Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 12:31

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Tour Unlimited Rally RC Haarzuylens 25 mei 2008 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Tour Unlimited Rally RC Haarzuylens 25 mei 2008
Als lid van RC Haarzuylens en Porsche Forum gebruiker vraag ik jullie aandacht voor het volgende evenment.

In het kader van haar acties om schoon drinkwater beschikbaar te krijgen organiseren wij (Rotary Club Haarzuylens) op 25 mei een fantastisch rally evenement. Dit jaar zal de tocht door het mooie en groene hart van Nederland gaan. Een autorally (puzzelrit) waar sportieve en exotische auto's maar ook zeker oldtimers aan deel kunnen nemen. Als deelnemer krijg je voor 95 euro per equipe een dagvullend en onvergetelijk programma. Naast een gezellige dag met veel vragen en oefeningen, bieden we de winnaar als hoofdprijd een wisselbokaal die je voor een jaar mee naar huis mag nemen. De start is in Haarzuilens op 25 mei vanaf 09.30 uur. De lunch is dit jaar gepland in het Nationaal Automuseum in Raamsdonksveer en aan het eind van de dag is er gelegenheid om gezamenlijk na te genieten onder het genot van een drankje en optioneel voor diegene die dat wensen, kan een diner in het Wapen van haarzuylen worden geboekt.

De opbrengst zal geheel ten goede komen aan een waterproject in Oeganda. In samenwerking met o.a. de Stichting Tusaidane heeft RC Haarzuylen inmiddels een tiental waterzuiveringsprojecten in Oeganda weten te realiseren.

Ik hoop velen van jullie mogen te begroeten op deze dag. Belangstellenden kunnen met mij contact op nemen (ook voor vragen).

Met hartelijke groet,

Kees alias Fuchs.

29 apr 2008 22:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]