Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:45

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
12 April - Mini Porsche Poetsclinic 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
nog geen
Nieuwegein, Utrecht
Bericht 12 April - Mini Porsche Poetsclinic
Het definitieve plan ligt klaar! Wij gaan met zijn allen poetsen in Boskamp. Op deze dag zullen diverse aspecten van het “detailen” aan de hand van diverse demonstraties worden uitgelegd, waarna je zelf voldoende tijd krijgt om onder het toeziend oog van diverse experts aan de slag te gaan op je eigen Porsche. Dus neem je emmers mee!

Tijdens deze clinic zullen er diverse producten & merken worden gedemonstreerd zoals;

• Smartwax
• Chemical Guys
• Meguiars
• Poorboys
• Lake Country
• EZ

Natuurlijk hebben wij een Porsche nodig om jullie te laten zien wat er allemaal mogelijk is qua detailen. Van alle inschrijvingen wordt er op 22 Maart onder het genot van een kop koffie één naam uit een grote glazen bol getrokken. Deze gelukkige wint die dag een make over t.w.v. €250. Deze Porsche zal dienst doen als demo wagen en zal dus blinkend naar huis rijden!

Na afloop van de demonstraties is er de mogelijkheid om over deze producten meer informatie te krijgen, te testen en of aan te schaffen. Iedereen krijgt na afloop een certificaat en een leuke goodiebag met een presentje erin.

Dagindeling (Voorlopig)
09:00 - 09:30 Ontvangst
09:30 - 10:00 Introductie en loting
10:00 - 12:00 Demonstratie detailing basis
12:00 - 12:30 Lunch met broodjes en lekkere versnapering
12:30 -16:00 Demonstratie machinaal & mogelijkheid tot: doen van eigen wagen, product informatie opvragen, individuele vragen beantwoorden, aanschaffen van producten etc
16:00 - ????? Afsluitende borrel & uitreikingen van certificaten en goodiebags

Voor deze dag vragen wij een bijdrage van €25 en minimaal 10 -maximaal 25 inschrijvingen. Dit bedrag gelieve vooraf over te maken naar (zo kunnen we rekening houden met de catering);

B-Polished
Giro:5332595
Te: Nieuwegein

Inschrijvingen (deadline 15 maart):
-
-
-
-
-

Deze dag wordt mede mogelijk gemaakt door:
Marcel (mijn dank is groot voor het regelen van de locatie etc) Leen, Ivonne, Jos (Leko), Evert, ik

Met vriendelijke groet,

Boyd

Laatst bijgewerkt door Boyd op 20 jul 2011 20:47, in totaal 2 keer bewerkt.

23 feb 2008 16:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
wat een roteind weg voor zo n poetsbeurtje :mrgreen:

23 feb 2008 17:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Vleuten
Bericht 
Leuk idee en ik was graag gekomen, maar in dat weekend wordt de Porsche uitgelaten in de Eifel :)

24 feb 2008 20:07
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Zoals het er nu naar uitziet ben in dan voor de laatste keer dit jaar op wintersport.
:lol:
Als dit veranderd en er is nog een plekkie is meld ik me graag aan. :wink:

29 feb 2008 14:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)
Barendrecht
Bericht 
zit dan idd ook in val thorens: beetje skiën, zon zitten, bietrtje happen in de maleisia.................rot

29 feb 2008 15:46
Profiel WWW
3.2S
010
Bericht 
Ik heb ook belangstelling om mee te doen. Kan het een uurtje later? Het is zeker 1,5 uur rijden vanuit de randstad. Kan het op een zondag, een weekend zonder evenementen? :wink:

02 maart 2008 16:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
nog geen
Nieuwegein, Utrecht
Bericht 
Goed plan, ik denk niet dat het m gaat worden op deze datum :(

gast schreef:
Misschien is de datum niet de meest perfecte :idea: :?: Poll maken voor de datum een idee :idea:

04 maart 2008 19:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht ver weg
Boyd,

Indien ik kan kom ik ook maar geef me echt op, rond 15 maart.

04 maart 2008 22:17
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
911 2.4 E Targa (1971)
Geleen
Bericht 
Boyd, doen jullie dit vaker of vanuit promotie, Zit in club in zuiden das lands, misschien iets voor ons programma...

09 maart 2008 15:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
nog geen
Nieuwegein, Utrecht
Bericht 
Deze wordt verschoven naar andere datum :wink:

18 maart 2008 22:47
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Bericht 
Verslag Poetsclinic bij Boyd thuis.

Eric et moi hadden om 09.30 afgespoken bij de Shell Gouda. Snel ff een cappu en om 10.00 uur sharp in Nieuwegein. Daar werden wij door Boyd zijn vader en moeder hartelijk verwelkomd. Eerst de velgen in de chat en daarna met de hoge druk spuit de auto’s in een dikke schuimlaag gezet. Toen met de was-handschoen het laatste vuil verwijderd. Wij kregen meteen de klei in ons hand gedrukt met cleanser om de hele auto te kleien. Hiermee wordt al het aangekoekte vuil verwijderd. Daarna met scratsX de hele auto met pads bewerken zodat alle swirls en krassen verwijderd worden. De gemene krassen werden machinaal behandeld. Daarna alles in de polish en meteen weer uitpoetsen om de lak te voeden. Voor het opbrengen van de wax de P 2 x in de coating zetten voor een langdurige bescherming en uiteindelijk de wax erop, een kwartiertje laten intrekken en weer uitpoetsen. In de tussentijd werden de banden weer op kleur gebracht, het leer in de polish gezet en al het kunstof (lampen + achteruit) schoongemaakt. Tussen door koffie, thee en 3 lekkere boterhammen.

Boyd doet 2de jaars Commerciele Eco op de Utrechtse Hoge school. Hij gaat geduldig doch gedegen te werk. Weet wat hij doet en heeft alle benodigde spullen in de garage van zijn Pa staan. Hij zoekt nog een betaalbare werkplaats in omg. Utrecht.

Eric en ik kunnen Boyd van harte aanbevelen voor een clinic of gewoon je auto brengen en hem al het werk laten doen. Eric zei al dat hij het volgend jaar de P alleen zou brengen en niet meer mee gaat poetsen. Het is mij zelf ook tegen gevallen hoe vermoeiend het is, maar ik heb er ook veel lol in gehad.

Hierbij het resultaat van de poetsclinic met Boyd.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Kijk ook ff hier voor meer info over de producten + meer foto's. http://www.meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=6040

13 apr 2008 11:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
nog geen
Nieuwegein, Utrecht
Bericht 
Edwin, Eric, bedankt voor de lovende woorden! Heb het reuze naar mijn zin gehad! :P

13 apr 2008 20:29
Profiel WWW Facebook 
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Ook gister kennis gemaakt met Boyd (en zeer gastvrije semi-brabantse-familie (super-tosti's)) :lol:

Helaas wilde het weer niet helemaal meewerken. Maar tussen de buien door konden we samen goed "detailen". Ben er zelf zeker van overtuigd dat er hier meer op het forum zijn die graag de tips en tricks willen leren van een pro, terwijl je zelf bezig bent met je auto. Vindt het zelf geweldig om de auto te poetsen. Maar gister kwam Boyd toch zeker met enkele nuttige tips die erg zinvol zijn voor een nog beter resultaat. Erg prettig zo'n prive-leraar :wink:
Tot slot de leraar nog een ronde laten rijden als verjaardagscadeau! Denk dat de Spider toch al weer snel plaats moet gaan maken voor een 911 :wink:

Boyd (en ouders) nogmaals bedankt.

Ps Veel plezier vanavond met je verjaardagsfeest :wink:

Hieronder een linkje naar Boyds forum. Met tevens de foto's van zijn prachtige Spider (met leuke sound (niet alleen de radio)) :wink: Denk aan je accu!! :wink:

http://autodetailing.nl/forum/showthrea ... 5#post4055

03 mei 2008 8:51
Profiel
PorscheForum Rakker
nog geen
Nieuwegein, Utrecht
Bericht 
Hi Jan Willem,

thx voor de geweldige rit!, maar spider blijft nog even hoor :lol: . Thx voor de lovende woorden :P

03 mei 2008 11:19
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]