Auteur |
Bericht |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ik vind het juist leuk dat het steeds verschillende locaties zijn. Zo zie je nog eens iets van Nederland. Verder heeft iedereen de vrije keuze om al of niet te gaan.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
26 dec 2007 16:27 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
psies, hoe kom je erbij om een nieuwjaarsborrel in zandvoort te organiseren..
ff serieus, ik vind het juist leuk die spontane acties. het is allemaal vrijblijvend, dus als je het te ver vind....Alhoewel ik begrijp je punt: vanuit Maastricht lijkt alles wel ver natuurlijk en helaas moet ik sommige dingen even aan me voorbij laten gaan
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
26 dec 2007 16:35 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Wie gaat er dan ook in Maastricht wonen? Ik vind de spontane (regionale) meetings altijd erg leuk. Je kan altijd komen en als het te ver is, komt er altijd wel weer een voorbij die wel in de buurt is
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
26 dec 2007 18:43 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Maastricht is wel erg leuke mooie stad, dus dat begrijp ik dan weer wel.
|
26 dec 2007 18:47 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Centraal in het land is prima wat mij betreft.
Maar ik laat mij door de afstand over het algemeen niet tegenhouden... en een 911-stedentocht rondom Amersfoort gaat mij wat te ver...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
26 dec 2007 19:42 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
wel lekker dichtbij
|
26 dec 2007 19:44 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Re: Rekening houden met afstanden
Niet mee eens.
Degene die wat organiseert zal dat doen in de omgeving waar hij woont.
Dus jij stelt éigenlijk voor dat er alleen iets georganiseerd moet worden door mensen die in de regio amersfoort wonen
Enne...waar organiseerde jij ook alweer iets op 11 april.....zover weg ben ik nog nooit geweest voor een Forum uitje
_________________________________________ http://www.renntech.nl
Laatst bijgewerkt door Renntech op 26 dec 2007 23:38, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 dec 2007 21:13 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 dec 2007 22:20 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Nou sorry Marcel, je had beter naar Zandvoort kunnen komen i.p.v. van dit topic te starten
Ben het niet met je eens.
Is juist leuk dat het in de regio is...zo kom je nog is ergens.
Porsches zijn toch gemaakt om km's mee te maken, niet om te laten glimmen in de garage.
Zodra jij een leuke tunnelrun organiseerd bij jouw in de buurt, komen we langs hoor!!
_________________________________________ Racefun events
|
26 dec 2007 22:30 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
dit is toch een auto hobby forum of iets in die aard, dan maken doe paar km's extra toch ook niet uit lijkt me, of beginnen we te vervallen tot een parkeerplaats hobby.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
26 dec 2007 22:52 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad
|
26 dec 2007 22:53 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ik kan het wel begrijpen hoor gast; heb er zelf ook erg vaak last van dat evenementen te ver weg zijn, en dan zijn het meestal nog de leukste en grootste evenementen ook. Ik zit me namelijk nu alweer op te vreten wat Dinslaken en Francorchamps aangaat. Die afstanden kan ik niet heen en terug rijden op een dag, ik zal dus weer moeten overnachten... En helaas, ik zal ook een beetje op de centen moeten letten.........Helaas helaas een mens kan niet alles hebben hé?
_________________________________________ DENK HELDER
|
27 dec 2007 0:04 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Dinslaken en Francorchamps??? zo lust ik er nog wel een paar die zo ver weg worden georganiseerd.... Daytona, Sepang, Imola, Silverstone...Dat kun je echt niet allemaal het Porscheforum of haar leden aanrekenen...
en uhhh Den Helder -- Dinslaken is maar 270km, dus dat is echt wel te rijden op 1 dag heen en terug, zeker als je daar de hele dag uit je n....loopt te vreten....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
Laatst bijgewerkt door Marcel op 27 dec 2007 0:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 dec 2007 0:12 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ik bedoel ook maar Ik wil er niemand kwaad voor aankijken hier op het forum; wat voor de een heel dichtbij is, is voor de ander weer een hele dag rijden.. naja, gelukkig hebben we genoeg keuze, maar ik snap wél waar gast op uit is.
_________________________________________ DENK HELDER
|
27 dec 2007 0:15 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Frost wil zelfs hele circuits naar haar woonplaats halen, dus dat jij gast begrijpt, dan begrijp ík dan ook wel weer! Met alle respect voor jou gast, maar het zijn toch allemaal privé-initiatieven van mensen die overal in het land (en zelfs daarbuiten) wonen, dus is het logisch dat ritten vanuit de eigen regio starten en eindigen. Ach, de ene keer is het wat verder weg, en de andere keer wat dichterbij. Soi...
|
27 dec 2007 0:38 |
|
|
Division
Groningen
|
Ik zat er aan te denken om een regionale Groningen-Drenthe meeting te organiseren maar daar moeten we dan een rode 996 bij missen dus?
_________________________________________ Foto's
|
27 dec 2007 1:23 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Re: Rekening houden met afstanden
Hiermee geef jezelf al de reden aan
|
27 dec 2007 8:57 |
|
|
Olaf
|
Topic-titel veranderen naar "rekening houden met gast .... "
|
27 dec 2007 12:01 |
|
|
Bert986
2.7 Boxster 987.1Hoogeveen
|
Centraal en spontaan, het ene hoeft toch niet ten koste van het andere te gaan?? Ik sta in ieder geval achter gast want ff voor een lekker bakkie op en neer rijden naar Den Haag bv is mij toch ook een beetje te gortig.
|
27 dec 2007 12:16 |
|
|
Sheila3
928 S4Den Haag
|
Hee,
Maar dan heb je wel een echt Haags bakkie hoor
groetjes enzo
Fab
|
27 dec 2007 12:51 |
|
|
cabrio wim
|
Ik ga me met deze strijd niet bemoeien, maar moet even een ding kwijt.
Ik weet dat er in het noorden van Nederland altijd meer autoactiviteiten zijn als elders (vooral zuiden), maar de Stag club had ook altijd zo'n nieuwjaarsborrel en dan mag je raden waar.
Nu is deze altijd in het midden des lands, voor ieder wat berijdbaarder, en ik denk dat dit is wat gast bedoeld, niet voor ritten e.d. want dan kan niemand het mooie stukje van zijn eigen Nederland laten zien, en dat is wel de bedoeling denk ik.
|
27 dec 2007 12:58 |
|
|
Gert
|
De NPC nieuwjaarsborrel was vorig jaar in Rotterdam en dit jaar in Utrecht!
|
27 dec 2007 13:07 |
|
|
Olaf
|
|
27 dec 2007 13:11 |
|
|
Gert
|
Marcel, als jij een nieuwjaarsborrel organiseerd kom ik zeker effe langs. (als ik deze keer de vangrail weet te ontwijken)
Er zijn vast nog meer leipo's uit deze regio die het geen probleem vinden om wat kilometers te maken.
|
27 dec 2007 13:16 |
|
|
drknauf
|
ik heb er geen problemen mee zolang ze maar in het midden van het land zijn geintjuh marcello
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 dec 2007 13:18 |
|
|