsvinden! Op het gebied van lifestyle en fashion zullen toonaangevende bedrijven aanwezig zijn die u de nieuwste trends gaan presenteren!

Outdoor lifestyle
Gezien PorscheMotion een outdoor evenement is, zullen ook op het gebied van outdoor-lifestyle een aantal bijzondere bedrijven aanwezig zijn. Zij zullen de meest exclusieve collecties en primeurs presenteren. Zelfs een grote primeur van de ontwerpers van Porsche Design. Daarnaast culinaire verrassingenen, "outdoor-lounging" , de Champagne PitBox etc.

Porsche en autosport
Daarnaast zijn er de hele dag spectaculaire acties op het circuit, waarbij alle modellen die ooit de fabriek in Stuttgart hebben verlaten laten zien waartoe ze in staat zijn! Ook voor het publiek op de tribunes is dit een ware beleving, want hier is het allemaal mee begonnen: sportwagens in een uniek design. Naast het showrijden en racen zullen enkele geluksvogels ook mogen meerijden met de rijders: een onvergetelijke ervaring voor de echte liefhebber!

Zaterdag 13 oktober
De dag vóór PorscheMotion 2007 zijn er diverse crossmarketing mogelijkheden voor bedrijven. Hoewel deze dag niet voor het publiek toegankelijk is, biedt het een unieke gelegenheid om genodigden te laten rijden op het circuit in hun of uw Porsche. Bedrijven en Porsche dealers kunnen naast relatiekaarten (o.a. VIP) ook potentiële kopers uitnodigen om in een unieke setting de klanten het ‘Porsche-gevoel’ te geven.

TICKETS
Bezoekers van PorscheMotion 2007 kunnen op zondag 14 oktober aan de kassa’s van het TT Circuit entreetickets kopen a €15,-.
Porsche bestuurders gratis toegang en gratis parking op de PorschePadock. Overige inzittenden € 10,- kinderen tot 8 jaar gratis toegang.

Laatst bijgewerkt door V_D_W op 13 okt 2007 9:45, in totaal 1 keer bewerkt.

15 aug 2007 14:25
Profiel WWW
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
@v-d-w.---wrote: Geluid: maximaal 86 dB, voor alle klassen, op straffe van uitsluiting. Bij niet of gedeeltelijke deelname en/of overschrijding van de maximale geluidslimiet gevolgd door uitsluiting, vindt geen restitutie van inschrijfgeld plaats.

hoe word dit gemeten,vol gas op het rechte stuk of stationair :?:

Zondag 14 oktober lijkt me prima dag voor een Minimeeting

15 aug 2007 14:48
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
goed idee..... :D

15 aug 2007 14:56
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
86DB???? Nou dan gaan we er denk ik weinig raceporsche's zien, die klinken standaard allemaal TE hard :?

Lijkt me voor de rest een leuk evenement;
als dan kom ik zondag :wink:

15 aug 2007 19:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Ik zie niet of het circuit rijden nog knaken kost :roll:

16 aug 2007 1:52
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Rakker
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986
Friesland
Bericht knaken
Rijden (en dan niet de parade) kost wel degelijk flink wat knaken, duidelijk meer dan andere evenementen zoals bv de vijverberg of de porsche dagen zandvoort.

Zaterdag 245 (4* 30 min)
Zondag 195 (3*30 min)

Laatst bijgewerkt door 968mint op 20 aug 2007 23:18, in totaal 1 keer bewerkt.

16 aug 2007 8:54
Profiel
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
André 3.0 schreef:
@v-d-w.---wrote: Geluid: maximaal 86 dB, voor alle klassen, op straffe van uitsluiting. Bij niet of gedeeltelijke deelname en/of overschrijding van de maximale geluidslimiet gevolgd door uitsluiting, vindt geen restitutie van inschrijfgeld plaats.

Boven de baan op de Veenslang van het TT Circuit van Assen.
Wordt natuurlijk rijdend gemeten.
Handigheid met je rechtervoet scheelt Db's...

Op de paddock vindt geen geluitdsmeting plaats. :lol:
Dat is wel zo handig want het gaat gezellig druk worden.

NB Rijders in de klasse Fun Sport en Race: gezien er een limiet zit aan het aantal wagens op de baan, geldt dat de inschrijving chronologisch geboekt wordt op het tijdstip van betalingsbinnenkomst. vol=vol

20 aug 2007 9:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Ik ben toevallig een paar dagen geleden op assen geweest met de 964.

Had nog lang geen problemen met het geluid, er loopt tevens iemand rond langs de baan met een meter..

Ik rijd zonder cat en met cuppijp, zeer veel herrie dus!

Ik ben er zeker bij op zaterdag! :)

20 aug 2007 17:48
Profiel
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht Re: knaken
968mint schreef:
Rijden (en dan niet de parade) kost wel degelijk flink wat knaken, duidelijk meer dan andere evenementen zoals bv de vijverberg of de porsche dagen zandvoort.

Zaterdag 245 (4* 30 min)
Zondag 195 (3*30 min)

Deelnamegelden zijn zo laag mogelijk gehouden en staan ook in verhouding tot de overige evenementen.

Ter info,
Vijverberg op een zondag € 250,- doordeweekse dag € 220,-
Porsche Dagen Zandvoort Zaterdag € 275,- en zondag € 250. Voor het hele weekend € 475,-

PorscheMotion Zaterdag € 245,-, zondag € 195,- Voor het hele weekend € 395,-
Inderdaad is de PorscheParade GRATIS en ook deelname aan diverse aktiviteiten op de Paddock :D

27 aug 2007 15:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
gast schreef:
Ik heb zeker oren naar de Zondag. Bedrag is ook in verhouding. Maar er lijkt 1 groot verschil en dat is dat de meeste evenementen waar we aan meedoen een verzekering geldt of dat de all risk het dekt omdat het vaak rijvaardigheids dagen zijn. Als dat tijdens Porsche Motion niet het geval is dan waag ik mijn auto er denk ik niet aan.

Voor PorscheMotion geldt hetzelfde. Dit omdat er niet in wedstrijdverband gereden wordt en/of er niet in grid opstelling gestart gaat worden. Voor elke klasse wordt er bovendien een briefing en schouwing gehouden met duidelijke uitleg van de regels. Ook wordt er scherp toezicht gehouden door officials en deze grijpen desnoods in.

De reclame is hier nog steeds niet toegestaan, dus geveegd 8)

J

28 aug 2007 17:04
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Leuk zoiets. Lekker dichtbij. Ik kom zeker. Ziet er goed georganiseerd uit. Lijkt een beetje op de aanvang van de Porsche Zandvoort Days in 2004, toen was het nog redelijk bezocht, maar wordt elk jaar minder. Dit ziet er weer lekker fris en nieuw uit !!

28 aug 2007 21:12
Profiel WWW
981 Boxster GTS
Bericht 
Lijkt mij een leuk initiatief en bij fasoenlijk weer zeker van plan een bezoek aan te wagen.

Belangrijk is dat er naast de activiteiten op het circuit ook voor de niet rijdende bezoekers genoeg te beleven valt, anders zal ook dit evenement wegkwijnen naar een groep enthousiaste rijders.

Ik heb in het verleden uit hoofde van mijn toenmalige functie als voorzitter van een automerkenclub vele malen een internationaal merken evenement georganiseerd (uiteraard met veel hulp van mede-bestuursleden en de speciale commissie) en uit ervaring geleerd dat grote bezoekersaantallen een evenement extra draagkracht verleent.
In de topjaren gedurende het meerdaags evenement ruim 25.000 bezoekers en ca. 7.000 auto's uit geheel Europa.
Het evenement nam destijds een dusdanig grote vlucht dat zelfs Stapel op Auto's (kostenloos) er een item van heeft gemaakt om over de geschreven media maar te zwijgen.

Ik ben benieuwd, in ieder geval succes gewenst.

29 aug 2007 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
Nine-eleven schreef:
Lijkt mij een leuk initiatief en bij fasoenlijk weer zeker van plan een bezoek aan te wagen.

Belangrijk is dat er naast de activiteiten op het circuit ook voor de niet rijdende bezoekers genoeg te beleven valt, anders zal ook dit evenement wegkwijnen naar een groep enthousiaste rijders.

Ik heb in het verleden uit hoofde van mijn toenmalige functie als voorzitter van een automerkenclub vele malen een internationaal merken evenement georganiseerd (uiteraard met veel hulp van mede-bestuursleden en de speciale commissie) en uit ervaring geleerd dat grote bezoekersaantallen een evenement extra draagkracht verleent.
In de topjaren gedurende het meerdaags evenement ruim 25.000 bezoekers en ca. 7.000 auto's uit geheel Europa.
Het evenement nam destijds een dusdanig grote vlucht dat zelfs Stapel op Auto's (kostenloos) er een item van heeft gemaakt om over de geschreven media maar te zwijgen.

Ik ben benieuwd, in ieder geval succes gewenst.

De PorschePaddock zal het bruisende hart van PorscheMotion zijn.
Hier staan alle bedrijven en het hoofdpodium met de CarCatwalk.
Een groot aantal heeft een pitbox geboekt voor verkoop en presentaties. Porscheliefhebbers gaan hun hart ophalen... :D

10 sep 2007 22:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Bericht 
Nou voor deze bijna thuis wedstrijd zijn wij zeker aanwezig kan bijna niet wachten. :bounce:

10 sep 2007 23:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
André 3.0 schreef:

Twee meetpunten, bij start/finish en Veenslang. We hebben eens een waarschuwing gekregen omdat we 1 db erboven zaten. 5kmpu op het rechte stuk minder en het probleem was opgelost.

10 sep 2007 23:06
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Moet je inschrijven dan, dacht dat je gewoon langs kon gaan. Kom waarschijnlijk zondag 14 oktober die kant op.

12 sep 2007 0:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Die dag heb ik een zeeeeeeer speciaal jubileum en zal ik er zeker zijn! :lol:

12 sep 2007 16:39
Profiel
Bericht 
Ik heb dan ook een jubileum. Maar ik denk dat ik tóch maar naar Assen ga. Effe kijken of dat gaat lukken.

86 DB'tjes ... pffff ... dat gaat lastig worden!

14 sep 2007 11:33
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Treintje via Amersfoort :?: Ik wil ook wel ff kijken.

14 sep 2007 11:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
Ik kom vanuit Breda ook aanstuiven... Is it possible to join you guys ? Of is dat heel erg om voor mij ?

Leandero

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

14 sep 2007 20:17
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Leander, leuk man dat je ook komt, kunnen we eindelijk eens kennis maken en Porsche 924ers vergelijken :lol:

14 sep 2007 20:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
De 928 is nog steeds niet "street-legal" en dat zal helaas ook nog wel een poosje duren.
Ik kom waarschijnlijk wel, maar hoogstwaarschijnlijk zonder Porsche :(

17 sep 2007 16:47
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 371 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende